g:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poitsuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

poitsuli

Vieras
ja taas galluppia!paljon teillä päi maksaa seurakunnan kerho=lukuvuosi maksu tääl o 35? ja meinasin perseelleni lentää...taitaa jääd poika ihan vaa kotosal ilma kerhoja!

tääl ei oo avointa!toi kerhoki tuol 5km pääs eikä pyörätietä eikä mulla autoa et pääsisin kuskaa et senki puolee jätän välii!!kyllä sillo -80 luvul oli viel kerhotki ilmasii nykyää nyhdetää joka asiast mist vähänki jotai irti saa!

Meillä oli nuo kaksi isompaa pari vuotta sitten seurakunnan kerhossa (6h/viikko) ja maksoi esikolta 35e ja kakkoselta 28e/ KAUSI, eli puoli "lukuvuotta". Että ei tuo 35e vuodessa kauhea maksu ole :D

Alkuperäinen kirjoittaja sama vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja poitsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis 35e/vuosi? Tuohan on ihan julmetun halpaa.

siis lukukausi eli vuosi maksaa 70? ja montako kertaa niit tulee?

No onhan tuo sitten seurakunnankerhosta aika paljon. :/

Onko seurakunnankerho jotenkin huonompi kuin joku kauppakeskuksen lapsiparkki missä saa maksaa yli vitosen tunnista?

Siis miksi te mulle auotte päätänne? Mulla ei lapset edes vielä ole siinä iässä että voivat kerhoissa käydä, mutta en maksais seurakunnankerhoista noin paljoa.

Muskareista ym voin maksaa, ylikin.

Mä en ole edes ajatellut asiaa, oletin sen olevan ilmaista! :o Pitääpä tarkistaa asia, mutta kyllä likan sinne laitan vaikka maksaisi, kun likka niin kovasti odottaa sinne pääsyä.

Alkuperäinen kirjoittaja sama vieras:
Siis miksi te mulle auotte päätänne? Mulla ei lapset edes vielä ole siinä iässä että voivat kerhoissa käydä, mutta en maksais seurakunnankerhoista noin paljoa.

Muskareista ym voin maksaa, ylikin.

Muskarista saatkin maksaa ihan tosissaan. Miksiköhän se onkin niin kallista?

no mä oon kans kuvitellu et seurakunnan kerho o ilmanen,mut eipä tänä pvänä mikää nähtävästi oo ilmasti edes lapsille tarkotettu kerho...prkl et sapettaa,mut tosiaa jätän pojan kotii vaik kerhoo odottaaki!on se tähänki asti pärjänny ilman kavereita ni mihi se niit yhtäkkiä tarvis!ja se kerho siis maksaa edellee sen 70?/vuosi!

Yhteistyössä