Gallup: Ärsyttävimmät ja hauskimmat Facebook-tilapäivitykset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24400244:
Parhaita ovat nasevat huomiot / vitsailut esim. päivän uutisista tai politiikasta. Usein näitä syntyy linkitettyjen uutisten alle. Eli uutislinkit ovat suosiossani. :)
Sama, ja valokuvat.

Ärsyttäviä ovat kestovalittajat, mm. työkaverini aina valittaa töistä. Olen pari kertaa kysynyt, että eikö tosiaan vieläkään katsele uutta työpaikkaa jos noin rasittaa.

Semmoset ihmiset kyllä vihastuttaa jotka ei päivisin kirjottele mitään, mutta 2.00 - 5.00 aikaan yöllä sitten pistetään kymmeniä tilapäivityksiä/kuvia/linkkejä biiseihin.. Luulee ilmeisesti olevansa coolkin tyyppi kun valvoo... Naurettavaa enemmänkin :'D

Mulla on yksi julkihomo kaverina ja sen päivitykset oli pakko laittaa piiloon koska sieltä tuli vähintään pari kertaa päivässä jotain gay rights propagandaa. Mä en oo mikään homovastainen mutta jumalauta, liika on liikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ärsyttää;26783778:
Semmoset ihmiset kyllä vihastuttaa jotka ei päivisin kirjottele mitään, mutta 2.00 - 5.00 aikaan yöllä sitten pistetään kymmeniä tilapäivityksiä/kuvia/linkkejä biiseihin.. Luulee ilmeisesti olevansa coolkin tyyppi kun valvoo... Naurettavaa enemmänkin :'D

:laugh: Mä olen sitten todella cool tyyppi, kun kärsin unettomuudesta. Hitto, en tiennytkään olevani sen takia jotenkin erityisen viileä :D :D Täytyypä terästäytyä ja laittaa enemmän biisilinkkejä :p

Alkuperäinen kirjoittaja Ärsyttää;26783778:

:laugh: Mä olen sitten todella cool tyyppi, kun kärsin unettomuudesta. Hitto, en tiennytkään olevani sen takia jotenkin erityisen viileä :D :D Täytyypä terästäytyä ja laittaa enemmän biisilinkkejä :p

Ärsytttävintä on:
"Tein juuri ruokaa, nyt mammam muru unille, sitten koiran lenkille, sitten me mamman pikku rusinapullan kanssa tiskataan, odotetaan isiä kotiin, sit isi tulee kotiin, me isin kans ollaan sohval, ja meijän rusinapulla muru (2vee) tekee meille tanssiesityksen"
"Mamman ihana kultamuru sano just äiti (ikää 4kk), isin se osaaki jo"
Samoin ärsyttää kiertoviestit

Yhteistyössä