K
kiinnostunut...
Vieras
Minkä verran sinulla on omaa aikaa (tarkoitan, että joku muu hoitaa lasta/lapsia)? Koetko, että sinulla on riittävästi omaa aikaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:koen että on tarpeeksi. Käyn jumpassa parina kolmena päivänä viikossa ja tällön hoitaa yleensä pappa...muutenkin pappa auttaa lapsen hoidossa päivisin, kun tyttö ei ole missään hoidossa ja välillä mulla on jotain työjuttuja. Myös oma mummini haluaa auttaa paljon Pepin hoidossa. Kummitäti ja setä ottaa välillä hoitoon tai vie johonkin ja mummi ja ukki ottais vaikka joka viikonloppu yökylään, mutta ehkä kerran kuussa on siellä yötä ja sillon tällön tietty päivisin. Naapurin mummikin hakee välillä esim puistoon oman lapsenlapsensa seuraksi. Ja isäkin ottaa tyttöä sillon tällön tai tulee meille.
Eli koen että on tarpeeksi omaa aikaa...lähinnä käyn esim leffassa, teatterissa, konserteissa, jumpassa, juoksemassa...usein lapsen nukkuma-aikaan, kun sillon ei niin harmita jättää tyttöä hoitoon... =)
Ja tiedän että mulla hyvä tilanne ja osaan kyllä arvostaa sitä....
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostunut...:Kiitos vastauksista.Tarkoitin nimenomaan sellaista aikaa, kun "vastuu" lapsista on jollain muulla kuin sinulla.. Eli ei esim. lapsen uniaikoja..
Alkuperäinen kirjoittaja huh:Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:koen että on tarpeeksi. Käyn jumpassa parina kolmena päivänä viikossa ja tällön hoitaa yleensä pappa...muutenkin pappa auttaa lapsen hoidossa päivisin, kun tyttö ei ole missään hoidossa ja välillä mulla on jotain työjuttuja. Myös oma mummini haluaa auttaa paljon Pepin hoidossa. Kummitäti ja setä ottaa välillä hoitoon tai vie johonkin ja mummi ja ukki ottais vaikka joka viikonloppu yökylään, mutta ehkä kerran kuussa on siellä yötä ja sillon tällön tietty päivisin. Naapurin mummikin hakee välillä esim puistoon oman lapsenlapsensa seuraksi. Ja isäkin ottaa tyttöä sillon tällön tai tulee meille.
Eli koen että on tarpeeksi omaa aikaa...lähinnä käyn esim leffassa, teatterissa, konserteissa, jumpassa, juoksemassa...usein lapsen nukkuma-aikaan, kun sillon ei niin harmita jättää tyttöä hoitoon... =)
Ja tiedän että mulla hyvä tilanne ja osaan kyllä arvostaa sitä....
Wau! Joillain on lähes 10 hoitajaa, joillakin ei yhtään. Otatko sinä koskaan muiden lapsia hoitoon kun sinulla noin paljon hoitajia omallesi?
Alkuperäinen kirjoittaja pikkuprinssi:mistä hiivatista tuo silmänisku hymiö oikeen pamahti? Laitoin vaan sulkeen mukamas..