Gloria,ootko täällä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pienenhetken
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pienenhetken

Aktiivinen jäsen
11.09.2005
17 073
0
36
emmä osaa tuolla toisessa paikassa mitenkään salaisesti sulle kirjottaa :snotty:

mut siis mä käytin näitä mun salapoliisitaitoja :laugh:
se on sun kaverina ja J:n kaverina...sillä ei ollu kuvaa,ei hirveesti niitä kavereita siellä eikä ollu ilmeisesti ollenkaan (?) sitä käyttäny ja joku "salanimi" :whistle: kaikki täsmäs :D eikö? :p

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
joo :) vastaat vaan siihen mun messageen niin se näkyy vaan mulle :)
pienenhetken, Sä NIIIN oot sinkku, yhtä paljon kun mäkin :heart:

Jaa, et ei ole? :D En mä pahalla kysynyt, mä vaan funtsin, kun en oo mielestäni missään yhteydessä bongannut tietoa siitä onko hällä miestä vai ei. Toki mun nyt pitää semmoset jutut tietää! :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
pienenhetken, ootko sä sinkku?

mä oon varattu...nallekarhulleni :p :heart:

Mä olen ihan pihalla! Eikö nallekarhu siis olekaan tämä sama kenestä puhuit? Vai siis mitä, MITÄ?!? Ole hyvä, ja kerro mulle koko mieshistoriasi, entiset ja nykyiset ja tulevat, kiitos :laugh: :saint:

Siina vasemmalla on se kohta photos, siitä painat ja sit siellä tulee jossain vaiheessa se että luot albumin, annat sille nimen ja sitten lisäät kuvia :)

tolleen yritin moneenki kertaan mut en ymmärtäny missä vaiheessa niitä kuvia sinne saa lisättyä :/ tuli vaan jotenki sellanen ihme rasti sinne ja sit sen kansion pysty poistaan :ashamed:

Mä olen ihan pihalla! Eikö nallekarhu siis olekaan tämä sama kenestä puhuit? Vai siis mitä, MITÄ?!? Ole hyvä, ja kerro mulle koko mieshistoriasi, entiset ja nykyiset ja tulevat, kiitos :laugh: :saint:

no en nyt herranjestas sentään kerro :|
:laugh:

Jo vain tokkiinsa ne pitää tietää :xmas:

Pöhlö, en mä ajatellutkaan että sä kysyisit pahalla :heart:

Mä ajattelin että kuulostinko mä jeesustelevalta. Mä voin välillä kuulostaa :snotty: :p

kai sä huomasit ku mä tänään kehuin sua siinä kuka on palstan positiivisin-ketjussa? :p

no en nyt herranjestas sentään kerro :|
:laugh:

Kerrotpas. Ja mielellään kaikista kuvatkin :D Ei vaan. Mutta siis sulla on oma ukko, tämä nallekarhu, ja sit tää toinen on sit vaan joku maukas tapaus, joko mä hiffasin oikein?

Jo vain tokkiinsa ne pitää tietää :xmas:

Pöhlö, en mä ajatellutkaan että sä kysyisit pahalla :heart:

Mä ajattelin että kuulostinko mä jeesustelevalta. Mä voin välillä kuulostaa :snotty: :p

kai sä huomasit ku mä tänään kehuin sua siinä kuka on palstan positiivisin-ketjussa? :p

En :o Mä menen HETI katsomaan B) ...vaikka tiedänhän mä olevani aina iloinen ja positiivinen, oikein Anita Hirvosen luokkaa, melkein.

läheltä liippaa...nallekarhu on tämä maukas tapaus :p sille säästän itteeni :p no ei,toi oli vitsi,tutut lukee kuitenki tätä :laugh: :ashamed:

No mitä halvattua, mut onko sit ketään muuta kuvioissa? :D

no tuota.....juuuuu :ashamed: sit on yks maalivahti aika herkku :p itseasiassa kakskin :laugh: sit on eminem ja sit se pako-sarjan michael joka ilmeisesti onki homo :'( ja sitä rataa :D mä oon vähän tämmönen :laugh: :ashamed:

läheltä liippaa...nallekarhu on tämä maukas tapaus :p sille säästän itteeni :p no ei,toi oli vitsi,tutut lukee kuitenki tätä :laugh: :ashamed:

No mitä halvattua, mut onko sit ketään muuta kuvioissa? :D

no tuota.....juuuuu :ashamed: sit on yks maalivahti aika herkku :p itseasiassa kakskin :laugh: sit on eminem ja sit se pako-sarjan michael joka ilmeisesti onki homo :'( ja sitä rataa :D mä oon vähän tämmönen :laugh: :ashamed:

:o :o :o :o siis mihin se eminem jäi??? ...eikun oli se tossa. Mä jo ihmettelin.

Kauan se kestikin, että saatiin edes yksi jeesus paikalle.

No jos mua tarkoitit, niin, ....Ajattelin vaan, että jos kerran on oma mies, niin miten viittii puhua muista herkkuna. Semmonen on aika loukkaavaa, loppupeleissä, vaikka nyt kohta toki väitätte muuta.

Yhteistyössä