Good evening!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meduusa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Meduusa

Aktiivinen jäsen
27.10.2004
3 131
0
36
Mitä kuuluu iltaanne? Minä juuri vetäisin tuollaisen Jacky makupalan :p , en olis tarttenut sitä ollenkaan :/ ...ja kurkin vähän sinne ja tänne. Kohta pitäisi irrottautua miehen kaikkuun tästä...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.08.2005 klo 21:25 pinkuvinku kirjoitti:
Täällä palstailen ja keittelen köyhänmiehen lakkahilloa. Hyvät on tuoksut keittiössä. Rauhallista muuten kun likat on jo untenmailla, ja mies kattoo telkkaria.

Millaista on köyhän miehen lakkahillo? Meillä on esikoinen minun ja miehen lisäksi hereillä, aina jaksaa valvoa :/ ;) :D ...ei mitään kahdenkeskistä aikaa enää nykyisin meillä :p . Nyt ymmärrän kun eräs sukulainen kertoi että kun lapset tulevat murrosikään niin illalla ei olekaan enää "omaa rauhaa" :whistle: :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.08.2005 klo 21:30 pinkuvinku kirjoitti:
Köyhänmiehen lakkahilloon tulee karviaisia ja porkkanaa. Ne keitetään kypsäksi ja soseutetaan ja lisätään hillosokeria. On muuten aikas jännän makusta, siis ihan hyvää.

:D ...ai, minä luulin että siihen tulee ihan oikeita lakkojakin joita sitten "lantrataan" jotenkin :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.08.2005 klo 21:43 Jaanuska kirjoitti:
Mikäs tässä ollessa, ku talo o hiljainen, kauhukakara nukahti ja nyt meikä saa naattia ;)

Do diin...meillä myös tuo esikoinenkin meni viimein nukkumaan kun kymmeneltä on nukkum.menoaika kun aamulla kouluun meno taasen.

samalla kertaa :wave:

Tulin suihkun jälkeen kurkkaamaan menoa täällä. Lapset nukkuu, takassa on tuli ja mies kipusi popcorn-pussin kanssa sohvalle jonne minäkin tästä suunnistan :p .

Öitä =)

Yhteistyössä