Gynekologista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eiymmärrä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eiymmärrä

Vieras
Gynekologinen tutkimus oli minulle todella kivulias kun olin neitsyt, mutta verta ei tullut eikä kipuja ollut tutkimuksen jälkeen. tosin tutkimus jouduttiin keskeyttämään koska se tuotti niin paljon kipua, gyne pääsi sisälle kunnes joutui tulemaan pois
Yhdyntä taas ei ollut ollenkaan kivulias mutta silti hieman tuli verta.

Miksi näin?!

No kyllähän neitsyellekin voidaan tehdä tutkimuksia. Todennäköisesti jännityskipua, kun ei osannut/pystynyt rentoutumaan. Tai gyne käytti liian isoja välineitä. Neitsyitä varten on ne semmoiset ihan pikkuruiset välineet.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja höö:
Miksi neitsyelle tehdään tutkimus?
Pöljä. Täytyyhän sitä käydä jos vaikka hankkii pillerit ja sattuu sillon olemaan neitsyt. Tai jos vaikka jotain ongelmaa?

Mie olin neitsyt ko ekat pillerit hajin. Ei tehty tutkimusta, vasta sitte ko olin jo korkattu ja kävin vaihtaan merkkiä.
Kyllähän se on vähän eri harrastaa seksiä ko olla tutkimuksessa. Jos ei sitte jotaki mielihyvää revi siitä tutkittavana olosta.

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja höö:
Miksi neitsyelle tehdään tutkimus?
Pöljä. Täytyyhän sitä käydä jos vaikka hankkii pillerit ja sattuu sillon olemaan neitsyt. Tai jos vaikka jotain ongelmaa?

Mie olin neitsyt ko ekat pillerit hajin. Ei tehty tutkimusta, vasta sitte ko olin jo korkattu ja kävin vaihtaan merkkiä.
Kyllähän se on vähän eri harrastaa seksiä ko olla tutkimuksessa. Jos ei sitte jotaki mielihyvää revi siitä tutkittavana olosta.

Näin mullakin kävi. Hain pillerit DianeNova merkkiä kun iho kukki. Eli pillerit ei ollu raskauden-estoa varten.

mut siis ku se yhdyntä ei sattunu tippaakaan.
ja tää sisätutkimus sattu ekalla kerralla niin että meinasin kuolla. (olin 15)
no mulle tehtii täs ennen tätä yhdyntää toisen kerran sisätutkimus ja se meni tosi hyvin, ei kipua
Eikä sit yhdyntäkää sattunu.
Oisko ollu mahd. että siinä ekassa kamalassa tutkimuksessa toi immenkalvo repes? ja sen jälkeen ei ollu kipua sitte toisessa tutkimuksessa/yhdynnässä? mutta oisko sit pitäny tulla verta jos se ois revenny?