Miehen pitäs saaha vissiin lukea minun päiväkirjaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jotain yksityisyyttä kiitos!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jotain yksityisyyttä kiitos!

Vieras
Keksin alkaa yks päivä kirjoitella kalenteriin siis muutakin, pidän sitä päiväkirjana ja sanoin miehelle ystävälliseen sävyyn että hei tämä on minun päiväkirja etten halua että hän on sitä lukemassa. ja mies siihen "Mitä? ai sulla on jotain salaisuuksia?" " ja kyllä minä saan lukea sitä jos tahdon, kaikki kuuluu mullekki" ja sitte mies otti sen multa väkisin kädestä ja luki sen, mutta enpäs ollut kerenny siihen vielä mitään raapustella, onneksi. Ei sillä, ei ole mitään salaisuuksia mutta haluan silti että mulla on jotain miten sen sanois...yksityisyyttä? Sitte mies sanoi että saan kirjoittaa sitä mutta vain silloin kun hän on töissä? eli ku mies on kotona niin silloin en saa vilkaistakaa päiväkirjaani...
huh huh... :(

mikä se on määrään milloin saan mitäkin mihin kirjoittaa...
tietty ymmärrän jos hällä se ottaa päähän niin voin toki kirjotella siihen ku mies on muualla mutta entäs jos on tylsää ja tekee mieli sinne kirjoittaa kun mies on paikalla...
saa hirveet raivarit!! :(
on se tämäki elämää...

Ei mitään salaisia ajatuksia kannata kirjoittaa nähtäväksi ainakaan kotona! Sieltä saattaa löytyä hyvinkin loukkaavia ajatuksia jos vaikka menehtyisit ja miehellesi ja lapsillesi selviäisi inhottavia asioita pääsi sisällöstä.

koska mies ite kysyi että mikä se on ja mitä kirjoitat, siksi. ja mitään teinejä ei olla, kohta 30 kymppisiä, hah :) onkohan tää päiväkirjan kirjoittelu enää tämän ikäiselle hassua..?

Jotainhan se mies taitaa epäillä jo nyt. Varmaan sellaista, että sinulla on jotain salattavaa häneltä. Koska yleensä salainen rakkaus tai joku sellainen saa kirjoittamaan päiväkirjaa, jota ei voi toiselle näyttää.

Kannattaisiko keksiä joku muua purkautumiskeino.

kirjoitan sinne minun ja miehen ongelmista...
kun hän ei niistä halua puhua niin siksipä kirjoitan päiväkirjaa että saisin edes jollekkin avautua kaikesta.
mitäs muita keinoja sitten on?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kun hän ei niistä halua puhua niin siksipä kirjoitan päiväkirjaa että saisin edes jollekkin avautua kaikesta.

Tavallaan ei sitten ihme, että mies kokee epäluottamuslauseena tuon kirjoittamisen. Yritä vakuuttaa hänelle, että kirjoitat vain sellaista, mistä olet yrittänyt jo jutella. Ehkä hän ymmärtäisi sen jos sanot suoraan, että tarvitset muuten ulkopuolista apua jos et saa avautua edes päiväkirjalle.

Alkuperäinen kirjoittaja mitäs tossa nyt muka:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Tavallaan ei sitten ihme, että mies kokee epäluottamuslauseena tuon kirjoittamisen. Yritä vakuuttaa hänelle, että kirjoitat vain sellaista, mistä olet yrittänyt jo jutella. Ehkä hän ymmärtäisi sen jos sanot suoraan, että tarvitset muuten ulkopuolista apua jos et saa avautua edes päiväkirjalle.

olen sanonut että kirjoitan asioista joista sinä et halua puhua, silti mököttää.

Yhteistyössä