Haalareista viis, ostin ITSELLENI lämpimät kengät talveksi! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ok
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Jep";24752744]Me äidithän siellä kylmässä ja loskassa seisoskellaan myös. Itse olen myös satsannut kunnon kenkiin vaikka toki ne lapseltakin löytyy. :)[/QUOTE]
Joo, ja lapset sentään liikkuu, itse en jaksa ihan niin kovaa juoksennella puistossa ;)

AP: olisit katsonut hullujen päivien kuvastosta, siellä oli keskiviikon tarjouksessa SOREL naisten talvisaappaat (vastaavat kuin linkitit) 69,90€!!!
keskiviikon kuvasto, sivu 50/95
hullutpaivat.fi

[QUOTE="vieras";24752784]AP: olisit katsonut hullujen päivien kuvastosta, siellä oli keskiviikon tarjouksessa SOREL naisten talvisaappaat (vastaavat kuin linkitit) 69,90€!!!
keskiviikon kuvasto, sivu 50/95
hullutpaivat.fi[/QUOTE]

Huomasin kyllä etukäteen. Mun mielestä hulluilla päivillä oli eri malli, winter carnival tms, jonka hinta on 100 e normaalisti. En ole ihan varma. En pääse hulluille päiville, ja mun koko on kaikkein suosituin joten todennäköisesti on myyty jo 8.10 aamulla.. Ei haittaa tuo menetys. Tietty 150e:n kengät olisi kiva ollut saada puoleen hintaan.

Olen kuullut muiltakin, että noilla on epämukava kävellä ja hankaavat, mutta toivottavasti istuvat sulle paremmin :)
Noi eivät ole kävelykengät, mutta lämpöiset kengät ne ovat. Painavat, isot ja lämpöiset.

Mulla on juuri caribuet. Istuvuutta olen parantanut lisäturkispohjallisilla. Glacierit olisi roheet, paremmat lumihangessa mutta ihan järkyttävän isot

Viimeksi muokattu:
Minä tilasin eilen itselleni 300 euron talvitakin talviulkoiluja ajatellen. Pitkään harkitsin ja mietin että raskinko, kunnes mies tuumi, että mietippä minkähintaiset haalarit lapsille ostetaan joka syksy ja ne menee tasan sen yhden talven ja valitettavasti harvoin voidaan kierrättääkään sisaruksilla, kun koot menee aina just ristiin (isosiskon talvihaalari olisi nuoremmalle sopiva aina kesällä).

Mun mielestä aikuisten pitäisikin satsata enemmän laadukkaisiin vaatteisiin koska AIKUISET EI ENÄÄ KASVA. Kunnon goretex-takki ja housut kestää 5-10 v. Ja mulla myös ecco-kävelykengät ollu jo vuosia ja on lähes uuden näköset...

Lapsille kannattaa myös ostaa laadukasta mutta käytetty käy hyvin koska ovat niin vähän aikaa käytössä. Ihan turhaa ostaa uusia välikausikenkiä kun vain pari kuukautta käytettyjä saa pilkkahinnalla.

mulla on columbian omniheatit, pitää lämpimänä -52 asteeseen asti. ei oo tarvinnu edes -30 pakkasilla villasukkia, ovat hyvät tarpoa vaikka umpihangessa.
eikä maksanu kuin 130e prismassa :D

Ostin Sorel Jean of Arcticit juurikin Elloksilta -40%, mutta oli niin outo lesti että palautukseen meni. Lämpimät varmasti olisivat olleet ja harmitti vietävästi, mutta vähän vajaan 100e:n hintaan kuitenkin minulle liian kalliit jos/kun ei ollut varma voiko noilla ylipäätään juurikaan kävellä vai ovatko aivan liian huonot jalassa...

Tilasin nyt toiselta merkiltä, ei ole pakkastakuuta mutta toivon, että ovat hyvät. Jälleen siis Ellosta hyödyntäen, tällä kertaa sen -50%.