R
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Mulla ei ole ikinä ollut tarpeeksi hyvä hb :ashamed:
haloo?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei taida uskaltaa luovuttamaan jos on ollut nuhaa viikko sitten?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei taida uskaltaa luovuttamaan jos on ollut nuhaa viikko sitten?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tärkeää asiaa. Aikaisemmin luovutin verta säännöllisesti kolmen kuukauden välein, mutta valitettavasti en saa enää luovuttaa pitkäaikaissairauden vuoksi, eli vereni sinänsä kelpaisi, mutta haluavat suojella minua ja ovat sitä mieltä, että tarvitsen itse vertani enemmän...
Tästä linkistä löytyy tietoa verenluovuksesta ja kuka saa luovuttaa: http://www.veripalvelu.fi/asp/system/empty.asp?P=16&VID=default&SID=665305055274585&S=0&C=28159 Huomattavaa on, että läheskään kaikki lääkkeet eivät ole esteenä luovutukselle.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kuinka kauan täytyy olla aikaa tatuoinnin laitosta ennen kun saa luovuttaa?
Puoli vuotta
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Mulla ei ole ikinä ollut tarpeeksi hyvä hb :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja taroda:En saa mennä, painan liian vähän!![]()