Haastan teidät kaikki luovuttamaan verta tällä viikolla!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toi imetykseen liittyvä sääntö tarkottaa sit etten voi luovuttaa vielä 9 vuoteen jos asiat menee niinku suunnittelen... Eli siis tämän imetys loppuis kun oon raskaana seuraavan kanssa, jolloin ei myöskään voi luovuttaa. Sit imetän sitä, ja sit aattelin vielä yhden tehdä...

Miksköhän imettäessä ei vois luovuttaa? Tai ei ehkä täysimetyksen aikana, mutta enpä näe ongelmaa et osittaisimetyksen aikana luovuttais.

Mulla on AB-, tietääkö kukaan onko se haluttua? Tiedän, että on odella harvinainen.

Joo katotaan sitte joskus 15 vuoden päästä jos silloinkaan. :kieh: :kieh: Olisin täysin terve, pari kertaa olen luovuttanuki, halukaski olisin, vaan kun ei kelpaa ni ei sitte perhana. :kieh: :kieh: Ja vain sen takia kun yritetään vaavia! :headwall: :headwall: :headwall:

Ikuna en oo luovuttanu, haluisin mennä mut nyt ei voi mennä ku raskaana nii jos sitte menee kun on lopettanu imettämisen, et kun sopiva tilaisuus tulee nii sit menee :D
Sain verta (punasoluja) kun olin kuopuksen synnyttäny...

Mitäs mieltä ootte siitä, että mies kerran luovutuksessa myönsi että on muutaman kerran vuosia sitten polttanut kannabista, niin heti rapsahti elinikäinen luovutuskielto...

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Mitäs mieltä ootte siitä, että mies kerran luovutuksessa myönsi että on muutaman kerran vuosia sitten polttanut kannabista, niin heti rapsahti elinikäinen luovutuskielto...

Mitäs tuosta pitäisi olla mieltä? Varmuus ennen kaikkea, tällaisissa asioissa.

Ikävä kyllä en saa luovuttaa. :| Mies taas saisi, on kerran yrittänytkin, mutta niin huonosti saavat siltä verta tulemaan, ettei ole mitään hyötyä, eivät viimeksikään saaneet edes tavoitetta täyteen niin että sillä olisi auttanut ketään. :/

Menisin jos voisin.. Viimeks vein miehen luovuttamaan, sitä ennenkin vein (sillo luovutettii yhes ja ol miehen eka luovutuskerta. Eli sen sain ainakin uudeks luovuttajaks ja hyvä työ tuli tehtyä :heart: ) ja ny oon raskaana, enkä itse siis voi.

Alkuperäinen kirjoittaja Scindapsus:
Ikävä kyllä en saa luovuttaa. :| Mies taas saisi, on kerran yrittänytkin, mutta niin huonosti saavat siltä verta tulemaan, ettei ole mitään hyötyä, eivät viimeksikään saaneet edes tavoitetta täyteen niin että sillä olisi auttanut ketään. :/

Mä oon huomannut, että se verentulon nopeus hieman vaihtelee. Toisinaan mulla ei tule pussi täyteen, toisinaan taas se täyttyy todella nopeasti. Ehdottomasti kannattaa käydä uudelleen yrittämässä (ja kannattaa muistaa pumppailla sitä kädessä olevaa rullaa oikein ponnekkaasti).

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Niin mikä varmuus? Saahan tupakoijatkin luovuttaa. Ja ne sentään imee myrkkyjä vereensä ympri vuorokauden...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Niin mikä varmuus? Saahan tupakoijatkin luovuttaa. Ja ne sentään imee myrkkyjä vereensä ympri vuorokauden...

ehä saa.kuus kuukautta pitää olla polttamatta..vai luinko muak jotenki väärin: /