Haave..ja Heimo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tanya
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tanya

Vieras
Hyvää huomenta teille. Jatketaanko eilistä kimppakyytiä? Nukuin levottomasti ja näin märkiä unia....

Toimistotarvikevarastoon voi tulla kuka tahansa, meidän pitää siis toimia aika nopeasti. Onneksi olemme aika hyvin suojassa hyllyjen välissä. Täällä haisee ummehtuneille kirjoille, ja on hämärää. Istun arkistointipöydällä ja suutelen Haaveen kanssa samalla kun Heimo levittää reisiäni ja nuolee pilluani pitkin nuolaisuin...Hieron hellästi Haaveen kauniita rintoja toisella kädelläni. Heimo katsoo meitä tyttöjä kyrpä tykyttäen housuissa. Sen hoitelemme myöhemmin yhdessä...ensin haluan kiihottua kunnolla...

No niin laiskajaakot, ylös sieltä sängyn pohjalta ja hommiin! :)

Minulla on päällä vain musta hame joka sekin on rullautunut vyötärölle. Paljaat rintani värisevät kiihotuksesta. Haaveen rinnat paljastuvat kun siivoojan essu on heitetty maahan ja vedän hänen mustan urheilutoppinsa pään ylitse. En voi vastustaa kiusausta vaan otan molemmat rinnat käsiini ja imen nännejä hellästi. Hieromme rintojamme vastakkain ja pyydän Haavettakin hyppäämään pöydän reunalle istumaan viereeni hajareisin. Nyt on Heimolla hyvät näkymät. Kerrankin saat kaksi naista. Haluaisin niin nuolaista vähän sun pillua, Haave, olen hyvä siinä...Sulla on ihana vartalo, lantion kaari, söpö napa ja törröttävät nännit...silkkiset hiukset ja seksikäs perse...

Hmm, viimein saan maistella sinua kunnolla, vaikkakin pieni jännitys pinnalla että tulemmeko yllätetyksi...Oi noita kaikkia ihania naisellisia muotoja, ne täyttävät aistini nostattaen himoni ja pikkuveitikan melkoisiin mittoihin. Olette toistenne rintojen kimpussa, ja minä lirputtelen kielelläni vakoasi, olet jo melko kostea...Kokeilen välilä vähän alempaakin peppureiän ympäriltä ikäänkuin tunnustellen kun en ole varma pidätkö siitä, samalla hinkatan pimppaasi ja klitoristasi sormillani...En voi melkeinpä uskoa tuuriani, kaksi ihanaa himoittavaa eroottista naista

Uuuh...tuntuu ihanalta...alkaa litistä jo kivasti...Kunhan Haave tuosta herää, haluaisitko kaksi kaunista naista imemään sun kullia yhtä aikaa? vois tuntua aika hyvältä...

Oletko muuten ollut oikeassa elämässä koskaan kahden naisen kanssa?

Muutaman kerran olen ollut kahden ja öö useammankin, vaihtelevalla menestyksellä :) Ensimmäisellä kerralla toinen hyytyi kesken matkan, no jatkettiin toisen pirteämmän kanssa loppuunsaakka. Hmmm, en millään malttaisi irrottautua mättäästäsi...mutta siirryn välillä kokeilemaan Haaveen pillua...

No se on kiva että olet päässyt kokeilemaan...Niin minäkin...Mä olen ollut näissä kokoonpanoissa: 2 miestä ja minä, 3 miestä ja minä, mun mies ja mun tyttökaveri ja mä, sekä 2 naista ja minä...Näistä paras oli ehkä 2 miestä mun kimpussa :) ....Tosin tyttöjen kesken oli kans ihan mukavaa, jatkettiin koko yö ja vielä seuraava päiväkin touhuamista, heh. Kaikkee voi kokeilla :) Tosin usein on kaikki osapuolet olleet vähemmän tai enemmän kännissä, ja silloin ei kyllä ole orgasmista tietoakaan...

Mua himottaa ihan älyttömästi...haluttais nyt kyllä kohta saada sut mun sisään...minne haluaisit? Ensin vaikka mun märkään halukkaaseen pilluun ja sitten jonnekin muualle, tiukempaan..?

Voisihan tuota kokeilla 2m+sinä ihan oikeastikin...Saisit toistamiseen kunnon kyydit....Jos palataan tähän hetkeen,ottaisin kyllä ensin kunnon suihin oton, pitäisin molemmin käsin kiinni hiuksistasi ja työntelisin herkkusuuhusi, kielesi seuraksi. Pakottava nuppini kaipaisi punaisten huuliesi puristukseen ja sitten ...

Kuulen kummaa ääntä,ähellystä,litinää?Kuuluu varastohuoneesta ja valo pilkahtaa ovenraosta!Näen kaksi naista nuolevan ja hyväilevän toisiaan,rinnat paljaana,nännit taivasta kohden sojottaen!Kiimani yltyy ja sitä ei vähennä edes merkonomi-heimon häärääminen toisen jalkojen välissä!Otan kaluni haalareitteni sisältä ja rupean runkkaamaan,aikani katseltua liityn joukkoon.Toinen nainen istuu toisen kasvoilla ja toinen imee heimoa,valitsen alemman naisen,ah!Tanya,levitän jalkasi,hieron kovaa kaluani häpyvakoasi vasten,tulen jo turvonneeseen pilluusi sisääsi,valut kiimaasi,hetken jatkettuani sujautan kyrpäni pyllyysi ja kohta laukeamme kaikki kolme melkein yhtäaikaa:)ja miksi heimo ei lauennut?Ei enää loppupeleissä seisonut:)

Ai poskihoitoa kaipaat...no sitä sitten saat...Kuiskaa korvaani mitä haluat, niin hyppään alas pöydältä ja polvistun eteesi. Avaan housujesi napin ja vetskarin katsoen sinua silmiin...et millään malttaisi odottaa. Kyrpäsi pomppaa jäykkänä housuista esiin ja tartun siihen hyväillen sen vartta, nojaat silmät kiinni takanasi olevaan hyllykköön kun lipaisen ensimmäisen kerran...Kalu paisuu ja kovettuu kun nuolen sen päätä...Maistuu ihanalle! Tuntuuko hyvältä työntyä kuumaan suuhuni? Rakastan tätä, on ihanaa tuottaa sulle nautintoa...hinkkaan toisella kädelläni kalusi vartta ja nyt otan sen syvemmälle, vielä syvemmälle...näyttää siltä että tykkäät tästä....aika paljonkin...mutta älä anna vielä tulla, haluan kunnon nussimista myös...Tartut nautinnosta voihkaisten päähäni ja panet mua suuhun, ja käsket mua ottamaan suihin, olen niin märkä että mahlani valuu reisiäni pitkin...

Uuh, suusi tuntuu mahtavalta. Yritän varoa ettei kaluni satuta nieluasi...Hetken imutat kiihkeästi mutta nyt kaipaisin jo muuta. Käännän sinut toisinpäin, ja painan pääsi arkistointipöydälle ja nostan toisen jalkasi piikkareita myöten ja hamuilen pilluasi kyrvälläni. Hivutan hitaasti nuppini herkullesi, ja kysyn vielä että haluatko varmasti ja kunnolla? Nyökkäät huohottaen ja aloitan pitkän ja hitaan työnnön syvälle tiukkaan pilluusi. Ah, viimein! Aloitan valtavan hitaan ja pitkät työnnöt edestakaisin...Huohotat ja huudat kiimassasi, kovempaa haluaisit mutta otan rauhassa ja kiusaan keräten kiimaasi

Ihanaa kun otat mut näin...takaapäin on suosikkiasentoni...Pilluni on haljeta nautinnosta, sulla on mahtava kyrpä. Pumppaat hitaasti sisään ja ulos...pohjaan asti, aahh...Nostan pyllyäni ylöspäin sulle tarjolle. Tuntuu niin helvetin hyvältä...oon ihan litimärkä. Katselet tyytyväisenä kun kalusi uppoaa vakooni yhä uudestaan, syvälle. Tartut molemmin käsin herkullisiin pakaroihini ja puristelet niitä...

Äh, menen pomon kanssa nyt palaveriin...toivottavasti se ei näe mun silmistä mitä sihteerillä on mielessä :) Yritän palata pian...odottele mua Heimo

Kunnes tanyan kiima on kovimmaan,talkkari nostaa sinut pöydälle työntää paksun,pitkän,kovan kyrpänsä sinuun!Nain sinua merkonomi-heimon runkatessa puolijäykkää nysäänsä:)

Painukaa vittuun meidän ketjusta! Se, että ette ole itse saaneet toteuttaa fantasioitanne, ei tarkoita sitä ettei kukaan muukaan ole päässyt niin tekemään...

Jatkaako Heimo panemista? Tanya odottelee taas kuumana kissana perse pystyssä :)

jatketaan ihmeessä panemista, ja kunnolla kanssa....

Soudan mahlapesässäsi takaapäin niin että arkistointipöytä vinkuu tuskissaan, tosin sitä kukaan huomaa...Tarraan pakaranpuolikkaistasi kiinni ja puristan...anuksesi aukeaa upeasti kun ulosvedon yhteydessä levitän samalla pakaroitasi erilleen.

Olet jo melkoisen hyvässä vauhdissa ja kiima on katossa. Pettymykseksi vedän kyrpäni ulos kehdostasi, ja käännän sinut selällesi pöydälle ja nostan upeat stay-upeilla verhoillut jalkasi ylös. Ah, kuinka näytät upealta kiihkoinen katse silmissäsi, rinnat paljaana kohoillen ja punatut huulesi puoliavoimena... Mahloistasi kostea kaluni hakeutuu alemmas, yhä alemmas tiukalle aukollesi, kurkkaan kysyvästi sinuun ...?

Ihanaa....Pyydän sua panemaan mua, mutta hierot vain kaluasi molemmilla aukoilla härnäten...Please, nussi mua peppuun! Työnnät yhden sormesi sinne varovasti, aaah että tekee gutaa...haluan koko kullin sinne. Kastelet kalusi nopealla työnnöllä pillussani ja ennen kuin ehdin toipua siitä, työnnät sen pään hitaasti kireään, kuumaan reikään. Huudan, selkäni nousee kaarelle, tuntuu että räjähdän...kohta en enää kestä...Nyt saat panna mua miten haluat, kulta...pyörittelen nännejä sormissani ja katselen kasvoiltasi kuvastuvaa nautintoa....

ah, panen sinua perseeseen, tunnut aivan mahtavalta. Kireä reikäsi puristaa kaluani tummanpunaiseksi. Liikun pitkin työnnöin sisään ja ulos, kiihdyttäen vähitellen tahtia.

Heilutat päätäsi nautinnossa puolelta toiselle ja kun pyörittelet nännejäsi melkeinpä pelkään että ne irtoavat...Aloitan himoissani nopean työntelyn syvään aukkoosi, aah että tuntuu hyvältä...nussin ja panen kuin hullu...Haluaisin kääntää sinut vielä kerran mahallesi pöydälle niin että saan kunnon otteen hiuksistasi kun panen kyrpääni sisääsi...nyt ratsastan sinut viimein kaipaamallesi huipulle.

Pyllysi on aivan uskomattoman kaunis, ja minua tekee mieli kevyesti läimäyttää pakaraasi...Kiljaiset yllättyneenä, mutta vauhtia hidastamatta...

Tuntuu niin hyvältä, ja härskiltä....muut tekevät töitä ja täällä me vain touhuamme tuhmia varastossa...Läpsäiset mua pyllylle ja kiihotun siitäkin, pyydän sua tekemään niin toisen kerran ja kolmannen...Nostat alavartaloani pöydältä ilmaan niin että pääset työntymään oikein syvälle peppuuni....Sitten työnnät yllättäen kaksi sormea märkään pilluuni ja käännät kämmensyrjäsi koskettamaan klittaa, tämä on jo liikaa ja saan mielettömän orkun, huudan suoraa huutoa nautinnosta...Pysäytät työnnöt ja nautiskelet kun tiukka perseeni supistelee kovaa kullisi ympärillä. Hetkeen en pysty tekemään mitään, tärisen ja huohotan pöydällä. Olet paras pano....vedät kullisi ulos, se on kohta laukeamaisillaan. Katson sua voipuneena mutta haluan vielä antaa sulle huippunautinnon. Suutelen sinua kiitokseksi orkusta ja käännyn selkä sinuun päin. Kerron sinulle että haluan rajusti ja kovaa...Tiedät heti mitä haluan ja tartut kädelläsi suuni eteen estääkseni huutoni, toisella painat pääni kiinni pöytään vaikka yritän muka vastustella. Pyllistän edessäsi sinua odottaen. -Nyt sinä pikku seksipeto saat kunnolla ja kovaa peppupanoa, sanot mulle ja...

No sanos muuta, ja pieni ekstralämpö taitaa tulla kiinnijäämisen pelostakin....eipä taida ohikulkijatkaan korvat auki olla kun eivät kuule tätä meteliä...

Hieron hurjiin mittoihin paisuneen kaluni pään aukollesi ja painan sisään, ja suoraan pohjaan saakka niin että kassit hieraisevat välilihaasi, jälkisupistukset vielä vähän tuntuvat ihanasti hierovilta kaluni juurella...Sitten vedän kaluni kokonaan pois pyllystäsi ja samantien rajusti takaisin sisään -ja syvälle. Säikähdät mutta huomaan taaksepäin vilkaisevasta katseestasi joka sanoo ""anna palaa peto"" että viimeisenä haluaisit rauhallisempaa persepanoa...

Tarraan molemmilla käsilläni nänneistäsi kiinni, puristan ja pyöritän samalla jatkaen uudestaan ja uudestaan nussimista kokonaan ulos ja samantien sisään...Olet saanut minut niin kauheaan kiimaan että mahdanko lauetakaan vaikka mitä tekisin. Hirveän panemiseni saa loppumaan kun sanot että haluat spermani sisääsi, syvälle..anna tulla...ja se saa minut harjanteen yli..kullini sykähtelee syvällä anuksessasi lähettäen purskauksittain kovalla paineella syöksyvää nestettäni sisuksiisi....lysähdän päällesi uupuneena mutta ah niin tyydyttyneenä...

Kuulenko väärin, vai rynkyttääkö joku varaston ovea...? vetäydyn sinusta plopsahtaen ja vedän hamettasi alaspäin, ihan kuin se pelastaisi meidät kiinnijäämiseltä...

Yhteistyössä