Haave..ja Heimo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tanya
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vedän äkkiä hameeni alas ja huomaan spermasi valuvan pitkin ihoani, täytyy mennä äkkiä pesulle...Jalkani vapisevat kun noukin vaatteeni lattialta ja napitan äkkiä puseroani kiinni. Sinä vedät housujasi jalkaan virnistellen minulle. Hihittäen suutelemme nopeasti ja painut edeltä avaamaan oven. Siellä on Heidi ja näen hänen katseestaan, että hän kyllä tietää mitä teimme varastossa. Hymyilen hänelle ja sanon kuuluvasti sinulle, Heimo: ""Joo, täytyy sitten vaikka ensi viikolla etsiä sitä mappia"". Isket mulle silmää, hipaiset peppuani ja kävelet omaan suuntaasi...Kiitos hyvästä panosta :)

Hymyilen ja katselen keinuvaa peppuasi ihaillen, harmi että en kerennyt kunnolla kiittämään mutta ehkäpä jollain toisella tavalla myöhemmin.

Sivusilmällä näen että Heidi menee sisällä varastoon mutta tulee melko pian samantien ulos pienehkä puna kasvoillaan. Livahdan äkkiä huoneeseen keräilemään vaatteeni jotenkuten uskottavaan muottiin.

En voi olla miettimättä, että kerkesitkö pesulle ennenkuin joku huomaa sukkahousuillesi valuvan sperman...huh toivottavasti.

Huh huh...nyt meen kyllä ihan Oikeasti tuonne varastoon vähän helpottamaan oloa :) muuten ei jaksa tätä iltapäivää...

Heimo, oli hauskaa ;) sun tyyli miellyttää, nettisekstaillaanko joskus taas? Tai kenties kolmistaan...?

Mikäs siinä, ja sitä samaa oikein ""herkulliselta"" vaikutat. Toivottavasti et tule yllätytetyksi siellä varastossa, ties vaikka kävisi nettisessiot todeksi... =)

Kaksistaan tai kolmistaan mikäs siinä, huutele tuolla niin saatan ""pistäytyä"" uudestaan kylään luoksesi ;)

Onkin jäänyt nämä oikeat kolmisen tahi ryhmässä touhuamiset vähän vähemmälle sitten nuoruuden urheiluaikojen. Muistan aina SM-kisojen jälkeiset bileet...-huh- Siellä olisi kaivattu sinunlaistasi joka ei heti alkupanosta, eiku alkuillasta hyydähdä. Parhaimmillaan toistakymmentä ihmistä vauhdissa. No tosiaan siitä on jo vuosia mutta tuli tässä mieleen kun tuolla aikaisemmin sitä kysyit.

No kevättä odotellessa...harmi että jäi nuo ihanat rintasi läpikäymättä tuossa kiireessä...

Juu, tuo en kyllä ollut minä...

Ehkäpä sä pääset vielä niitä rintoja räpläämään...ja muutakin, heh.

En jäänyt kiinni varastossa, ja orkku tuli noin minuutissa. Nyt voi taas keskittyä töihin hieman paremmin. Palaamme pistäytymiseen ;)

Olen pankissa sihteerinä ja tuonne yläkerran ""pikkuholviin"" on harvalla kulkulupa...Sinne siis :) Siellä on kaksi pöytää, toinen on isojen kaappien takana, sinne levitän jakkuni ja käyn siihen selälleen, sitten vaan sormet hommiin. Sellasta. Kyllä virkistää. Ei tarvii kuin muutama liike ja avot :)

Ja tää on ihan 100 % totta että runkkaan työpaikalla. Harvoin kylläkin. Vaikka aina mua panettaa :) mussa on jotain vikaa kun ajattelen seksiä joka kolmas minuutti...tai sitten se vaan ei tunnu niin hyvältä kaikista? En tiedä.

Yhteistyössä