Täällä vahva ovisplussa kp 13
kipuja odotellessa ja ku sais johonki väliin kylvötkin tehtyä..... hiihtoloma lapsilla.... pitöä vissii saunoa kahden pari päivää urakalla.....
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Toivottavasti sielläkin on kaikki hyvin!Mä varasin myös varhaisultran ens tiistaille kun mulla on jo niin hirvee stressi että vaikuttaa jo koko elämään joka päivä. Oireet vaihtelee joka päivä ja osa jo loppunut.
Tsemppiä!Täällä vahva ovisplussa kp 13kipuja odotellessa ja ku sais johonki väliin kylvötkin tehtyä..... hiihtoloma lapsilla.... pitöä vissii saunoa kahden pari päivää urakalla.....
Oi ihanaa!Alkio löytyi oikeasta paikasta ja vahva syke näkyiHieman piilosilla tyyppi oli, ettei saatu selkeää näkymää kokonaisuudesta, mutta kaikki näytti kuitenkin normaalilta.
Nyt voi hetkeksi huokaista helpotuksesta.
Mä en muista yhtään miten oli esikoisesta mut joteki saanu sellasen kuvan et jo ennen plussaa ei ois niin saharaa mitä normisti menkkojen alkuun asti. Täällä kans muutaman vuoden jo ollu jäätävä sahara aina oviksen jälkeen ja oon miettiny voiks sellanenki kieliä jostain hormonaalisesta epätasapainosta et on niin kuivaa et ihan häiritseeMä en esikoisesta muista et ois ollu erityisesti mitään vv:tä ennen plussaa, tai ei oo ainakaan jääny mieleenmut nyt on viime kierrot kyl oviksen jälkeen ollu semmonen sahara alakerrassa et viime kierrossa mietin jo et onko hiiva mut ilmeisesti vaan kiertoon kuuluva kuivuus
esikoisesta muistan kans et oli niitä menkkakipuja ennen plussaa ja koko ajan aattelin et nyt alkaa menkat..
Mä oon pc testeissä saanu joskus niin että toista viivaa ei oo ollenkaa näkyny. En muista mitkä kiertopvt sillon oli mut ovikseen oli vielä monta pv aikaaMä alotin eilen jo ovistestailun, ei mitään järkeä näin aikasin mut kai mä halusin et on jotain "tekemistä" tässä vaiheessaeipä noi pc liuskat onneks oo kalliita nii voi uitella ihan huvikseenkin
Saatteko te muuten joskus ihan blankkoja ovistestejä vai onko niissä aina toinenkin viiva? Onko lh hormonia läpi kierron jonkun verran? Mulla nimittäin tulee aina toinenkin viiva haaleena ja joskus mietin et onko huono vai normaali juttu
Ihanaa että kaikki oli hyvin ja kiva, kun laittelet tänne kuulumisiaAlkio löytyi oikeasta paikasta ja vahva syke näkyiHieman piilosilla tyyppi oli, ettei saatu selkeää näkymää kokonaisuudesta, mutta kaikki näytti kuitenkin normaalilta.
Nyt voi hetkeksi huokaista helpotuksesta.
Ei taida kaikki ihan hyvin olla kun iltapäivällä alkoi vuoto. Ei mitenkään runsas mutta punainen ja kivut alkoi siitä n.tunnin päästä ja oli tosi koviakin.Toivottavasti sielläkin on kaikki hyvin!Onneksi on ihan normaalia tuo oireiden vaihteleminen, ainakin muistan itse esikoisen raskausajasta sen.
![]()
Oi! Tee ihmeessä huomenna ja tuu kertomaan!Mä en oo vielä uskaltanu tehdä testiänormaalisti menkat ois alkanu huomenna, mutta koska ovis oli myöhemmin tässä kierrossa niin ei varmaan ala vielä. Rinnat tuntuu ehkä inasen aroilta kainaloista (josta ne siis kipeytyy joka kierrossa) et tämäkin on sellainen perus pms oire
jotain tuntemuksia/ pieniä kipuja ollu ja menny (sellaista toispuoleista) joita ei yleensä ennen menkkoja mulla oo joten se saa kyllä ajatukset välillä laukalle et jos onki tärpänny, mutta en kuitenkaan usko et ois
![]()
Oho!Ei taida kaikki ihan hyvin olla kun iltapäivällä alkoi vuoto. Ei mitenkään runsas mutta punainen ja kivut alkoi siitä n.tunnin päästä ja oli tosi koviakin.
Nyt vuoto tyrehtyy ja kivut laantuu. Otin panadolin. Voi olla että aikaistan ultraa.