Haaveena vauva 2027

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aida91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en oikein tiedämikä on mun dpo 1 ku ovulaatiokipua ei tuntunut (eka kerta elämäs muuuten) kp 13 ti jakp 14 oli ovisplussa (tai tasavahva kp 13 ja vahvempi kp 14) .... yleensä ois tuolloin kp 13 ollu oviskipukin ja aina kipua seuraava pv oon laskenu dpot.
Saattoi ollaet kp 16 oli illalla ov kipua.

Eli sit ois dpo3 nyt.
Jos ny mennää sillä. Voi olla et on dpo 6 kin tai muuta siltä väliltä mut mennää dpo 3 lla . Jos joku merkkais😇
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: miumau* ja Jazmyn
Täällä dpo11 tänään ja herkkä cb digi sanoo ’raskaana’ 😭❤️ mitään kiinnittymistuntemuksia ym ei oo ollu ja oireet on normi pms oireet eli rinnat sivuista arat, turvonneet, kuivuus läsnä ja herkkä olo🥹 menkat olis pitäny alkaa torstaina. Niin toivon että kaikki menee nyt hyvin, niin kauan me tätä toivottiin😭
Voi miten ihana uutinen!! 🥹😍❤️ Onnea ja toivotaan että kaikki menee loppuun asti hyvin! 🙏🏼
 
  • Rakkaus
Reactions: Jazmyn
Täällä dpo11 tänään ja herkkä cb digi sanoo ’raskaana’ 😭❤️ mitään kiinnittymistuntemuksia ym ei oo ollu ja oireet on normi pms oireet eli rinnat sivuista arat, turvonneet, kuivuus läsnä ja herkkä olo🥹 menkat olis pitäny alkaa torstaina. Niin toivon että kaikki menee nyt hyvin, niin kauan me tätä toivottiin😭
Voi kun ihanaa, paljon onnea😍😍🩷
 
  • Rakkaus
Reactions: Jazmyn
Täällä dpo11 tänään ja herkkä cb digi sanoo ’raskaana’ 😭❤️ mitään kiinnittymistuntemuksia ym ei oo ollu ja oireet on normi pms oireet eli rinnat sivuista arat, turvonneet, kuivuus läsnä ja herkkä olo🥹 menkat olis pitäny alkaa torstaina. Niin toivon että kaikki menee nyt hyvin, niin kauan me tätä toivottiin😭
Ihanaa!!! Onnea!! ♥️🫶🏻 Mä aamulla mietinkin et olikohan sulla tänään testipäivä 🥹
 
  • Rakkaus
Reactions: Jazmyn
Täällä dpo11 tänään ja herkkä cb digi sanoo ’raskaana’ 😭❤️ mitään kiinnittymistuntemuksia ym ei oo ollu ja oireet on normi pms oireet eli rinnat sivuista arat, turvonneet, kuivuus läsnä ja herkkä olo🥹 menkat olis pitäny alkaa torstaina. Niin toivon että kaikki menee nyt hyvin, niin kauan me tätä toivottiin😭
Paljon onnea ja tarrasukkia matkaan 🤩🤩
 
  • Rakkaus
Reactions: Jazmyn
Haaveena vauva 2027

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä, kuka tahansa voi päivittää listan.
Listan päivitys: kopioi edellinen lista + tekstit ja liitä ne uuteen viestiin, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajan tasalle. Muokkaa myös päivämäärä. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka ja lisää käyttäjien ilmoittamat päivitykset. Uusi käyttäjä lisätään oikeaan kohtaan listaa yrityksen alkamisajan perusteella laittamalla @-merkki ja sen perään käyttäjätunnus, sitten yrityksen alkamisajankohta ja monesko lapsi on kyseessä.

Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle, muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee totta kai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi
@Haaveistatotta91 ★ 01/22 ★ 4.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Tuimatar89 ★ x/24 ★ 2.
@Soulsister85 ★ 03/25 ★ 4. (1.yhteinen)
@EKarolina ★ 04/25 ★ 2.
@Jazmyn ★ 05/25 ★ 2.
@viivaviivi ★ 09/25 ★ 8.
@Adelae ★ 10/25 ★ 1.
@Menna90 ★ 10/25 ★ 3. (1.yhteinen)
@miumau* ★ 11/25 ★ 4. (1. Yhteinen)
@Rilja ★ 01/26 ★ 2.
@heltsuli ★ 05/26 ★ 2.
@Emulii ★ 05/26 ★ 1.
@Jenzbyyy ★ 05/26 ★ 3.
@Lukija621014 ★ 05/26 ★ 2.
@Lukija622792 ★ 05/26 ★ 1.
@Tamulii ★ 06/26 ★ 2.

★★★★★★★★★★★★★★★★

22.06.2026 tiistai

Nimi ★ Kiertopäivä ★

@Jazmyn kp 27/28-30
@miumau* kp 25/26-33
@Rilja kp 25/32-36
@Lukija622792 kp 23/31-34
@heltsuli kp 20/28-34
@viivaviivi kp 20
@Liilja kp 17/36-40
@Lukija621014 kp 13/26
@Haaveistatotta91 kp 13
@Tamulii kp 12/28
@Emulii kp 11/24-33
@Jenzbyyy kp 10
@EKarolina kp 4/25-26



★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DP0 ★

@Jazmyn DPO 11
@miumau* DPO 10
@heltsuli DPO 6
@Lukija622792 DPO 6
@Rilja DPO 5
@viivaviivi DPO 4

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3
@aida91 ★ 10/25 ★ 2. ★ 04/26
@Lukija613986 ★ 04/26 ★ 2. ★ 04/26
@Minnix ★ 11/25 ★ 3. ★ 05/26
@Nennikki ★ 04/26 ★ 2. ★06/26
 
Viimeksi muokattu:
Onnea jazmyn😍💜💐

Ovulaatiosta, mikä kp alatte tikuttamaan ovista? Flon mukaan ovulaatio voisi tapahtua 5pv päästä, itse en nyt vielä usko siihen kun ei mitään limoja tms ole ilmestynyt tai muitakaan oireita. Tänään ovis testiin piirtyi tosi pieni hento viiva joka kuitenkin oli selkeempi ja värikkäämpi kuin 2päivää sitten tehty. En oo kun kerran tikuttanut oviksen kun halusin vaan kipujen puolesta tietää tapahtuuko se nyt😁

-jensbyy
 
Täällä dpo11 tänään ja herkkä cb digi sanoo ’raskaana’ 😭❤️ mitään kiinnittymistuntemuksia ym ei oo ollu ja oireet on normi pms oireet eli rinnat sivuista arat, turvonneet, kuivuus läsnä ja herkkä olo🥹 menkat olis pitäny alkaa torstaina. Niin toivon että kaikki menee nyt hyvin, niin kauan me tätä toivottiin😭
Onnea ja paljon tarrasukkia! ❤️❤️❤️❤️
 
Onnea jazmyn😍💜💐

Ovulaatiosta, mikä kp alatte tikuttamaan ovista? Flon mukaan ovulaatio voisi tapahtua 5pv päästä, itse en nyt vielä usko siihen kun ei mitään limoja tms ole ilmestynyt tai muitakaan oireita. Tänään ovis testiin piirtyi tosi pieni hento viiva joka kuitenkin oli selkeempi ja värikkäämpi kuin 2päivää sitten tehty. En oo kun kerran tikuttanut oviksen kun halusin vaan kipujen puolesta tietää tapahtuuko se nyt😁

-jensbyy
Mä oon nyt tikuttanu tosi aikasin, about viikon ennen ovista.. mulla ei ainakaan ovisoireet ala ees ku ehkä pari päivää ennen plussaa 🤔 ja jos monta päivää ennen tikuttaa niin viivan väri vaihtelee et on välillä haaleempi ja välillä tummempi, et ei sillee suoraviivaisesti tummenee ennen ku ihan ennen ovisplussaa
 
Tää(kin) kohta kierrosta on kyl tylsää ku ei oikeesti voi tuntua mitään oireita mut silti jokaisesta tuntemuksesta nousee tuntosarvet pystyyn 🙈 ja sit pari päivää eteenpäin varmaan taas iskee epätoivo ku ei tuu mitään selkeitä oireita 😅
 

Yhteistyössä