Haaveena vauva 2027

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aida91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en oikein tiedämikä on mun dpo 1 ku ovulaatiokipua ei tuntunut (eka kerta elämäs muuuten) kp 13 ti jakp 14 oli ovisplussa (tai tasavahva kp 13 ja vahvempi kp 14) .... yleensä ois tuolloin kp 13 ollu oviskipukin ja aina kipua seuraava pv oon laskenu dpot.
Saattoi ollaet kp 16 oli illalla ov kipua.

Eli sit ois dpo3 nyt.
Jos ny mennää sillä. Voi olla et on dpo 6 kin tai muuta siltä väliltä mut mennää dpo 3 lla . Jos joku merkkais😇
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: miumau* ja Jazmyn
Täällä dpo11 tänään ja herkkä cb digi sanoo ’raskaana’ 😭❤️ mitään kiinnittymistuntemuksia ym ei oo ollu ja oireet on normi pms oireet eli rinnat sivuista arat, turvonneet, kuivuus läsnä ja herkkä olo🥹 menkat olis pitäny alkaa torstaina. Niin toivon että kaikki menee nyt hyvin, niin kauan me tätä toivottiin😭
Voi miten ihana uutinen!! 🥹😍❤️ Onnea ja toivotaan että kaikki menee loppuun asti hyvin! 🙏🏼
 
  • Rakkaus
Reactions: Jazmyn
Täällä dpo11 tänään ja herkkä cb digi sanoo ’raskaana’ 😭❤️ mitään kiinnittymistuntemuksia ym ei oo ollu ja oireet on normi pms oireet eli rinnat sivuista arat, turvonneet, kuivuus läsnä ja herkkä olo🥹 menkat olis pitäny alkaa torstaina. Niin toivon että kaikki menee nyt hyvin, niin kauan me tätä toivottiin😭
Voi kun ihanaa, paljon onnea😍😍🩷
 
  • Rakkaus
Reactions: Jazmyn
Täällä dpo11 tänään ja herkkä cb digi sanoo ’raskaana’ 😭❤️ mitään kiinnittymistuntemuksia ym ei oo ollu ja oireet on normi pms oireet eli rinnat sivuista arat, turvonneet, kuivuus läsnä ja herkkä olo🥹 menkat olis pitäny alkaa torstaina. Niin toivon että kaikki menee nyt hyvin, niin kauan me tätä toivottiin😭
Ihanaa!!! Onnea!! ♥️🫶🏻 Mä aamulla mietinkin et olikohan sulla tänään testipäivä 🥹
 
  • Rakkaus
Reactions: Jazmyn
Täällä dpo11 tänään ja herkkä cb digi sanoo ’raskaana’ 😭❤️ mitään kiinnittymistuntemuksia ym ei oo ollu ja oireet on normi pms oireet eli rinnat sivuista arat, turvonneet, kuivuus läsnä ja herkkä olo🥹 menkat olis pitäny alkaa torstaina. Niin toivon että kaikki menee nyt hyvin, niin kauan me tätä toivottiin😭
Paljon onnea ja tarrasukkia matkaan 🤩🤩
 
  • Rakkaus
Reactions: Jazmyn
Haaveena vauva 2027

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä, kuka tahansa voi päivittää listan.
Listan päivitys: kopioi edellinen lista + tekstit ja liitä ne uuteen viestiin, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajan tasalle. Muokkaa myös päivämäärä. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka ja lisää käyttäjien ilmoittamat päivitykset. Uusi käyttäjä lisätään oikeaan kohtaan listaa yrityksen alkamisajan perusteella laittamalla @-merkki ja sen perään käyttäjätunnus, sitten yrityksen alkamisajankohta ja monesko lapsi on kyseessä.

Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle, muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee totta kai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi
@Haaveistatotta91 ★ 01/22 ★ 4.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Tuimatar89 ★ x/24 ★ 2.
@Soulsister85 ★ 03/25 ★ 4. (1.yhteinen)
@EKarolina ★ 04/25 ★ 2.
@Jazmyn ★ 05/25 ★ 2.
@viivaviivi ★ 09/25 ★ 8.
@Adelae ★ 10/25 ★ 1.
@Menna90 ★ 10/25 ★ 3. (1.yhteinen)
@miumau* ★ 11/25 ★ 4. (1. Yhteinen)
@Rilja ★ 01/26 ★ 2.
@heltsuli ★ 05/26 ★ 2.
@Emulii ★ 05/26 ★ 1.
@Jenzbyyy ★ 05/26 ★ 3.
@Lukija621014 ★ 05/26 ★ 2.
@Lukija622792 ★ 05/26 ★ 1.
@Tamulii ★ 06/26 ★ 2.

★★★★★★★★★★★★★★★★

22.06.2026 tiistai

Nimi ★ Kiertopäivä ★

@Jazmyn kp 27/28-30
@miumau* kp 25/26-33
@Rilja kp 25/32-36
@Lukija622792 kp 23/31-34
@heltsuli kp 20/28-34
@viivaviivi kp 20
@Liilja kp 17/36-40
@Lukija621014 kp 13/26
@Haaveistatotta91 kp 13
@Tamulii kp 12/28
@Emulii kp 11/24-33
@Jenzbyyy kp 10
@EKarolina kp 4/25-26



★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DP0 ★

@Jazmyn DPO 11
@miumau* DPO 10
@heltsuli DPO 6
@Lukija622792 DPO 6
@Rilja DPO 5
@viivaviivi DPO 4

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3
@aida91 ★ 10/25 ★ 2. ★ 04/26
@Lukija613986 ★ 04/26 ★ 2. ★ 04/26
@Minnix ★ 11/25 ★ 3. ★ 05/26
@Nennikki ★ 04/26 ★ 2. ★06/26
 
Viimeksi muokattu:
Onnea jazmyn😍💜💐

Ovulaatiosta, mikä kp alatte tikuttamaan ovista? Flon mukaan ovulaatio voisi tapahtua 5pv päästä, itse en nyt vielä usko siihen kun ei mitään limoja tms ole ilmestynyt tai muitakaan oireita. Tänään ovis testiin piirtyi tosi pieni hento viiva joka kuitenkin oli selkeempi ja värikkäämpi kuin 2päivää sitten tehty. En oo kun kerran tikuttanut oviksen kun halusin vaan kipujen puolesta tietää tapahtuuko se nyt😁

-jensbyy
 
  • Rakkaus
Reactions: Jazmyn
Täällä dpo11 tänään ja herkkä cb digi sanoo ’raskaana’ 😭❤️ mitään kiinnittymistuntemuksia ym ei oo ollu ja oireet on normi pms oireet eli rinnat sivuista arat, turvonneet, kuivuus läsnä ja herkkä olo🥹 menkat olis pitäny alkaa torstaina. Niin toivon että kaikki menee nyt hyvin, niin kauan me tätä toivottiin😭
Onnea ja paljon tarrasukkia! ❤️❤️❤️❤️
 
  • Rakkaus
Reactions: Jazmyn
Onnea jazmyn😍💜💐

Ovulaatiosta, mikä kp alatte tikuttamaan ovista? Flon mukaan ovulaatio voisi tapahtua 5pv päästä, itse en nyt vielä usko siihen kun ei mitään limoja tms ole ilmestynyt tai muitakaan oireita. Tänään ovis testiin piirtyi tosi pieni hento viiva joka kuitenkin oli selkeempi ja värikkäämpi kuin 2päivää sitten tehty. En oo kun kerran tikuttanut oviksen kun halusin vaan kipujen puolesta tietää tapahtuuko se nyt😁

-jensbyy
Mä oon nyt tikuttanu tosi aikasin, about viikon ennen ovista.. mulla ei ainakaan ovisoireet ala ees ku ehkä pari päivää ennen plussaa 🤔 ja jos monta päivää ennen tikuttaa niin viivan väri vaihtelee et on välillä haaleempi ja välillä tummempi, et ei sillee suoraviivaisesti tummenee ennen ku ihan ennen ovisplussaa
 
  • Tykkää
Reactions: Jazmyn
Tää(kin) kohta kierrosta on kyl tylsää ku ei oikeesti voi tuntua mitään oireita mut silti jokaisesta tuntemuksesta nousee tuntosarvet pystyyn 🙈 ja sit pari päivää eteenpäin varmaan taas iskee epätoivo ku ei tuu mitään selkeitä oireita 😅
 
  • Tykkää
Reactions: Tamulii ja Jazmyn
Minäkin voisin liittyä mukaan. Tänään kp 26/28 ehkä. Aloitettiin uudelleen yrittäminen. Tässä on jo keretty 2 testiä tehdä ja ehkä just ja just negativeksi käännetty näyttää ihan himpun jotain (mun silmät näkee vissiin aina viivan) 😂
 
  • Tykkää
Reactions: Jazmyn
Onnea jazmyn😍💜💐

Ovulaatiosta, mikä kp alatte tikuttamaan ovista? Flon mukaan ovulaatio voisi tapahtua 5pv päästä, itse en nyt vielä usko siihen kun ei mitään limoja tms ole ilmestynyt tai muitakaan oireita. Tänään ovis testiin piirtyi tosi pieni hento viiva joka kuitenkin oli selkeempi ja värikkäämpi kuin 2päivää sitten tehty. En oo kun kerran tikuttanut oviksen kun halusin vaan kipujen puolesta tietää tapahtuuko se nyt😁

-jensbyy
Mä oon kans alottanut aika aikasin, kun on vähän hakemista vielä. Alkukierrosta tulee jostain syystä yllättävän vahvaa viivaa, mutta se sitten hiipuu ja aika nopeasti parissa päivässä vahvistuu ennen ovista
 
Minäkin voisin liittyä mukaan. Tänään kp 26/28 ehkä. Aloitettiin uudelleen yrittäminen. Tässä on jo keretty 2 testiä tehdä ja ehkä just ja just negativeksi käännetty näyttää ihan himpun jotain (mun silmät näkee vissiin aina viivan) 😂
Haluaisitko tehdä nimimerkkiä taikka onko sellaista olemassa? Voidaan toki laittaa vierailija, mutta voi mennä nopeasti sekaisinkin..
Täällä dpo11 tänään ja herkkä cb digi sanoo ’raskaana’ 😭❤️ mitään kiinnittymistuntemuksia ym ei oo ollu ja oireet on normi pms oireet eli rinnat sivuista arat, turvonneet, kuivuus läsnä ja herkkä olo🥹 menkat olis pitäny alkaa torstaina. Niin toivon että kaikki menee nyt hyvin, niin kauan me tätä toivottiin😭
Haluatko jo siirtyä plussanneisiin? Onnea!
 
  • Tykkää
Reactions: Jazmyn
Mä oon kans alottanut aika aikasin, kun on vähän hakemista vielä. Alkukierrosta tulee jostain syystä yllättävän vahvaa viivaa, mutta se sitten hiipuu ja aika nopeasti parissa päivässä vahvistuu ennen ovista
LH nousee pikkusen myös alkukierrosta ja sitte laskee ennen ku nousee isosti ennen ovulaatiota niin siitä se vaihtelu johtuu. Mulla tekis mieli kuitenki tikuttaa ihan mielenkiinnosta ja että sais jotain tolkkua epäsäännöllisestä kierrosta, vaikka talletteluun se ovulaatiopäivän tietäminen ei nyt meillä vaikuta mitenkään. Työreissussa en kuitenkaan pystyis tikuttaa joka päivä samaan aikaan eikä tosiaan tallettelutkaan tietysti onnistu kun tallettaja on nyt vähän liian kaukana musta 😁 Kiva lukee teidän juttuja kuitenki 😊 enkä malttanu olla pois tältä palstalta vaikka aioin 🙈 paljon vähemmän mulla kuitenki nyt on mielessä koko vauvahomma, ihanaa ku pystyy välillä ottaa rennosti. Viime yönä vaan näin unta että raskaustestiin tuli kaks viivaa ja olin vähän surullinen ku heräsin.
 
  • Tykkää
Reactions: Jazmyn
Täällä dpo11 tänään ja herkkä cb digi sanoo ’raskaana’ 😭❤️ mitään kiinnittymistuntemuksia ym ei oo ollu ja oireet on normi pms oireet eli rinnat sivuista arat, turvonneet, kuivuus läsnä ja herkkä olo🥹 menkat olis pitäny alkaa torstaina. Niin toivon että kaikki menee nyt hyvin, niin kauan me tätä toivottiin😭
Paljon onnea 😍💕 Ihana uutinen!

Mulla on tänään menossa dpo 6. Eilen myöhään illalla ja tänä iltana on ollut vähän outoja tuntemuksia alavatsassa ja alapäässä :D Sellainen vähän menkkamainen jomotus, vihlaisuja ja painon tunnetta. Lisäksi valkovuotoa. Pistän nää oireet nyt vaan mielikuvituksen piikkiin, koska menossa on tosiaan vasta dpo6. Enkä muutenkaan jaksa uskoa, että me oltais onnistuttu vielä yk 2.

Jotenkin oon varautunut siihen, että meillä on miehen kanssa edessä pitkä taival tämän lapsiasian suhteen. En oikein tiedä mistä tämä ajatus on mulle tullut. Oon kyllä toisaalta taipuvainen pelkäämään aina pahinta ja murehtimaan asioita jo etukäteen 😅 Varmasti mun ikäkin (34 v) vaikuttaa asiaan. Onko teillä muilla ollut tällaisia mietteitä yrityksen alkuvaiheessa?

-Nooruska
 
  • Rakkaus
Reactions: Jazmyn
Paljon onnea 😍💕 Ihana uutinen!

Mulla on tänään menossa dpo 6. Eilen myöhään illalla ja tänä iltana on ollut vähän outoja tuntemuksia alavatsassa ja alapäässä :D Sellainen vähän menkkamainen jomotus, vihlaisuja ja painon tunnetta. Lisäksi valkovuotoa. Pistän nää oireet nyt vaan mielikuvituksen piikkiin, koska menossa on tosiaan vasta dpo6. Enkä muutenkaan jaksa uskoa, että me oltais onnistuttu vielä yk 2.

Jotenkin oon varautunut siihen, että meillä on miehen kanssa edessä pitkä taival tämän lapsiasian suhteen. En oikein tiedä mistä tämä ajatus on mulle tullut. Oon kyllä toisaalta taipuvainen pelkäämään aina pahinta ja murehtimaan asioita jo etukäteen 😅 Varmasti mun ikäkin (34 v) vaikuttaa asiaan. Onko teillä muilla ollut tällaisia mietteitä yrityksen alkuvaiheessa?

-Nooruska
Mitä ihmettä, miksi oonkin yhtäkkiä vierailija? En tajua tätä palstaa :D

-Nooruska
 
Haaveena vauva 2027

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä, kuka tahansa voi päivittää listan.
Listan päivitys: kopioi edellinen lista + tekstit ja liitä ne uuteen viestiin, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajan tasalle. Muokkaa myös päivämäärä. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka ja lisää käyttäjien ilmoittamat päivitykset. Uusi käyttäjä lisätään oikeaan kohtaan listaa yrityksen alkamisajan perusteella laittamalla @-merkki ja sen perään käyttäjätunnus, sitten yrityksen alkamisajankohta ja monesko lapsi on kyseessä.

Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle, muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee totta kai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi
@Haaveistatotta91 ★ 01/22 ★ 4.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Tuimatar89 ★ x/24 ★ 2.
@Soulsister85 ★ 03/25 ★ 4. (1.yhteinen)
@EKarolina ★ 04/25 ★ 2.
@Jazmyn ★ 05/25 ★ 2.
@viivaviivi ★ 09/25 ★ 8.
@Adelae ★ 10/25 ★ 1.
@Menna90 ★ 10/25 ★ 3. (1.yhteinen)
@miumau* ★ 11/25 ★ 4. (1. Yhteinen)
@Rilja ★ 01/26 ★ 2.
@heltsuli ★ 05/26 ★ 2.
@Emulii ★ 05/26 ★ 1.
@Jenzbyyy ★ 05/26 ★ 3.
@Lukija621014 ★ 05/26 ★ 2.
@Lukija622792 ★ 05/26 ★ 1.
@Tamulii ★ 06/26 ★ 2.

★★★★★★★★★★★★★★★★

24.06.2026 keskiviikko

Nimi ★ Kiertopäivä ★

@Jazmyn kp 28/28-30
@miumau* kp 26/26-33
@Rilja kp 26/32-36
@Lukija622792 kp 24/31-34
@heltsuli kp 21/28-34
@viivaviivi kp 21
@Liilja kp 18/36-40
@Lukija621014 kp 14/26
@Haaveistatotta91 kp 14
@Tamulii kp 13/28
@Emulii kp 12/24-33
@Jenzbyyy kp 11
@EKarolina kp 5/25-26



★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DP0 ★

@Jazmyn DPO 12
@miumau* DPO 11
@heltsuli DPO 7
@Lukija622792 DPO 7
@Rilja DPO 6
@viivaviivi DPO 5

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3
@aida91 ★ 10/25 ★ 2. ★ 04/26
@Lukija613986 ★ 04/26 ★ 2. ★ 04/26
@Minnix ★ 11/25 ★ 3. ★ 05/26
@Nennikki ★ 04/26 ★ 2. ★06/26
 
Paljon onnea 😍💕 Ihana uutinen!

Mulla on tänään menossa dpo 6. Eilen myöhään illalla ja tänä iltana on ollut vähän outoja tuntemuksia alavatsassa ja alapäässä :D Sellainen vähän menkkamainen jomotus, vihlaisuja ja painon tunnetta. Lisäksi valkovuotoa. Pistän nää oireet nyt vaan mielikuvituksen piikkiin, koska menossa on tosiaan vasta dpo6. Enkä muutenkaan jaksa uskoa, että me oltais onnistuttu vielä yk 2.

Jotenkin oon varautunut siihen, että meillä on miehen kanssa edessä pitkä taival tämän lapsiasian suhteen. En oikein tiedä mistä tämä ajatus on mulle tullut. Oon kyllä toisaalta taipuvainen pelkäämään aina pahinta ja murehtimaan asioita jo etukäteen 😅 Varmasti mun ikäkin (34 v) vaikuttaa asiaan. Onko teillä muilla ollut tällaisia mietteitä yrityksen alkuvaiheessa?

-Nooruska
Toivotaan että ois kiinnittyminen käynnissä 🫶

Minä oon kans henkisesti varautunu pitkään yrittämiseen. Oisin sen takia halunnu alottaaki jo vähän aikasemmin mutta mies kuvitteli että se tapahtuu heti ja hän ei ollu valmis niin vähän lykättiin. Sillä varmaan ku hänen vanhemmat on aikanaan jättäny ehkäsyn pois ja aatellu että tulee jos on tullakseen, ja heti ekasta kierrosta mun mies on lähteny alulle vaikka hänen äidillä oli ikää 35. Minä taas oon syntyny hedelmöityshoidoilla. Tässä on niin ääripäät mahollisia ja ku etukäteen ei voi tietää miten itellä menee niin ahdistukseen taipuvainen kontrollifriikki menee tämmösestä ihan sekasin 🙃
 
  • Tykkää
Reactions: Jazmyn
Paljon onnea 😍💕 Ihana uutinen!

Mulla on tänään menossa dpo 6. Eilen myöhään illalla ja tänä iltana on ollut vähän outoja tuntemuksia alavatsassa ja alapäässä :D Sellainen vähän menkkamainen jomotus, vihlaisuja ja painon tunnetta. Lisäksi valkovuotoa. Pistän nää oireet nyt vaan mielikuvituksen piikkiin, koska menossa on tosiaan vasta dpo6. Enkä muutenkaan jaksa uskoa, että me oltais onnistuttu vielä yk 2.

Jotenkin oon varautunut siihen, että meillä on miehen kanssa edessä pitkä taival tämän lapsiasian suhteen. En oikein tiedä mistä tämä ajatus on mulle tullut. Oon kyllä toisaalta taipuvainen pelkäämään aina pahinta ja murehtimaan asioita jo etukäteen 😅 Varmasti mun ikäkin (34 v) vaikuttaa asiaan. Onko teillä muilla ollut tällaisia mietteitä yrityksen alkuvaiheessa?

-Nooruska
Mä olin kanssa varautunut pitkään yritykseen. Mulla on pcos ja super epäsäännöllinen kierto, ja lisäksi omilla vanhemmilla on myös ollut lapsettomuutta ja hoitoja. Reilu puoli vuotta "yritettiin" luomuna, kunnes menin gynelle, kun en saanut yhtään ovista tikutettua. Sain letrozolin ovuloimattomuuteen ja lähetteen hoitoihin. Kerettiin käydä hoidoissa ensikäynnillä, mutta kas, esikoinen tärppäsi kuitenkin toisesta letrokuurista. Ekassa letrokierrossa reissun takia tallettelut ei onnistuneen, joten oikeasti tärppäsi ekasta mahdollisesta kierrosta ikinä, jossa oli sekä ovis että tallettelut kohillaan.

Nyt kun aloitetaan heti letrojen kanssa, niin odotuksethan on super korkealla 😅
 
  • Tykkää
Reactions: Jazmyn
Minäkin voisin liittyä mukaan. Tänään kp 26/28 ehkä. Aloitettiin uudelleen yrittäminen. Tässä on jo keretty 2 testiä tehdä ja ehkä just ja just negativeksi käännetty näyttää ihan himpun jotain (mun silmät näkee vissiin aina viivan) 😂
Sai johan nyt nimimerkin näkyviin 🫣 oon niin onneton näiden kanssa.

Tänään tehty raskaustesti ja mun silmään siinä on tosi haalea haamu, mut varmaan mul on vaan hyvä mielikuvitus 🤣 mulla testeinä sofin liuskatestit, onko kokemuksia?

Eilen tuli yhtäkkiä hirvee heikotuskohtaus. Hiki ihan Alko virtaamaan.

Huomenna sovelluksen mukaan pitäis alkaa menkat.
 
  • Rakkaus
Reactions: Jazmyn
@Emulii mä oon kans tikuttanu jonku kierron lähes menkkojen lopusta asti ihan just mielenkiinnosta vaikka mun ovis on yleensä suht myöhään, aikaisin ikinä on tainnut olla kp 15 ja se ei ollu ees yritysaikana 😅 noi plussaunet on kyl vähän sydäntäriipiviä 🙁 mä esikoisesta näin kyl plussaunen plussaamista edeltävänä yönä mut oon nähny niitä nytkin vaikkei plussaa oo tullu 🙁


Nooruska mulla oli samanlainen ajatus ennen kun esikoista alettiin yrittää ja ehdin suorastaan pelätä lapsettomuutta koska yks kamala gyne pelotteli mut etten ehkä edes ovuloi jne😵‍💫 sieltä käynniltä lähin itkien ja sen jälkeen oon aina googlettanu kokemukset gyneistä ennen ku oon menny, tästä kyseisestä tyypistä löytyikin paljon samanlaisia kokemuksia... Vähän eksyi sivuraiteille aiheesta, mutta mulla tosiaan oli ajatus että menee pitkään ja on hankalaa mutta esikoinen sai alkunsa oikeestaan ekasta kierrosta missä osuttiin hyvään aikaikkunaan 🙂 toivottavasti teilläkin homma menisi ennakkoajatusten vastaisesti 🫶🏻


@Tamulii toivottavasti siellä tulisi toinen plussa yhtä nopeasti kuin edellinen 🤩


Ja vielä kenen viestit tulee vierailijana nii mulla tää ainaki heittää tosi usein ulos, jos yläpalkissa on suurennuslasin ja salaman lisäks ukkelin kuva nii ei oo kirjautuneena (ainakin mulla, en tiiä onko eroa selainten/laitteiden suhteen).. ja mulla kans jos ei oo kirjautuneena niin ennen viestin lähetystä kysyy jonkun "varmistus kysymyksen"


Ja vielä omaa, mulla DPO 6 ja tänään muka vähän ollut alavatsalla jomotusta mut menee varmasti kans mielikuvituksen piikkiin 🙁 tää on yk6 ja kevään mittaan ei oo tallettelujen ajoitukset osuneet ihan nappiin vaikka aina on joku mahis ollu, et nyt on parhaat ajoituksen tähän mennessä kun on -3 ja -1 🤞🏻
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä