Haaveissa vauva 13

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Utelias pahalainen

Vieras
Utelias pahalainen 29v/30v Y 02/08, Varsinais-Suomi
Johkuliini, 24 v. vauva haaveissa (Y.kevät/kesä 08...ehkä ;))
Villa
Lumikukka, 27v./29v. TJOT 10/07
Grapen, 24v./28v. (tjot) y 07/07
hippu81, y 08/07
*Helmi, 35v/29v, pk-seudulta, Y 08/07
pilpattaja 27 v/29 v, Keski-Suomi, y 02/08
Wilma80, 27v/27v, pk-seutu
Hempsukka, 36v/38v, Kaakkois-Suomi, y 11/07
~Miisa 26/26, aloitus haaveissa (kevät 08)
Viirulainen 25/27
Noa 26/38 v. Y 12/07
Sanibel 31/35,
Aurora81 26/25, Y 03/08
Mie Vuan 26/28 Y 12/07
Minerva
SiniLilja 30/32, pk-seutu, Y 02??/08

Plussanneet:
-Ama- 24/25 v., y09/06, plussannut 10/07
Mi-iu 22/26 y08/07, plusss 11/07
Emeliina* 24/25, (tjot) y 11/07, plussa 12/07
Tähti*, 23v. / 28v., Keski-Suomi, y08/07, plussa 12/07

Laitoin taas uuden ketjun pystyyn ja poistin Rainbow-wown listalta, kun ei ole näkynyt kirjoittelevan tänne eikä muuhunkaan ketjuun pitkiin aikoihin. Jos taustailet jossain niin tule ihmeessä ilmoittautumaan.

Heips taas! Täällähän on ollu säpinää, saatu lisävahvistusta joukkoon ja uusi ketjukin avattu, kiva!

Tervetuloa joukkoon SiniLilja!

Utelias pahalainen, ihania uutisia!!!! Vau... Tervetuloa yrittäjien joukkoon!

Täällä on ollu vähän vaihtelevaa viime päivinä. Ensin tädin tulo pisti mielen tosi matalaks, sitten riideltiin viikonloppuna, ja sitten viime yönä rupes taas hammas särkemään niin että en saanu nukuttua särkylääkkeilläkään. No, hammas on nyt sitten revitty irti, ei pitäis oireilla enää... Ja sain kolme päivää saikkua, se oli tän päivän kohokohta ;)

Sitten aina välillä on ollu tosi kivaa ja ihanaa, joten aikamoista vaihtelua tosiaan ollut...

Huomenna lähdetään kaverin kanssa sovittamaan hääpukuja Tampereelle. Jotain iloa tästä hampaanpoistosta ja saikusta on saatava ;)

uteliaalle pahalaiselle onnea yrityksen aloittamisesta!! ihana juttu!! :D

tänne ei ihmeitä... oksentanu tänää kolme kertaa ja pomolle kerrottu ku niin vihjaili.. mutta muutoin kyllä kuuluu hyvää, huomenna kuuntelemaa neuvolaa sydänääniä <3

Äitiyshousut löysin ja äityisfarkkuhaalarit eilen ku olin kaverin kanssa shoppaamassa :D ihan huippuihanat!
ja sitten tavalliset pöksyt mitkä ei kiristä, mitä voi pitää töissä ku farkut ei mene :)

Tänään tasan 14viikkoa :)

Utelias pahalainen 29v/30v Y 02/08, Varsinais-Suomi
Johkuliini, 24 v. vauva haaveissa (Y.kevät/kesä 08...ehkä ;))
Villa
Lumikukka, 27v./29v. TJOT 10/07
Grapen, 24v./28v. (tjot) y 07/07
hippu81, y 08/07
*Helmi, 35v/29v, pk-seudulta, Y 08/07
pilpattaja 27 v/29 v, Keski-Suomi, y 02/08
Wilma80, 27v/27v, pk-seutu
Hempsukka, 36v/38v, Kaakkois-Suomi, y 11/07
~Miisa 26/26, Y 4/08
Viirulainen 25/27
Noa 26/38 v. Y 12/07
Sanibel 31/35,
Aurora81 26/25, Y 03/08
Mie Vuan 26/28 Y 12/07
Minerva
SiniLilja 30/32, pk-seutu, Y 02??/08

Plussanneet:
-Ama- 24/25 v., y09/06, plussannut 10/07
Mi-iu 22/26 y08/07, plusss 11/07
Emeliina* 24/25, (tjot) y 11/07, plussa 12/07
Tähti*, 23v. / 28v., Keski-Suomi, y08/07, plussa 12/07

Tervetuloa mukaan vaan minunkin puolestani uudet haaveilijat! Mä päivitin itselle listaan kuukauden, näillä näkymin siis enää kolmet menkat kärsittävänä ennen yrityksen aloittamista.

Oletteko muut seurailleet nelosen uutta meille tulee vauva -ohjelmaa? Katsoin ekan jakson kun tallensin, mutta ei ollut kovin ihmeellinen ohjelma. Mulle on tullut nyt sellainen olo, että kaikki tieto pitää kahlata läpi mitä vaan löytää raskauteen liittyen. Onneksi oli pitkä loma niin sai lueskella kotona ja nassutella jouluherkkuja..tosin nyt pitää ottaa itseä taas niskasta kiinni ja palata arkirutiineihin.

Missä muuten hempsukka, selvisikö sun oireisiin syy?

Ja jännäilijät, vähintään kaksi plussaa tammikuulle, eikös vain? :)

Miisa

Juup, täällä ollaan. Olen päivittäin käynyt lueskelemassa teidän tilanteita ja olen hengessä mukana.
Tänään kävin gynellä ja eipä tuo osannut sanoa muuta kuin että joku hormonihäiriö. Jos ei mene ohi niin uudestaan lääkäriin.. Niinpä niin, eihän siinä montaa vaihtoehtoa ole, joko menee ohi tai sitten ei. : / Mutta ei kuulema aikakaan vaihdevuosista kysymys.
Raskaudesta ei jokatapauksessa tietoakaan eikä tule sanoi mieheni. Että jos vauvan vielä haluan niin saan tehdä sen jonkun muun kanssa. Hienosti siis alkoi tämä vuosi.
Eli seuraava joka päivittää listaa voisi ystävällisesti poistaa mun nimen listalta..

Heip kaikille ja hyvää uutta vuotta 2008!!

Terveiset Ylläkseltä, oli aikas ihanaa!Harmi vaan, et ne menkat tosiaan alkoivat viikon myöhässä just ennen reissua...Toisaalta pääsipähän laskemaan ja juhlimaan uutta vuotta. Laskin kokonaiset 4 päivää ja en olis kyllä uskaltanut jos olisin just saanut plussan, sillä välillä oli niin jyrkkiä mäkiä ja sumua ettei eteensä nähnyt.

Nyt odotan vaan miten pitkä tästä kierrosta tulee, toiv. normaali 28-30pv, ja ensi oviksesta nappaan taas kiinni. Mies ei edelleenkään ole mitenkään erityisesti "lämmennyt" vauva ajatukselle, mutta edelleen ilman ehkäisyä mennään, jos mennään...Tavallaan se kyllä on osannut sanoa jo ajankohdan aloitukselle, nimittäin sitten kun olen "timmi"...Hehe...mun ikuisuusprojektini.

En siis ole lihava tai edes pyöreä, mutta on vaan tavaraa väärissä paikoissa. Ja valitan itse aina siitä, joten nyt olen päättänyt, että PERKELE nyt musta tulee timmi (ennen vauvaa) ja sitten aloitetaan vauvan "teko" Mies lupasi mulle synttärilahjaksi personal trainerin 1kk (mutta otan sen varmaan 3kk:Ksi) ja sen avulla saan kaikki huonot ruokailutottumukseni prannettua (toiv.) ja lisää puhtia treenaamiseen. Eli tulee mukavasti uutta ajateltavaa näiden alituisten vauvahaaveiden keskelle ja onhan se hyvä idea hoitaa tuo keskivartalo kuntoon ennekuin sen sitten "pilaa" (ja palautuukin helpommin sitten...). Näin mä ajattelen...

Haluan siis kiinteytyä ja ehkä laihtua vähäsen ja uskoisin, että 3kk viimeistään näkyisi tuloksia...Itsetuntokin paranisi...:)Ja sitten mies saa lunastaa lupauksensa!!!

Eli nyt todellakin annetaan läskeille kyytiä ja pistetään plussia lasiin!!!++++++++++

Wilma :)

Voi Hempsukka, onpa tylsää... Aina noi miehet on pistämässä kapuloita rattaisiin =/ Iso rutistus sulle, toivotaan että miehen mieli vielä muuttuu...

Wilma, kuulostaa hyvältä toi personal trainer! Mä oon unelmoinu moisesta jo vaikka kuinka kauan, mutta aina sitten tulee se hinta esteeks... En oo vaan siis raaskinu koskaan. Mies aina lupaa olla mun traineri, ja sit se ehdottelee että mennään pizzalle tai jotain muuta vastaavaa. Eikä se itekään enää liiku niin paljo ku ennen...

Mutta kolmessa kuukaudessa saa kyllä jo tosi hyviä tuloksia, jos noudattaa ruokavaliota ja liikkuu tarpeeks, ja pakkohan se sitten on kun on investoinu personal traineriin. Pidä meidät ajan tasalla miten homma lähtee sujumaan, joohan!

Mi-iun äitiysfarkkuhaalarit kuulostaa aivan mielettömiltä! Mä haluun kanssa masun ja mammahousut!!! Heti mulle kaikki tänne!

...Ja koska on häät ja reissu jo kohta tiedossa, niin järjellä ajatellen olis ihan hyväkin jos ei tulis raskaaks tässä kierrossa. Niinpä yritän olla ajattelematta koko vauva-asiaa ja keskittyä taas ihan muihin juttuihin......(niin sitte varmaan se plussa tulee kun ei muka sitä nyt halua)... eikä tarvi ainakaan pettyä. Hyvät suunnitelmat ;)

Halit Hempsukalle! Täällä kanssa on laihdutusprojekti käynnissä. Paino on kivasti pikkuhiljaa hiipinyt ylöspäin ja nyt päätin ottaa itteä niskasta kiinni.

Viikon päästä pitäisi tädin tulla- ja tällä kertaa en epäile etteikö tulisi, niin hiljaista on tässä kierrossa vällyjen välissä ollut. Tässä kierrossa rinnat ei oo kipeytynyt yhtään, vaikka viime kierrossa ne oli kipeät jo melkein oviksesta lähtien. Omituinen tuo kroppa.

Millon Helmi teillä on häät? Me mentiin viime elokuussa naimisiin ja juuri eilen muistelin sitä ihanaa häähössötystä, joka kesti koko viime vuoden :) Nyt siis tullut vauvahössö tilalle ;)

Täällä kans yritetään vähän laihduttaa ja erityisesti aloittaa taas kuntoilu. Pari kolme kiloa jos sais pois ja erityisesti mun pitäisi saada selkä kuntoon. On tässä ollut nimittäin hieman vaivoja selän kanssa ja lihaksia pitäisi saada vahvistettua. Jo ihan raskauttakin ajatellen olisi selän oltava hyvässä kunnossa. Eikun tsemppiä vaan kaikille!

Moikka täältäkin päin! Liityn minäkin tuohon samaan kastiin, että pitäisi vähän kuntoilla enemmän ja syödä terveellisemmin...Jumppa alkoikin tällä viikolla taas ja kerran viikossa siellä, koirat pitää sit ulkoliikunnasta huolta, että tulee niiden kans lenkillä käytyä joka päivä, edes pienellä sellaisella niin saa vähän raitista ilmaa... Halit Hempsukalle! Tosi harmittavaa :( Tuli ihan paha mieli sun puolesta... Toivottavasti sun miehes pystys muuttaa mieltänsä ja ajattelemaan toisin, mikä liekin hänet sitten saanut tuolle kannalle... Mulla viedään jo päivää 30 pillereitten lopettamisesta, eikä tätiä kuulu ei näy... Kuinkahan pitkäks hittolainen tää eka luomukierto venyykään?... Hmph! Tuskastuttavaa odottelua...

Mihinkäs kaikki on taas hävinny? Kiirettä duunissa? Itsellä olisi huomenna vapaapäivä, niin ehtiipähän kotona touhuilla kaikenlaista, siivousta, pyykkäystä jne. kivaa...

Kyllä se koira vaan on hyvä olemassa. Olisin itsekin varmaan kymppikilon lihavampi, jos tuota karvakuonoa ei ois talossa.

Mie vuan; minkälaisia koiria teillä on? Mä oon ihan henkeen ja vereen eläinihminen. Meillä pyörii tuommoinen sakemannisekoituspoika ja kaksi kissaa. Ja koiralla on tänään synttärit :) Tehtiin sille kakku ja se sai lahjaksi keltaisen, vinkuvan pehmoankan - jossa on jo hampaanmentävä reikä, vaikka "sovittiin", että sillä leikitään sitten nätisti :D Välillä kyl tuntuu, että tuon sankarin elämäntehtävä on kaikkien lelujen hajottaminen!

Tittididii, tämä omistaa nyt hääpuvun!!!! Ah, oli niiiiiin hieno että lähti samantien mukaan. Vielä tarvitaan tiara, huntu ja kengät. Ja korsetti. No, viikonloppuna häämessuille, toivottavasti siellä on hyviä tarjouksia.

Mä olin kyllä sitä mieltä että huntua ei tule, mutta kaaso sai mut ylipuhuttua... Ja sit lupasin miehelle että häiden jälkeen sit siivoilen kotona korsetissa ja korkkareissa, huntu päässä... Pitäähän niillä muutakin käyttöä olla ku yhtenä päivänä ;)

Jee, koiraihmisiä! Meillä on bordercollie ja belggari. Ja painoa kovasti yritetään pudottaa täälläkin. Käyn Painonvartijoissa ja se sopii mulle hyvin. Välillä on motivaatio hukassa, mutta sama ongelma lienee kaikilla ;) Wilman pesonal trainer kuulostaa mielenkiintoiselle! Kertoilehan sitten, millaista kuria se sinulle pitää.

Aika pienet, varmaan noin 40 vierasta. Ei siis lopullista listaa vielä tehty... Kaikki ihan alkutekijöissään, onhan tässä vielä 8 viikkoa aikaa ;)

No, vihkisormus ja hääpuku on, siinähän ne tärkeimmät =D

Huomenna varaan varmaan hääpaikan, ja sit ku se on tehty, onkin aika äkkiä saatava kutsut tehtyä ja postiin. Askarteluhommia tiedossa siis, kivaa!

Ai niin, piti vielä sanoa noista Painonvartijoista... Ite pudotin joskus vuosia sitten painoa pisteitä laskemalla, ja nyt jälkikäteen on ruvennu ärsyttämään, kuinka ainakaan silloin ei puhuttu proteiinin saannin tärkeydestä mitään. Mäkin söin sitten niin hepposta ruokaa että sain tosi vähän protskua, ja silloinhan lähtee myös lihasmassaa kun paino tippuu, ja se ei oo hyvä asia... Toivottavasti nykyään mainitaan siitä.

Plus silloin oli myös ohje, että mitä vähemmän rasvaa sitä parempi. Mitään ei puhuttu hyvien rasvojen saannin tärkeydestä.

Paino kyllä tippu, mutta ei sitten kuitenkaan ihan järkevimmällä tavalla... Toivottavasti tosiaan nykyään on vähän eri meininki...

Tervetuloa mukaan uudet keskustelijat! Olen käynyt viime aikoina niin harvoin täällä kirjoittelemassa, että parempi kerralla toivotella tervetuliaiset. Harmitukset myös tädin tulosta osalle porukasta.. :(

Helmi, ihanaa teillä häät lähenee. Itse haluaisin myös melko pienet häät sitten tulevaisuudessa. Ja kahdeksassa viikossahan ehtii vaikka mitä.. :0)

Itselleni ei sen kummempaa uutta kuulukaan. Kauhia vauvakuume jälleen päällä ja mies edelleen tahtoisi alkaa yrittämään heti. Minä se täällä emmin vain.. Melkein naurattaa välillä kun olen lukenut muiden juttuja, kun mies ei halua lasta (vaikka ei olekaan mikään hauska asia) ja itse toppuuttelen tuota omaani. On vaan itsellä todella ristiriitaiset fiilikset, kun vauvakuume jyllää ja toisaalta miettii liikaa töitä jne. Pitäsköhän vaan lopettaa liika pohtiminen?!
Nyt oonkin keskittynyt sitten liikunnan harrastamiseen. Painoa ei ole liikaa, mutta olen kyllä pahimman luokan sohvaperuna ja herkuttelija. Jos vaikka sais vähän uutta virtaa liikunnasta. Aloittelin aerobicia uudelleen ja jatkan tietty vanhoja rakkaita joogaa ja kuntosalilla käyntiä. Tsemppiä vaan muille liikkujille! :) Itse sitä ainakin tarvitsen, kun pitäs sohvalta päästä ylös ja lähteä salia kohti.. ;) Varsinkin nyt loskakeleillä.

En muista onko tästä jo juteltu, mutta teittekös jotain uuden vuoden lupauksia? Ja jos on juteltu, niin laitetaan sen piikkiin, että tänään oli aikainen aamuvuoro töissä, kaadoin kaksi kupillista teetä päälleni vahingossa (ihan tosi ja muutenkin kaikki tavarat lenteli) ja väsy painaa.. Että sellanen päivä.

Kaikesta huolimatta ihanaa loskaista talvipäivää!

Painonvartijoista... Kyllä siellä noista hyvistä rasvoista on puhuttu paljonkin. Mutta noihin proteiineihin en osaa sanoa mitään. Syön oikeastaan samalla tavalla kuin aina ennenkin, vähemmän vain ja kaikki turhat pisteet karsinut pois... (karkit, keksit ym)

No hyvä että edes niistä rasvoista on puhetta. Muttä älä sä tee niinku mä, että söin duunissa vaan esim. pussikeittoa ja leipää. No pisteitähän siitä ei montaa tullut, mutta tosiaan ei kyllä sitä proteiiniakaan... Eli muista syödä kanaa, lihaa tms. joka päivä! Mä oon vasta viimeaikoina tajunnu ton proteiinin tärkeyden, kun oon lueskellu noita ravintojuttuja vähän tarkemmin.

Ja sitte se vasta tärkeetä onkin, kun joskus on raskaana, sillä se on just sitä rakennusainetta millä sitä pientä kasvatetaan =)

Täällä oli tänään aika hurja päivä... Olin ensin kampaajalla, sitten gynellä, sitten pankissa sumplimassa laina-asioita ja vakuutuksia, ja sitten vielä kipitin kosmetologille kasvohoitoon. Kiirettä piti, mutta kiva että sai taas hommia hoidettua =) Heh, hyvä hoidella kun on saikkua. Tosin kampaaja on tän päivän jutuista ainoa joka oli saikun takia, muut olisin hoitanu joka tapauksessa. Hassusti vaan osu kaikki samalle päivälle...

Taas ollaan yhtäaikaa linjoilla... Keitto kuulostaa kyllä hyvin tutulle! Iltaruoalla tulee yleensä jotain lihaa syötyä. Lihasta ei kovin paljon tule pisteitä, olikohan esim maustamaton kana ja nauta kypsänä 50 g / yksi piste. Muistatko miten oli silloin kuin sinä kävit? Nyt siellä on ohjelma taas muuttunut, mutta en vielä tiedä miten. Ensi viikolla sen näkee.

Tässä kierrossa päätin olla ihan kokonaan stressaamatta. Olen niin rennosti, ettei ikinä ole sellaista nähty. Pitää sitten ensi kierrossa taas kokeilla erilaista strategiaa, ellei tämä pure ;)

Jotain tota luokkaa se taisi olla silloinkin joo. Onko vielä niin että aterialla saa syödä kahdella pisteellä perunaa tai ruisleipää niin paljon ku halua? Se oli musta aika hassua...

Mä taidan tän ja seuraavan kierron miettiä väkisinkin noita hääjuttuja! Ihan hyvä että on muut asiat mielessä välillä.

Niin kävin tosiaan tänään gynellä tarkastuttamassa paikkoja. Kyseli paljon kaikenlaista elintavoistakin ja vaikka mistä. Sitten teki sisätutkimuksen ja vielä ultraäänellä katto kohtua ja munasarjoja. Näytti kuulemma kaikki normaalilta. Sitten sain lähetteen labraan, neljä jotain koetta siinä oli lueteltu. Ne pitää tehdä kierron loppuvaiheessa, eli käyn siellä 28.1. ja sitte tuloksissa kestää pari viikkoa. Ihan hyvä että jotain tietoa saa.

Se kyllä sanoi että pillerit vaikuttaa kohdun limakalvoon vielä pari kuukautta lopettamisen jälkeen. Outoo sitte miten monet tulee kuitenkin eka luomukierrosta raskaaks =O

Juu vielä on sama juttu potun ja leivän kanssa... Pastaakin sa syödä neljällä pist
eellää niin paljon kuin haluaa.

Kissa kiehnää näppiksellä samalla, hankala kirjoittaa.

Hyvä, että oli hyvä gynekäynti!