Haaveissa vauva 13

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta! Niin, niistä koirista, suomenpystykorvia on pari kappaletta... Molemmilla on harrastuksena metsästys, miehelle tosin se on henki ja elämä, itsellä tullut vähemmän käytyä tässä viimeaikoina. Meidän koirat on metsästyksen lisäksi myös aivan ihania seurakoiria, todella seurallisia, kilttejä, vilkkaita ja fiksuja poikia, iältään ovat 3v9kk ja 10kk :D Täällä mulla lähteny juuri käyntiin 32. päivä ja edelleenkään ei tätiä kuulu... Odottelua siis vaan jatkuu... Tylsää :(

Hih!Mä tilasin viime kierron (kun menkat oli myöhässä) lopussa mammaksi sivuilta sellaisen setin missä oli ovistestejä ja raskaustestejä 3kk:lle. Ajattelin koettaa varmistaa, että todellakin ovuloin ja silloin kun itse kuvittelen. Mullahan oli 2 vkoa sit menkat jotka oli viikon myöhässä ja nyt kun tein ovistestin huvin vuoksi näytti selkeää viivaa!!!!APUA!Onko mun kierto ihan seonnut vai???Siis jos menkat on myöhässä siirtyyko oviskin viikolla???Mä luulin et menkkojen piätisi alkaa viikon päästä, mut ilmeisesti sit vasta 2 viikon päästä...???Luulin et mul oli ovis viime viikolla jo....

Oli muuten aika hassua nähdä kun siihen heti tuli 2 viivaa....kuvittelin jo iltä tuntuisi jos se oliskin ollut raskaustesti....se tuntui ihanalta...:)

Eli osaako joku kiertoexpertti kertoa mitä mun kierrossa tapahtuu.Nyt on siis kp15 ja periaattessa testin mukaan ovis olis 48 tunnin sisään, mut luulin et jos ed. menkat on myöhässä se ei vaikuta ovikseen...???

Viivoja nähnyt Wilma kp15...Ihanaa oli bongata oikeasti ovis!!!:)Nyt puuhastelemaan...

P.s. Luulen et se sylkitesti näyttää ihan huuhaata...

En ihan ymmärrä sun ongelmaa. Miksei sulla voisi olla kp15 ovis? Miten se olisi ollut kp7, jos olisi ollut viikko sitten? Edellinen kierto ei vaikuta tähän kiertoon mitenkään, jos se on vaikka 40, niin seuraava voi olla ihan hyvin 28, sitä seuraava taas 35 jne. Oviksen ajankohta menee aina sen kyseessä olevan kierron mukaan.

Ahaaa....no sitähän mä tässä kyselen, että vaikuttaako se, että menkat on myöhässä seuraavaan kiertoon mitenkään?Eli jos nyt on kp15 ja ovis niin jos mun ed. menkat olis tulleet ajallaan olis ovis tod.näk. ollut viime viikolla....Myöhästyneet menkat siis automaattisesti siirtävät kiertoa...

Eipä sillä siis mitään väliä ole, hyvä, että on ovis ylipäätään...Mullahan tuo kierto on suht säännöllinen 28-30pv joten ilm ihan hyvä juttu vaan, että nyt on ovis. Tuon ed. kierron venyminen vaan sekoitti mun pään...

Kiitos vastauksesta...:)

Mulla pitäisi täti tulla 16.1, mutta minkäänlaisia menkkaoireita ei ole havaittavissa.... rinnat ei ole yhtään arat eikä muutakaan mahan vääntöä ole ollut. Omituista. Oiskohan sitten pidempi kierto tällä kertaa.

Sullahan on Sanibel sit ihan lähellä jännäyspäivät :) dbdbdb Mitä mieltä oot/ootte niistä Acon10-kasettimallin r-testeistä? Onko kokemuksia? Lueskelin, et ne ois aika paljon tuottanu niitä olemattomia haamuja (paljastunu negoiks) ja viivanpaikkoja. Pitäsköhän minun kokeilla jotain toista testiä varmuuden vuoksi? Sit se pitänee uskoa, et nega se vaan on, jos ei eri tulosta anna toisella merkillä... Ai niin, kun ainakin Aconin ovistestit pitää tehdä päivällä, ei siis aamupissasta, ni pitääköhän myös se r-testi tehä aamupäivällä/päivällä? Oon tehny aina aamulla...näin jälkeenpäin ajattelin vaan, että enkö ole muka lukenut tarpeeksi tarkkaan ohjeita vai lukikohan siinä sittenkin, että pitää tehdä aamun ekasta...

Niinhän ne Mie vuan on, ei vaan kauheasti ole jännättävää, kun en usko että olis tässä kierrossa tärpännyt. En osaa noista kasettitesteistä sanoa, kerran olen sillä testannut ihan puhtaan negan ja ainakaan silloin ei mitään viivan paikkaa kyllä näkynyt.

Juu no negaa mullaki on ne näyttäny, kerran vaan kuulti se viivanpaikka siinä, mut nega se siis oli, koska väriä ei viivakohtaan tullu. Pitää siis kokeilla jollain toisella testillä huomisaamuna ja sit vaan jatkaa tädin odottelua... Oon koko aamun ollu ihan jäässä, kädet kananlihalla tutisen täällä työpöytäni äärellä... Kotiin kun pääsen, niin ensimmäisenä juoksen hakemaan puita uuniin ja kökötän viltti ympärillä siinä uunin edessä lämmittelemässä....hrrrrrrrrrr.

Lauantaipäivää vaan kaikille!

Mulla pitäisi kans alkaa menkat ensi viikolla, viimeistään silloin loppuviikolla. Itse en siis yhtään usko että ois tärpänny tästä kierrosta, eli ootan vaan että menkat alkais ja pääsis sitten yrittämään seuraavassa :) Olen myös miettinyt noiden ovistestien hankkimista, mutta aattelin kokeilla nyt ensin muutama kuukausi ilman, ja jos ei ala kuulua, niin sitten. On tää oottaminen kyllä ärsyttävää!

Onko teillä muuten toiveita kumpaa sukupuolta haluaisitte vauvan olevan? Itse haluaisin tytön, vaikkei sillä varmasti loppupeleissä mitään väliä ole. Tytölle meillä olisi jo nimi valmiina ja aina kun mietin tulevaa vauvaa, niin kuvittelen sen tytöksi. Hassua.

Moikka Noa! Samahan se on kumpi tulis, kunhan vain on terve vauva! Mut jos sais toivoo, ni kyl se poika varmaan ois :) En tiiä johtuneeko siitä, että mulla ei oo siskoja ollu, pikkuveljiä kylläkin on, vanhin on minua 13 vuotta vuorempi, et niitä on kyl saanu paapoa nuorena :) Tässä myöhemmällä iällä mun isälle tuli uudessa avioliitossa tyttö, joka on nyt 4... Asuuvat tosin aika kaukana, niin en näe heitä hirveen usein... Ja minä itse oon 26, niin ei oo hirveesti tullu kokemusta pienistä tyttölapsista... Ihana olis kyllä toisaalta tyttökin, saisi pukea sille niitä ihania pikkumekkoja mitä kaupassa tulee toisella silmällä vaivihkaa vilkaistua :) Isäntä ei oo kyl sanonu, et kumpi olisi toiveissa, mut epäilen, että poika olisi ehkä helpompi hänelle...heh, vai miten sen nyt sanos... Kyllä hänkin varmasti ajattelee loppupelissä tietenkin, että kunhan vain on terve!

Wilma, edellinen kierto on tosiaan edellinen eikä vaikuta tähän mitenkään. Jokainen kierto on oma yksilönsä. Hassu ajattelutapa sinulla, ei tullut edes mieleen, että joku voisi ajatella kierrot yhdeksi isoksi kokonaisuudeksi ;)

Alunperin ajattelin, että haluaisin tytön, mutta en oikein tiedä enää... Poikakin olisi aika ihana, vaikea sanoa kumpi olisi mieluisampi. Eiköhän sitä hyväksytä kumpi hyvänsä, jos joskus sinne asti päästään ;) Ja TOTTAKAI kaikki toivovat, että lapsi on terve ja sellaisen ylipäätään saa, ei sitä tarvinne erikseen mainita.

Sanibel: olet ihan kuin minä muutama kuukausi sitten. Uskoin tärppääväni ensimmäisestä kierrosta ja toisessa oli jo paljon rauhallisempi olo... Puhumattakaan sitä seuraavasta ;) Mutta vielä on toiveikas olo, kyllä se siitä. Vuoden päästä voi vituttaa, ellei tärppiä ole kuulunut.

Noa: Eipä varsinaisesti ole toiveita, että kumman haluaisi, kunhan nyt vaan tulisi raskaaksi. Jostain syystä minäkin silti kuvittelen toiveissani tulevan vauvan tytöksi. Jännä juttu... Olen myös nähnyt unta tyttövauvoista.

Minäkin uskaltauduin asioimaan mammaksin sivuilla, tilasin muutaman testin... En tiiä, oonko ihan hullu, että olisko pitänyt yrittää ensin ihan omien laskujen mukaan.

Voi ei hempsukka, ikävä kuulla sun uutiset! Toivottavasti sä palaat vielä listoille jossain vaiheessa.

Kuntoilusta puheenollen, meillä on viime päivinä sadellut siihen malliin lunta, että kyllä sen kanssa on saanut tuolla ulkona myllätä hiki hatussa! Toivottavasti sen mukana on mennyt parit kaloritkin.

Kiva kuulla että listoilla on koiraihmisiä! Saadaan toisiltamme sitten vinkkejä käytännön juttuihin. Meillä on kaks ihan vaan kotikoiraa.

Ja viirulainen, sun teksti oli melkeen kuin olisin omaani lukenut muutama kk sitten. Nyt alkaa olla jo mieli melko vakaa yrittämisen aloittamisen suhteen, mutta kyllä välillä iskee paniikki että mitä ihmettä olen tekemässä?!? mutta niin ne sanovat, että kuuluu asiaan....

Mukavaa alkavaa työviikkoa haaveilijoille!

Mitäs hempsukalle kuuluu??Onko mies edelleen sitä mieltä,että enempää lapsia teidän perheeseen ei tule?Voi,että...toivon todella että pääsisitte yhteisymmärrykseen ja saisit helpotusta vauvakuumeeseesi! Tsemppiä!!

Mulle kolahti tänään postilaatikkoon vauva-lehden näytenumero.Nyt ois pari vapaapäivää edessä,joten siihen pääsen sitten uppoutumaan ;)

Hitsi, pitäis varmaan minunkin tilata netistä niitä testejä...Tulee halvemmaks, kun jatkuvasti ostaa apteekista... On tässä muuten jo jokunen testi mennytkin, mulla menossa jo 36. päivä ja tätiä ei vaan näy...

Mites Sanibel sulla oireet? Onko mitään ilmaantunut? Olikos tässä tällä viikolla kellään jännäyspäiviä?

Mulla on tässä tän päivää vihlonu ja semmonen outo polttava tunne on alavatsassa... Varmaan täti mullakin tekee tuloaan... Mut ei oo sen kummempia kipuja ollu, muistelen vaan et aikoinaan kun en vielä pillereitä syöny, menkkakivut oli tosi kovia, sain kaksinkerroin olla kippurassa lattialla ja vedet vaan silmistä valu, kun ei pystyny mitenkään muuten olemaan... Outo vaan, jos täti täs nyt ois tuloillaan niin ainakaan vielä ei ole mitään ihmeempiä kipuja ollu... No vielähän ne kerkee tulemaan kyl...

Heippa. Mahtuuko mukaan kirjoittelemaan? Teillä vaikuttaa täällä olevan hauskan tuntuinen porukka...

Meille ollaan vauvaa toivottu syyskuusta saakka. Mulla on ollut kova vauvakuume jo monta vuotta, mutta tänä kesänä mieskin lämpeni asialle. Ajattelin ottaa tämän yrittämisen rennosti, mutta eihän se onnistu... Joka kuukausi käyn yhtä kovilla kierroksilla ja jännitän varmaan raskausmahdollisuudet nollaan ;)

Tänään on menossa kp 10 ja otin käyttöön Clearbluen digitaalisen ovistestin tähän kiertoon. Toivottavasti ovis löytyy ja tässä kuussa tärppää. Greippimehua olen juonut kovasti myös josko siitä olisi jotain apua.

Heippis!

Tänään tapasin personal trainerini, juu hän on siis nyt virallisesti mun oma treenarini, ja kivalta vaikutti!!!Sovittiin 3kk diilistä ja hinatkin oli mun mielestä ihan sopiva, ottaeen huomioon sen, että hän suunnittelee mulle kaikki ateriat, treenin, tsemppaa, motivoi ja tapaamme muutaman kerran. Oon niin innoissani!!Aion "timmiintyä" ennen vauvan hankkimista ja kun tässä nyt on nyt muutakin ajateltavaa voihan se olla, että se vauva vaikka "yht´äkkiä" ilmoittaisi tulostaan...hihi.Kaipa sitä treenausta voi sitten kuitenkin jatkaa, kunhan vaan muuttaa ruokavaliota sen mukaan.

Eli suosittelen kaikille teille jotka haluavat tehdä lopullisen elämäntapa muutoksen tai muuten vaan päästä "niistä muutamasta" ylimääräisestä kilosta eroon. Mun treenarini sanoi, että mun tavoitteet ovat ihan realistiset ja hänen mukaansa jos noudatan ruokavaliota ja treenaan voin hyvinkin pudottaa sen 1 vaatekoon parissa kk:ssa. Ja haluan siis tehdä pysyvän muutoksen ja oppia itekin kattomaan mitä oikein suuhuni panen.

Ovis oli siis pe (tai testi näytti 2 viivaa) ja la aamuna oltiin "sillain"...toiv. se ei ollut mennyt jo ohi...;)

Menkkojen pitäis siis alkaa 25-26.1 ??

Plussatuulia kaikille!

Wilma

HUomenta vaan!

Täällä odotellaan kans menkkojen alkamista, nyt kp 30. Eiköhän ne viimeistään lauantaina ala. Ja eilen varasimme lennot Muncheniin pääsiäiseksi, lähdemme siis muutamaksi päiväksi laskettelemaan :) Vähän kyllä jännittää että olenko jo silloin raskaana, mutta ei kai se niin alkuvaiheessa haittaa. Mietin vaan, että ei tätä elämää voi vielä suunnitella sen mukaan että mahdollisesti on raskaana, vaan pitää vielä mennä ja trehdä kaikkea mitä pystyy. Ja jos vauva olisi tuloillaan, niin sitten sitä ainakaan ei pääsisi ainakaan pariin vuoteen lähtemään.

Mukavaa alkuviikkoa kaikille! Ja tervetuloa tiiti keskusteluihin mukaan!