Haaveissa vauva 13

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juu, kyllä tammikuussa ainakin yksi plussa pitää saada :) Itse edelleen oottelen menkkojen alkamista, tänään ollut jo pientä haaleaa vuotoa eli uskoisin että tänään tai ihan viimeistään huomenna alkaa kunnolla. Ärsyttävää kun ei voi olla säännöllinen kierto vaan se todellakin heittelee 28-34 päivän välillä. Nyt menossa kp 31. Tahtoisi jo päästä seuraavan ovulaation kimppuun ;)

Valion greippimehua on 100 % täysmehua. Lidlin melkein yhtä hyvää. Se Rybb&Deckerin ei ole greippiä nähnytkään! Lukekaan pakkauksen kyljestä seloste. ellei pidä mausa - johon jää todella nopeasti koukkuun - voi mehua laimentaa vedellä ja juo sitten vain enemmän. Ovulaation jälkeenkin greippimehusta on hyötyä, koska se kohentaa myös kohdun limakalvoa eikä siis vain vaginassa olevaa limaa.

Tuoreetkin greipit on hyviä välipaloja kun puolittaa ja laittaa vähän sokeria päälle.

Sanibel, toivotaan että täti punainen kuitenkin pysyy poissa... vitsit miten jännää :) Mua varmaan jännittää nyt yhtä paljon ku mitä itteä sillon ku menkat oli 5pv myöhässä ja oireita oli.. :) ja sehän tiesi vaan plussaa.... toivotaan toivotaan! *peukut pystyssä*

Sain tänään kuulla ilouutisen: siskoni on raskaana!!! Heille tulee vauva sitten syssyllä, saas nähdä ehditääänkö odottaa yhtä aikaa :)

Tääkin osti greippimehua ja odottelen tässä menkkoja tulevaksi. Seuraavasta oviksesta alkaa yritys, jee!

Kiitos mi-iu mukana jännäyksestä =). Tänäkään aamuna ei verta tullut tipan tippaa...silti en oikein jaksaisi uskoa raskautuneeni tästä kierrosta. Mutta kaipa sitä ihmeellisempiäkin asioita on tapahtunut =). Pitää vaan vielä rauhassa odotella.

Huomenta... Voih, Sanibelilla on nyt kyllä jännättävää! dbdbdb Jännittää ihan siun puolesta... Meinasitko millon testata?

Miulla lähti tänään 39. päivä ja ei edelleenkään tätiä näy... Pakko testata huomisaamuna, et voinko sit la ottaa, ku ois bileet tiedossa...

Pahoittelut Noalle tädistä :( Mutta kahta kauheemmalla teholla siis uutta ovista kohti :)

Onnea pilpattajalle :D Nyt kun pääsisitte vielä yhdessä odottelemaan... dbdbdb

greippimehusta vielä... ostin lidlin greippimehua, on 100% greippiä, oli paljon parempaa kuin valion saman "vahvuinen" mehu. ihan hyvääkin jopa.

mä kävin tänään gynellä. helpotti kun sanoi että kohdun limakalvo ei voisi kauniimpi olla ;) juuri oikean paksuinen kiertopäiviin nähden. follikkeli oli ihanteellisen kokoinen sekin, ovis huomenna / perjantaina. sanoi että kaikki näyttää olevan hyvin, kehotti jatkamaan yrittämistä. sanoi että jos seksiä on 2 x viikossa, se riittää raskauden alkamisen kannalta.

Mie vuan, voimia odotteluun. Oletko käynyt asian takia lääkärillä? Varmasti vaatii hermoja tuollainen odottaminen... Pidetään peukkuja että kuukautiset alkaa tai saat plussaa.

Noalle jaksamisia menkkojen vuoksi.

mäkin sain kuulla raskausuutisia, ystävällä on laskettu aika syyskuussa. en edes uskalla toivoa, mutta olisi ihanaa saada vauvat suht samaan aikaan... olisi seuraa äitiyslomalla ja vauvakuulumisia jakamassa.

josko nyt jatkaisi hommia.

Kiitos *tiiti tsemppaamisesta! En arvellu mennä lääkäriin vielä... Sanotaan, että sitten voisin aikaa alkaa varailemaan, kun on kulunu 60 päivää ja siis jos siihen mennessä ei oo tätiä näkyny... Oon kuullu monestikin niistä 50 päivän kierroista, ni en vielä ala ressaamaan sen suhteen... Siis ahistaa aivan suunnattomasti vaan tää odottelu, ei miulla mitään pelkoa oo, että joku ois vialla kropassa, kun ei menkkoja kuulu, tää kierto nyt vaan ottaa näköjään aikansa tasaantuakseen...

Vilkasta keskustelua täällä! Nämä kaikki viestit nyt luettuani taidan lähteä ostamaan greippimehua :) Ja hauska lukea kuinka samanlaisia puuhia muillakin on! Mulla alkoi kanssa joka vuotinen laihdutusprojekti, en ole ylipainoinen, mutta muutaman vuoden ajan lihonnut tasaisesti ja nyt kaappi on täynnä vaatteita, jotka ovat ärsyttävästi juuri ja juuri liian pieniä. Että josko niihin vielä joskus mahtuisi. Vaikka tietenkin toivon, että en vähään aikaa mahtuisi, mutta ihan muista syistä kuin lihoamisesta.. :) Käyn muuten minäkin pääkaupunkiseudulla LadyLinessa, kenties olemme Helmin kanssa jumpanneet joskus vierekkäin :)

Meillä alkaa vähitellen näkyä vihreää valoa vauva-asian suhteen. En ole vielä lopullista päätöstä mieheltä saanut, mutta olen huomattavasti toiveikkaampi kuin aikaisemmin. Ei taida jännäilyä vielä tässä kuussa olla, mutta toivottavasti jo seuraavassa. Katsotaan. Ellei sitten itselle iske paniikki, mitä en kyllä usko.

Oho, nyt pitää mennä. Mukavaa ankean harmaata päivää teille kaikille!

Näin tänään ystävääni, jolla laskettu parin kuukauden päästä. Voi, että kun iski oikein hirmuinen kuumeilu päälle. Minäkin haluan tuntea jotain tuollaista, pyöri vaan päässä. Kaverin kanssa sitten tietty juteltiin ummet ja lammet lapsista ja niiden hankkimisesta, katseltiin äitiysvaatteita jne.. Muuten kun on koittanut pitää matalaa profiilia muiden kavereiden kanssa, että niin höpöttelisi suunnitelmia. Tai eihän meillä sen kummempia suunnitelmia ole. Mies vieläkin haluaisi samantien alkamaan yirtystä, mutta itse jarruttelee noiden työkuvioiden takia.. ja oishan kiva saada tuo mieskin koulusta töihin ennen vauvaa (valmistuu luultavimminkin syksyllä). Silti ei vaan malttaisi odottaa. Kai sitä jotenkin pärjäisi. Olen vaan niin stressierkki, että stressaan ihan turhista. Mutta tämä on tätä samaa jorinaa päivästä toiseen.. ;0) Kohta jo ihan kyllästytte tähän samaan lauluun.. Mutta jos joku haluaa kirjoitella enemmänkin näistä panikointijutuista ym. , niin kirjottelisin mielelläni vaikka lisää asiasta sähköpostitse! :0)

Kai tänne ketjuun joku plussaaja saadaan tammikuulle.. :0) Pidän ainakin peukut pystyssä ja varpaat ristissä ja toivon hurjasti!!

Moikka Viirulainen! Juu meni ohi koko kirjotusvirhe, en ees huomannu... Aivot käsitti ihan itsestään suoraan, että laskettua AIKAA siinä tarkotettiin :D Kiva ois kyllä jonkun kanssa ihan enemmänkin höyrytä näistä jutuista, panikoida yhdessä tädin tuloa ja jännätä yhdessä testejä ja oviksia jne. Miulla ei oo ketään kenen kanssa puhua näistä, paitsi täällä Elleissä ja onkin ollu tosi kiva teijän kans täällä yhdessä pohdiskella :) Ei olla kumpikaan yhdellekään kaverille kerrottu suunnitelmista, joten kotona ja kylässä sit saa istua tuppisuuna ettei vaan vahingossakaan möläytä aiheeseen liittyvää :) Ihan vapaaehtoisesti ei haluta kellekään vielä mitään paljastaa, että sit vasta kerrotaan kun on se plussa saatu :) Huih, mahtaa sekin olla jännää kun sit jossain vaiheessa pääsee kertomaan kavereille ja vanhemmille jne...

Mie vuan, olisi ihan kirjoitella sun kanssa enemmänkin. Mulla on sähköpostiosote koko nimeni, että en viitsisi sitä tänne laittaa. Onkos sulla mitään sellasta, mikä ei paljasta ihan koko henkilöllisyyttäsi ja uskallat tänne laittaa? Mulla meinaan omat työt sellaisia, että saattaisi sattua joku tuttu tännekin ja se ei olis niin kiva juttu.. Tai tietty voisin tehdä väliaikaisen osotteen johonkin.. hmm..

Ja se miksi niin nopsaan täällä vastailen, niin sairaslomalla on maailman tylsintä!! :(

Mun mielestä sairaslomalla on just mahtavaa! Ainakin siis jos ei oo kauheen kipee... Niinku viime viikolla, puuhailin kaikennäköstä ja juoksin kaupungilla hoitamassa asioita. Kun vaan muisti särkylääkkeitä niin oli ihan ok olo ja sain paljon aikaseks =) Vaikuttaa sekin että tällä hetkellä olisin niin valmis häipymään tosta duunista, ei kiinnosta pätkääkään ja ketuttaa kun systeemit ei toimi niinku pitäis. No, pitää ainakin pari kuukautta vielä jaksaa tuolla...

Huomenta tännekin! Minulla kans on koko nimi sähköpostissa, joten voisin vaikka miekin tehdä jonkun uuden "salaosoitteen" :D Sama täällä, että en haluu ottaa sitä riskiä, että joku tuttu tänne eksyy ja tunnistaa minut... Eihän se maata kaada, mutta jotenkin en vaan halua, että kukaan tuttu tietää yrityspuuhista... Kun sit ois inhottava, jos koko ajan joku kyselis, että no joko on tärpännyt jne... Miun erittäin hyvä ystävä itse kerto miulle, kun hän jätti aikanaan pillerit pois ja alkovat yrittämään (heillä nyt LA 3,5 kk:n päästä), niin itse en haluu kertoo mitään vaan haluun lennättää kaikki persiilleen, kun ilmotamme meidän pikku uutiset aikanaan :D Heh... Kyllä moni varmaan jo taitaa odottaa sellasia uutisia meiltä, kun yhdessä ollaan oltu jo yli 6 vuotta, niin jo siinä ajassa puolet sukulaisista alkaa utsimaan, että no millonkas sitä teille... Minun isä on ruinannut jo muutaman vuoden ajan päästä ukiksi, niin että se se vasta hyppii tasajalkaa, kun joskus se plussa meille napsahtaisi :D Hauska vaan miettiä näitä juttuja... Toivottavasti en teitä pitkästytä näillä jorinoilla...

Juu Helmi, miNulla kans vähän samat fiilikset omasta työpaikasta, että pikkusaikulla on kyl ihan jees olla, en niin paljoo rakasta kyllä omaa työtäni... Että kuumemittarin tarvii näyttää vaan 37.1, niin oon jo työterkkarilla saikkua hakemassa... Jaksaa sit tosiaan Buranan voimin kotihommia tehdä :) Valmis oisin minäkin häipymään omasta duunistani, mut ei oo oikein vara valikoida, jotain on tehtävä elääkseen, kun ei näillä minun nurkilla ole hirveesti valinnanvaraa, hyvät duunit on kyllä kiven takana...

Täällä on kanssa yksi, joka mielellään jäisi mammalomalle....=). Oma työni on vielä sellaista, etten voisi tehdä sitä edes raskausaikana, joten siirtyisin muihin tehtäviin tai jäisin erityisäityslomalle jo heti plussattuani. Täällä on nääs tartuntariskiä, tupakansavua ja väkivallan uhkaa.

Tätiä ei vieläkään ole kuulunut. En uskalla vielä testata, joskus mun kierto on ollut sen 28, joten odotellaan vielä. Kummallisia kuumia aaltoja on ollut, aivan järkyttävän kuuma tulee yhtäkkiä. Jos mulla onkin vaihdevuodet....=D. Eli nyt siis 28/25. Mitään muita mainittavia oireita ei ole ollut, limaa on kyllä erittynyt aika paljon oviksesta lähtien eli kuivaa kautta ei ole ollut.

Huomenta kaikille!

Minä kans oisin niin valmis jäämään äippälomalle! Vaikka tykkään kyllä työstäni ja juuri sain siis vakipaikan, niin nyt vaan ei juuri nappaa istua täällä! Vielä tää tammikuun harmaus masentaa. "Pieni" hermoloma olisi paikallaan...

Itse olen kans kertonut vaan yhdelle ystävälleni vauvahaaveista, en viitsi sitä kauheasti kailottaa kenellekään. Tämä ystäväni siis saa vauvan parin kuukauden päästä. Onhan se tosiaan mukava sitten yllättää kaikki jos se plussa sieltä joskus tulee :) Tiedän kans, että molempien meidän vanhemmat hyppäisi ilosta kattoon uutisen kuultuaan, varsinkin mieheni vanhemmat kun heillä ei ole kuin tuo yksi lapsi. Meidän porukoillekin se olisi eka lapsenlapsi. On näitä tosiaan mukava mietiskellä etukäteen :) Ja on ihan huippua, että täällä saa käydä avautumassa haaveistaan ja huolistaan!

Mutta nyt takaisin työn ääreen! Sanibelilla tosiaan on jännät paikat, toivotaan parasta :)

Täällä kanssa yksi, joka tahtoo pois töistä.. työ itsessään on ihan kivaa, mutta oon nyt viitisen vuotta ollut samoissa hommissa ja pieni tauko olisi jo tarpeen. Ja kun on vakipaikka, niin täällä se minua odottelisi. Vaikka en ole edes vielä täysin lopullista vauvantekolupaa mieheltäni saanut (nyt ollaan kyllä jo tosi lähellä, jee! :), niin silti huomaan suunnitelevani asoita töissä sillä ajatuksella, että en syksyllä täällä kauaa enää ole. Voi olla, että haaveiden suhteen tiputaan pian ja korkealta, mutta pitää sitä unelmia olla. Vitsi kun pääsisi edes tosissaan yrittämään.. Ehkä kohta.
Mutta nyt on ilmeisesti pakko jatkaa hommia.

Avasin meille taas kerran uuden ketjun. Kyllä mullakin jo ajatukset pyörii sen suuntaisina, ettei kesän jälkeen enää kauaa tarvis työmaalla oleskella vaan saisi jäädä sairaslomalle ja sitä myöten sitten mammalomalle =) Saas sitten nähdä miten tässä käy. Menkat tulla tupsahti eilen päälle joten tänään mennään sitten kp2/28. Toivottavasti toi kierto pysyis suht samoissa että olis helpompi edes yrittää bongata ovista.
Mutta tosiaan jatketaan uudessa ketjussa!