Huomenta tännekin! Minulla kans on koko nimi sähköpostissa, joten voisin vaikka miekin tehdä jonkun uuden "salaosoitteen"

Sama täällä, että en haluu ottaa sitä riskiä, että joku tuttu tänne eksyy ja tunnistaa minut... Eihän se maata kaada, mutta jotenkin en vaan halua, että kukaan tuttu tietää yrityspuuhista... Kun sit ois inhottava, jos koko ajan joku kyselis, että no joko on tärpännyt jne... Miun erittäin hyvä ystävä itse kerto miulle, kun hän jätti aikanaan pillerit pois ja alkovat yrittämään (heillä nyt LA 3,5 kk:n päästä), niin itse en haluu kertoo mitään vaan haluun lennättää kaikki persiilleen, kun ilmotamme meidän pikku uutiset aikanaan

Heh... Kyllä moni varmaan jo taitaa odottaa sellasia uutisia meiltä, kun yhdessä ollaan oltu jo yli 6 vuotta, niin jo siinä ajassa puolet sukulaisista alkaa utsimaan, että no millonkas sitä teille... Minun isä on ruinannut jo muutaman vuoden ajan päästä ukiksi, niin että se se vasta hyppii tasajalkaa, kun joskus se plussa meille napsahtaisi

Hauska vaan miettiä näitä juttuja... Toivottavasti en teitä pitkästytä näillä jorinoilla...