Haaveissa vauva 16

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Helmille miljoonasti onnitteluja!! :) Aivan loistavaa..

En ole paljoakaan kirjotellut täällä, mutta nyt oli pakko laittaa muutama rivi Helmin plussan takia. Onnea, onnea, onnea kovasti ja muillekkin superpaljon plus-tuulia!!

T: Viirulainen (joka vieläkin etsii unelmiensa työpaikkaa, jotta saisi vauvanteon alkuun. Huomenna haastattelu yhteen paikkaan ja maanantaina seuraava.. )

Paljon paljon onnea Helmi!! Hieno homma :D
Joko oot kurkannu lasketun ajan jostain laskurista?! :)

Ihanaa ja jännää :)

Tänne kuuluu ärtymystä ja onnea... siis oon monta päivää nyt ärissy tosi pienistä jutuista miehelle... sit mua itteäki naurattaa ku kiukkuan ja oon normaali hetkestä toiseen.. :) mies onneks ymmärtää:)
Meijän vauva potkii mua <3 toivotaan että te pääsette pian tuntemaan myös saman hullunkurisen tunteen... :)

Mi-iu rv 19+1

Ihanaa Helmi! Uskomattoman ihania uutisia. Tänään luin pitkästä aikaa täällä viestejä, joita oli tullut viikon sisällä hurjan paljon. Arvasin heti, että Helmelle tulee plussa. Nyt oli pakko tulla uudestaan kattomaan, että joko on uutisia ja olihan niitä! Ihana asia.

Utelias pahalainen 29v/30v Y 02/08, Varsinais-Suomi
Johkuliini, 24 v. vauva haaveissa (Y.kevät/kesä 08...ehkä ;))
Lumikukka, 27v./29v. TJOT 10/07
Grapen, 24v./28v. (tjot) y 07/07
hippu81, y 08/07
philippa 27 v/29 v, Keski-Suomi, y 02/08
Wilma80, 27v/27v, pk-seutu
Hempsukka, 36v/38v, Kaakkois-Suomi, y 11/07
~Miisa 26/26, Y 4/08
Viirulainen 25/27
Noa 26/38 v. Itä-Suomi Y 12/07
Sanibel 31/35,
Aurora81 26/25, Y 03/08
Hertta81 26/28, P-K, Y 12/07
Minerva
Sinililja 30/32, pk-seutu, Y 01/08
*Tiiti 30/30 Y 9/07, pk-seutu
Liliania 28/33 y 10/07 pk-seutu
Laralara
Tuuli79 28/34 TJOT 11/07 PK-seutu
Sacha 28v
Hensku

Plussanneet:
-Ama- 24/25 v., y09/06, plussannut 10/07
Mi-iu 22/26 y08/07, plusss 11/07
Emeliina* 24/25, (tjot) y 11/07, plussa 12/07
Tähti*, 23v. / 28v., Keski-Suomi, y08/07, plussa 12/07
*Helmi, 35v/29v, pk-seutu, Y 08/07, plussa 02/08

Kiitos onnitteluista! Tämä on täällä niin ihmeestä ymmyrkäisenä eikä pysty käsittämään koko asiaa =O

Mies tuli kotiin, sanoin sille että mulla on sulle ystävänpäivälahja jo vähän etuajassa, ja lykkäsin plussatestin sen kouraan. Ei toinen ollu sellasta edes varmaan nähnyt aikaisemmin, ja oli hetken aikaa vähän pihalla, ja kysyi sitten varovasti että tarkottaako tää että oot raskaana... Voi, se oli niin ihana kun se oli vähän hämillään ja sitten kovin hymyileväinen ja halas ja pussas kovasti.

Kun kattelee sitä meidän koiran kanssa, näkee että siitä tulee mahtava isä =)

Voi onnea Helmi tuhat kiloa! =). Me muut tullaan kyllä perästä!
Täällä kans jännäyspäivät lähestyy, 18.2 pitäisi tädin tulla. Mitään oireita ei kyllä ole näkyvissä, joten saas nähdä sitten.

Wau! Mahtavaa! Sieltä se tuli, tän kuun plussa! Nyt muut vaan äkkiä perässä samaan junaan.
Onnea kovasti, sinulle kaiken tuon ikävän vastapainoksi kyllä plussan suo! Kuten myös teille myös teille muille :)

Pakkohan sieltä on plussia tulla...

Kävin tossa parillakin eri laskurilla katsomassa, ja annetuista ehdotuksista päätin valita lasketuksi ajaksi 17.10. Lokakuun lopussa itsekin oon syntynyt, ja niin sitten tämä tuleva pienikin, kunhan jaksaa pysyä matkassa siihen asti...

Helmi, rv 5+5 (iiiiik, ton kirjottaminen tuntu jo ihan hurjalta!!!!)

...ja selviytymismahdollisuus loppuraskauteen 80%, eli se ihan kaikista suurin riski keskenmenoon on tilastojen mukaan ollut ennen kolmatta viikkoa. Pakko uskoa että kaikki menee hienosti!

Ihanaaaaaaaaa!Olen onnellinen puolestasi!!Nyt kyllä otat rauhallisesti siellä laskureissullasi, ellet sitten ole ihan hirmu taitava laskija...itse en uskaltaisi....:)Voithan kuitenkin istua mäessä ja ottaa aurinkoa!!!Ja aurinko sulle nyt kyllä paistaakin!

Kaikille tytsyille ihanaa ystävänpäivää ja plussatuulia, sekä mainiota viikonloppua!Itse lähden viettämään vkl Vilnaan 3 pvksi miehen kanssa romanttisesti!Sii ju ensi viikolla!

Plussatuulia toivotellen, Wilma, joka jännäilee 25.2...

Viirulaiselle onnea työpaikan metsästykseen ja haastatteluihin!

Ja Wilmalle ihanaa ja romanttista kaupunkilomailua! Vilna on ihana kaupunki!

Joo, aion tosiaan ottaa iisisti reissussa. Kyselen vielä asiantuntijoilta mielipidettä laskemisesta, vaikka aikaisemmin kun kysyin sanottiin että voi laskea huoletta niin kauan ku housut mahtuu jalkaan ;) Offareillakin tietty aina omat riskinsä, ja vaikka olis kuinka hyvä laskija, aina voi sattua jotain. Minimiriskeillä oon ennenkin mennyt, ja monesti jättänyt väliin juttuja joista on tullut fiilis, että ei oo ihan varma. Ja nyt varmaan vielä enemmän... Enkä tiedä pysynkö edes sitten noitten perässä muutenkaan. Mutta ainakin maisemanvaihdos tekee todella hyvää =)

Aivan mahtavaa oli lukea ystävänpäivän iloiset uutiset! Onnea ja halauksia Helmille!!!! Jospa me muutkin pian liittyisimme lokavauvojen odottajiin :) Kyllä tuo Helmin plussa antaa tsemppiä! Jee!!

Ja hyvää ystävänpäivää kaikille!

Höh, voi vitsi! Toivottavasti ei oo taivaan tuuliin hävinny se romaani... Kyllä mie vastaa-toiminnolla kirjotin... En hitto vaan tallentanu sitä lähetettyihin, niin en saa sitä samaa uudestaankaan välitettyä... Pitää varmaan kirjottaa uusiks, jos sitä viestiä ei kuulu...

Nyt on viesti laitettu uusiks, Noa! Siitä tais tosin tulla hieman lyhempi versio kun ekasta...

Wilmalla on kyllä varmaan ihana vkl tiedossa! Nauttikaa toisistanne <3

Voi kun täälä on iloisia uutisia!

Helmille paaaaaaaaljon onnentoivotuksia ja rutistuksia <3

Heti tuli uutta potkua tähän ketjuun,kun moni on ollu vähän alamaissa!

Utelias pahalainen: Odotan jännityksellä,miten sun käy!Tuu sit ilmottelemaan...peukut on täälä pystyssä!!

AURINKOISTA JA LÄMMINTÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ TEILLE HAAVEILIJAT <3