No sanopa Miini muuta, pahus kun ei töistä pääse..

Ja pahoittelut tädistä.
Liisaleenalle onnittelut ovisplussasta! Ilo se on pienikin ilo

Tai tässä tapauksessa suuri.
Lumis taisi viitata minuun tuolla "älyttömällä väitteellä". En toki tarkoittanut, että pettymys olisi samanlaista joka kuukausi, vaan pointtini oli se, että toivoisin harmituksen purkamisen olevan ihan yhtä sallittua yrityskuukausien lukumäärästä riippumatta. Musta itsestä tuntuu, että se pettymyksen määrä oli välillä jopa suurempi viime keväänä kuin nyt, koska olin typeryyksissäni kuvitellut raskautumisen käyvän helposti eikä pienessä päässäni ollut olemassakaan sitä vaihtoehtoa, että eipä siinä niin tule käymään.. Ja kun vielä ystävät ympärillä tulivat heti raskaaksi, niin kyllä se pettymys oli jotain aivan valtavaa. Totta kai sitä järjellä pystyi ajattelemaan, että on tässä vielä aikaa ja toivoa, mutta eipä siitä aina ollut hyötyä. Nyt tuntuu, että pääsen nopeammin takaisin jaloilleni, vaikka takaraivoon alkaakin hiipiä pelko siitä, ettei tästä ehkä tulekaan valmista koskaan. Haluan kuitenkin vielä uskoa siihen luomuplussaan ja onhan meillä muutama kuukausi vielä aikaa ennen "maagisen" rajan täyttymistä.
Ja on noi Wilman ajatukset minullekin tuttuja, välillä keittää täälläkin, kun joku vasta vähän aikaa yrittänyt vitutustaan täällä valittaa, mutta niinpä olen itsekin tehnyt. Mutta kuten Miini taisi todeta, näitä tuntemuksia on turha muiden puolesta lähteä arvioimaan, sillä jokainen kokee ne omalla tavallaan. Mutta palsta on tuulettamista varten, oli sitten niitä kuukausia takana yksi tai vaikka sata
Toivotaan Prätkis, että kohtalo puuttuu peliin ja tulee "pilaamaan" sun uuden mielenkiintoisen duuniprojektin
Miini, mulla on sen verran säännöllinen kierto, että kyllä nää kaikki kahdeksan yritystä ovat ajoituksen puolesta osuneet kohdalleen. Välillä on tehnyt tiukkaa, mutta onnistunut kuitenkin. Että en tiedä pitäisikö tässä alkaa huolestumaan vähitellen.. En vielä jaksa! Tai siis just tänään
Mutta nyt tämä timmi wanna be mamma lähtee jumppaan!