Haaveissa Vauva 29

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Liisaleenalle peukkuja! Kannattaa tosiaan pakata kaikki superpakkaukset siteitä mukaan, jos menkat silloin pysyisi poissa. Jos siteet jättää kotiin niin takuullahan ne silloin alkaa, näin ainakin mulla huono-onnisella :) Mikä kp? Monta päivää oviksesta sulla on nyt?

Wilmallahan kypsyy monta rakkulaa kerralla, et tarvitse ainakaan siihen apuja. Apua jos saisitte kolmoset ;) ;) Jännä tilanne sulla tosiaan. No eipähän tarvitse arvailla mitä teillä tehdään viikonloppuna.

Liisaleena, mun mies viime tai toissa kierrossa kyseli joka päivä, että ootko tänään raskaana vai et? :) Ilmeisesti se oli pientä kuittailua mun jatkuvista pähkäilyistä.. ja mä olin omastakin mielestä joka toinen päivä raskaana ja joka toinen en. Ja nyt oon koko ajan, kun vatsaa nippailee ja tissit on kipeenä. Mutta kai se on uskottava etten ole, koska on ollut menkat ja nyt se ultrauskin.. ;)

Mulla ei todellakaan ole vielä kiirus töissä, mutta piti odotella että muutkin ehtii välissä kirjoittelemaan.. :) Oon kyllä käynyt jo kurkkimassa muutaman kerran, säälittävää mutta totta. Oon kanssa kuunnellut kauhulla sitä, miten joidenkin lapset kattoo BB:tä, ei todellakaan ole lasten ohjelma. Kun mäkään en pysty katsomaan.. ehkä nyt viikonloppuna pitää joku jakso vilkaista, niin tietää vähän mistä muut puhuu.

Oisko se Miini sitten ovisvuotoa? Mun yhdellä tutulla on aina ollut ns. kahdet menkat kuussa, kun ovis aikaan vuotaa kanssa. Mutta vähän siis. Toivotaan, että olisi niin, ajoitus osuisi ainakin nappiin!

Nyt mua lähinnä ärsyttää se, että miksi itse stressaan tätä sekstailua näin paljon? Tää nyt oli varmaan sitä, että kun se gyne kehoitti tekemään niin ja näin, ja se ei nyt sitten onnistunutkaan, niin sit harmittaa. Vaikka moni on tullut raskaaksi tietämättä ovista ollenkaan ja noin jtp-taktiikalla. Tyhmä pää!!! Ylä- ja alasellainen.. ;)
Pitäisi vaan antaa mennä ja katsoa tulos, koska jos ylipäätään ovuloin, niin tiedän kuitenkin aika hyvin sen ajankohdan, joten ei kai se nyt voi yhdestä päivästä olla kiinni. Näin ainakin haluan ajatella. Ainakin loppukuun, katsotaan sitten taas muutaman viikon päästä mikä ääni on silloin kellossa.. :)

Ai niin, piti vielä noista lämmöistä sanoa, että ne vissiin tipahtaa vähän juuri ennen ovista ja nousee sitten sen noin puoli astetta tjs. Mutta pitäisi kai mitata samaan aikaan aamulla. Mä en oo nyt seuraillut, paitsi tänään ja ehkä huomenna.

Tiitille ja Liisaleenalle isot peukutukset!!! Voi kunpa teillä nyt tärppäisi!! db db db db db db db db db db db db db db db db db!!!!

Ja Wilmalle hauskaa viikonloppua ;D Letit ja polvisukat vaan kehiin!! Mun pitää kanssa tänään keksiä jotain..

Sinis kp 14

Heh, mä kysyinki mieheltä et oliks meillä jotenki rajua seksiä eilen et ehkä mult lähti taju tai jotain ku ei muista.... Nosti kuulemma kummasti itsetuntoa tommonen oletus mutta kuulemma muistini toimii hyvin eli siitä se ei ainakaan johdu. Niin mäkin melkein veikkaisin että oviksesta toi johtuu, etenkin jos tiitille on käynyt samoin vaikkei aina semmosta tulekaan. Jännä juttu :/ Ja kyllä sen mittarin pitäis olla kunnossa, muutama viikko sitten se huiteli ukolla 38.5 tuntumassa ja sit näytti vielä normaalilukemat kun tauti päätty. Mut taidanpa illalla pyytää vertailun vuoks sitä laittamaan sen kainaloonsa! Ja juu, en oo puhua pukahtanut ja niin se lekuri sanokin et missään nimessä ei saa nousta sängystä esim vessaan tms vaan heti pitää mitata. Olispa noin ihanan selkee käyrä ku Liisaleenalla, toihan on edullinen ja luotettava tapa todeta ovis jos se noin toimii!

Wautsi vau, wilma saa kolmoset :D Ehkä se digimittari sitte on tosiaan vähän eri kaliiberia kun noi liuskat.

Mitä tosiaan kuuluu prätkikselle? Miten pikku hau voi? Eikös muuten sanota et lemmikin ottaminen vois auttaa raskautumaan kun sen hoivaaminen vaikuttaa positiivisella tavalla naisen hormooneihin?

Tiiti pidetään vielä toivoa yllä! +++++

Munarakkuloitahan on aina paljon (?), mutta vain se isoin on se joka ovuloi, näin ymmärtäisin. Se sitten lähtee liikkeelle munajohtimessa kohti kohtua ja toivottavasti törmää siittiöön. Eli ne muut sitten vaan surkastuvat pois, menkat tulee jos se ovuloiva rakkula ei oo tavannut siittiötä. Näin ymmärtäisin, saa korjata kaikki asiavirheet...

Monisikiöraskaudesta en tiiä miten se prosessi menee, kait se hedelmöitetty solu sitten vaan jakautuu.Paitsi onhan olemassa yksimunainen ja kaksimunainen raskaus=identtiset kaksoset? Meillä on suvussa kaksosia, isänäiti odotti kaksosia, mutta liukastui jäisissä rappusissa raskaana ollessaan (50-luvulla), ja kummatkin kuolivat :( Ollaan aina naureskeltu miehen kanssa, että kaksoset oli übermageet, joten jos sellaiset meille tulis niin ottaisimme ne hämmästyneinä ja innokkaina vastaan!!!

Tänään on vuorossa sushia, saunaa ja seksiä, mutta missä järjestyksessä?Jos nyt rupean vaahtoamaan miehelle, että pitää sekstailla ennen saunaa (kun se lämpö ei tee hyvää siittiöille) se kyllä hermostuu ja laittaa lapun luukulle, joten taidan vaan "go with the flow". Eihän se ovis oo kuiteskaan tänään...?? MMmm....

Nyt neidit vipinää vällyjen väliin ja hyvää viikonloppua!!

puss&kram, Wilma, 3-rakkuloiden äiti

Oon ihan samaa mieltä Wilman -kolmosten äidin- kanssa tuosta biologiasta, paitsi että minusta se munis jää sinne munatorveen vaan olla möllöttelemään ja odottelee, että joku niistä innokkaista pikkiveijareista löytää tiensä sen sisään. Olipa kerran elämässä ne siittiöt ampui sellaisella pyssyllä sitä munista ja yksi sitten löysi takakautta salaisen sisäänkäynnin ja voitti :) Näin mä aina kuvittelen, että ne kisailee siellä ja koittaa löytää porttia. Harmi vaan, toistaiseksi portti on ollut joko niin hyvin piilossa tai sitten muuten vaan jumissa, kun kukaan ei vielä ole sisään päässyt :( mutta ehkä jo tänään tai huomenna!!

Mä söin jo sushia, joten täällä on seuraavan vuorossa seksiä! :)
Lähden siis kotiin. Hauskaa viikonloppua tytsyt!

Melko postiivisella mielialalla te naiset täällä olette..kiva juttu! Katotaan taas maanantaina vitutus-asteet...:)

Mulla ei mitään ihmeellistä...olen vaan. En jaksa seurata lämpöjä tai kiertopäiviä... jotain tuntemuksia on, mutta olen satavarma, että pettymys odottaa kulman takana. Tympäsee vähän, mutta eikös se niin ole, että eka työviikko loman jälkeen on aika paha.

Hei, mut mä en kikkeliä BB:ssa vielä nähnyt...tissit kylläkin ja sen yhden pikkupojan pussit...:D joo, ei ole kyllä soveliasta ihan pikkulapsille...

Onkohan mulla rakkuloita ollenkaan...kaikki saa vauvoja!!! Aargh...

Viikonloppuja!! Oiskohan meillä kotona seksisunnuntai...Mies on tainnut olla tuhma poika...;D

Myy.

...on pitäny miehen tuntemuksista kertoa. että vaikka kuinka urhea mies on, niin kyllähän se vähän miehisyyden päälle käy (vaikka vikaa ei oliskaan) ja stressaa. Makuuhuoneen puolella ei onneksi suorituspaineita ole ollut...vaikka taannoin laukaisi vähän liian nopeasti ( oli itsekin ihan nolo...mitä lie miettiny...se siitä tantraseksistä...heh heh) Mies on myös alkanut epäilemään siittiöitään (veljillään, kun tuntuu olevan superkamaa)

Näin meillä...

Myy.

Myy, ite oon ollu kolme viikkoa duunissa loman jälkeen ja kyllä se eka viikko vei niin kaikki mehut ettei mitään järkee. Mut kyl se siittä taas kohta tasaantuu ja sitä unohtaa että on lomalla koskaan ollutkaan, jee... Meillä muuten myös mies ottaa aika lailla paineita sukunsa miehistä ja veljistään joilla siis paljon lapsia. Kiva että tämmösen mahon akan löysi sitten ite. Mut tästä suosta noustaan vielä!

Mä jätän sushin väliin koska en uskalla sitä edes maistaa (noloa, joo-o) ja saunaakaan meillä ei ole joten panostan kympillä sitten vaan siihen seksiin. Tänään pitäis vielä varmistella tuo ajoitus ja jospa meilläkin olis seksisunnuntai, ei kuulosta yhtään pöllömmältä! Lauantaina ollaan miehen sukulaisissa joten olen satavarma että silloin jää väliin. Tai sanotaanko 98%.

Niin joo! Kyllä mä pippelin tunnen jos sellaseen törmään vaikka se miten kilpikonnalta näyttäis! :P

Viikonloppuja ladies! Pitäkäähän kivaa! Jos olis jollain jotain kivaa kerrottavaa ni ei menis maanantai ihan v*tutuksen puolelle. Bye!

Kerrottakoon nyt vielä, kun on tälle avoimelle linjalle lähdetty, että kun tässä kierrossa kaikki on näköjään mahtavaa munarakkuloista lähtien, niin nyt on sitten bongattu myös mahtavat kananmunahässäkät.. (sorry vaan, mut oli pakko nyt jakaa tääkin.. ;) eli tarkoittikos se nyt sitä et ovis on ollut ja mennyt? Tai näinhän sen pitäisikin olla eli voipi olla tämän päiväinen harrastelu jo liian myöhäistä. Vai missä vaiheessa ne kananmunat tulee? Mulla tulee aina runsaampi tavara selvästi ennen ovista, sitten on pari päivää kuivempaa ja sit nää. Eli onkohan se ovis siinä välissä vai onkohan toi merkki siitä, että nyt hommiin ja heti! Näin mä sen nyt haluan tulkita ja siirryn makuuhuoneen puolelle. Tai vaikka keittiöön, ihan sama.

Viikonloppuja!

Katkeraa tilitystä: ***kele, nyt se on Eva "desperate housewife" Longoria -fucking-Parkerkin raskaana. Rouva sai ohjelman tuottajilta "luvan" tulla raskaaksi. Ja heti maha pömpöttää! Tää on siis niin väärin... eikös se ole jo yli 30?! Mikä mussa on vikana...:( (lmeisesti mustan miehen siittiöt on super-donkkaajia...(piti nyt vähän huumoria mukaan heittää)

Kiitos Sinis infosta...:) Minnekäs sitä muuten avautuisi, jos ei tänne...? :)

Miini...repesin täällä sun kilppari-kommentista...:D

Suutuin äsken miehelle, huusin ja itkin. Koski lähinnä hänen typerää, "kaikki hyvin, ei tarvitse mistään ikävistä asioista puhua, käyttäydytään niin kuin mitään ikävää ei olisi koskaan tapahtunutkaan"-perhettä.. En ole oppinut pitämään mielipiteitäni itselläni koskien hänen perhettään, mies loukkaantuu ihan hirveästi kun hänen perhettään arvostelen...ihana perhe yleensä, mutta välillä menee pinna... Nyt sit mökötetään! Ja kunnolla...onneks riidat ei kauaa yleensä kestä, mutta taidanpahan ottaa toisen siiderin sovintoa odotellessa...***tu.

Kiukkuinen Myy.

...töissä....:/ ja niin hiljaista, että ehtii täällä roikkua... Mietin sitä PCO-juttua... onko se siis niin , että varsinaista ovulaatiota ei ole? Ja sehän on kaiken avain raskautumiseen...jos siis ei ovuloi = ei voi tulla raskaaksi (?). Ja ne lääkkeet, joita clomeiksi kutsutte, käynnistää ovulaation. Voi ***keleen hormoonit! Missä vaiheessa sitä kannattas gynelle juosta kysymään apua, kun tästä ei nyt tunnu tulevan "lasta eikä paskaa"...eli ei MITN...

Tiedättekö mikä eniten ärsyttää? No, se kun ihmiset, jotka ei tiedä yrityksestä (meidän yrityksestä ei tiedä kuin yksi ystäväpari ja äidille vihjasin tyyliin; "asiat ei aina mene niin kuin suunnittelee")...sanoovat sulle, että "eikö teidänkin olisi jo aika HANKKIA lapsia" "alatte olla jo kohta vanhoja" jne. Kun oikeasti, en minä monelle halua avautua tästä vauva-puuhastelusta. Sitten, jos kertoo ihmiset alkaa vielä enemmän kyselemään ja jakelemaan neuvojaan...en kestä...

Mua hämmentää välillä tosi paljon...elämä pillereiden lopettamisen jälkeen on ollut ihan kummaa. Ihme oireita ym. ym...ja sit mun itsetunto näiden finnienkin (inhoan kyseistä sanaa, hävettää sanoa sitä ääneen) takia on välillä ihan nollassa. Saan ne kyllä peittoon melko hyvin, mutta näpyt ovat tosi isoja patteja ja sykkii kipeesti...ja niitä on alkanu tulla selkäänkin (ja mun selkä on aina ollut hyvä). Mies sanoo, että mitäs niille voi tehdä...muistaakseni ne lääkkeet joita käytetään ihon parannukseen eivät sovi niille, jotka yrittävät raskautta No, voinhan alottaa taas pillerit ja lopettaa tämän piinan...:/ Voi se vauva olis niin haluttu tähän perheeseen, että välillä tuntuu, että sydän särkyy...

Voih, Myy on nyt allapäin...tulevat menkat ahistaa...ehkä ne ei alakaan...kai sitä pitää vaan jaksaa uskoa, eihän tässä vielä kauaa ole yritetty...

Myy.

Ulkopuoliselta lohdutuksen sana noihin e-pillerin jälkeisiin finneihin. Lopetin pillerit viime vuoden syksynä ja nyt alkaa taas näyttää valoisalta. Pillereiden lopettamisen jälkeen finnejä tuli juuri selkään ja kasvoille sellaisiin paikkoihin mihin ei teininä koskaan. Vajaan vuoden jälkeen kuitenkin tilanne on parantunut selvästi. Hormonifinnejä tulee lähinnä leukaperiin enää, joten tilanne on sata kertaa parempi kuin vielä puoli vuotta sitten. Itsekin masennuin, että pitääkö yli kolmekymppisen naaman kukkia kuin pahimmalla murrosikäisellä, mutta siis tilanne parantui. Basiron-geeliä on käyttänyt kasvoihin, ja luulisin, että se auttaa.

Taustalla seuraillen,
MollaM

Kiitos MollaM..lohdutuksen sanoista. joo, kateellisena katson niitä naisia joiden iho näyttää sametilta... Eihän tässä mitään, jos tulisi vain muutamia näppyjä, mutta kun ne on niin kielmöivän kipritäkin...ja juuri suun lähelläne sattuu jopa suudellessa..toooosi romanttista.

Kattellaan valioliigaa (siis jalkapalloa :D) telkusta - rauhallinen la-ilta. Paitsi, että mulla on taas ihan kuningasoireita: tuntuu, että menkat (?) alkamassa, kipuiluja ja turvotuksen tunnetta alavatsassa...närästää. ***tu taas tätä...

Myy.

Olen jo viime talvesta seuraillut tätä palstaa ja itsekkin haaveilen vauvasta, vaikka minulla onkin kaksi lasta jo. Mutta aina kun luen tulen niin iloiseksi, kun jollain on onnistunut! Minulla oli pari kk siten keskenmeno, eli kolmas lapsi olisi ollu tuloillaan...en siis voi teidän tilanteeseen varmasti samalla tavalla suhtautua, kun jos lapsia ei jo olisi. Mutta, nyt siis taas uusi yritys päällä, ja pelottaa jo tuleva -tuleno enää raskaaksi ja jos tulee keskenmeno. Tämä yritys on todella raastavaa, ja teille, jotka jo pitkään yrittäneet, miljoona kertaa varmaan raastavampaaa...Mutta olette aivan huippu tyyppejä kaikki ja toivon teille KAIKILLE vielä sen plussan! Tämän ei ollut tarkoitus ketään ärsyttää, anteeksi, jos niin, mutta on mukava seurata ja tsempata näin taustalta. Itsekkin toivon vielä lasta, ikää jo on, ja olen noista lapsistani ikionnellinen...mutta tämä ketjuhan olikin haaveissa vauva...joten uskaltauduin kirjoittamaan -vaikkei tilanteeni olekkaan ihan sama kuin teillä pitkään yrittäneillä. Mutta plussatuulia teille! Ja seurailen tätä palstaa ja toivon kaikille hyvää syksyä! :)

Oon nyt siis testaillut digitaalisella ovistestillä to lähtien ja eilen, la kp 14 pärähti plussa eli oviksen pitäisi olla siitä 12-48t. päästä eli tänään tai huomenna.Jee!!Juuri silloin kun pitäisikin. Ma on sitten ultra jossa varmaan näkyy jos se ovis on jo ollut...Miehen kanssa pupuiltiin pe ja nyt odotan sitä kotiin reissusta malttamattomana. Sit alkaakin piinaava odotuks...Kyllä tämä "lapsen teko" on yhtä tähtitiedettä...

Heippa kaikille! Oon ollut hieman "nettipimennossa" kun meidän läppärin laturi sanoi työsopimuksen irti. Mutta kovasti juttua tänne oli silläaikaa tullut. Ja tuntui mukavalta kun olitte kaipailleet..

Koiravauva on kyllä täysi riiviö :) Se on syönyt jo ison palan keittiön muovimatosta. Liekö kuullut kun olen puhunut että laitetaan lattiat remonttiin ja laminaatit kaikkiin huoneisiin. Eli jossain vaiheessa siis ajankohtaista kun poika jo remontin kerran aloitti. Kirjoja se on kans lukenut ja ette usko miten paljon vessapaperirullassa onkaan paperia. Me ollaan nyt sekin nähty. Eli lapsi on varsin aktiivinen mutta kyllä se pentuaika kuitenkin on niin lyhyt :)

Mites muuten jännäykset? Pitääpäs kaivella jostain lista esiin. Mulla on taas sellainen olo että ehkä en vielä kuitenkaan sitä ehkäisyä takaisin hanki. Viime menkat oli niin kivuttomat että jos viel katottaisiin muutama kuukausi kun kerran ei tässä kummempia paineitakaan ole.

Prätkis kp 13/26

Liisaleena 30.8.
Utelias pahalainen 13.9.
hensku 14.9.
Sinililja 14.9.
Prätkämimmi 15.9
Miini 18.9.
Myy80
Wilma
Vilukisu

Olikohan tää nyt uusin? Löytyi monen sivun takaa.

Utelias pahalainen 13.9.
hensku 14.9.
Sinililja 14.9.
Prätkämimmi 15.9
Miini 18.9.
Myy80
Wilma
Vilukisu
Liisaleena

Pohjille vaan... Tänään kp2. En jaksa nyt laskea uutta jännäyspäivää, lisään sen sitten joskus.

Pahoittelut Liisaleenalle!!! P****a täti!

Kiva kuulla Prätkiksestä ja etenkin projektin jatkumisesta. Teillähän alkaa olla lemmentäyteiset päivät edessä :) Koira kuulostaa energiseltä ja elämä yllätykselliseltä. Eikö ole ihanaa, kun koskaan ei kotiin tullessa tiedä mitä siellä odottaa...

Onskut Wilmalle ovisplussasta, ajoitukset osui teillä ainakin nappiin. Tulehan kertomaan ultarkuulumisia, kunhan ehdit. Tämä lapsenteko on todellista tähtitiedettä, ihan uskomatonta että joillakin tärppää niin helposta. Sulla on nyt tosiaan piiiiiitkät kaksi viikkoa edessä :)

Mites Sinililjan viikonloppu meni? Sullakin alkaa puuduttava kaksiviikkoa odottelua. No onneksi viikon päästä voi alkaa bongailla oireita :) Vaikka en tiedä nopeuttaako vai hidastaako ne ajankulumista.

Myy, miten pitkä yritys teillä on ollutkaan? Onko sun kierto ollut säännöllinen? Yleisohje on, että vuoden yrittämisen jälkeen kannattaa hakeutua lääkärin tutkimuksiin. Tästä voi poiketa jos jommalla kummalla on jotain perussairauksia jotka voisivat vaikuttaa lapsensaantiin. Odottavan aika on tuskallisen pitkä, tiedän kokemuksesta.

ON: kp25/27 eikä oireen oiretta. Pieniä menkkakipuja välillä, mutta välillä ihan normi olo. Rinnat eivät ole kipeät ollenkaan, mutta eilen nukkumaan käydessä tuntui vähän epämukavalta nukkua vatsallaan. Lämmöt oli 36,8c aamulla. Kuitenkin odottelen menkkoja koska pieniä hikipuuskia on aamutohinoissa, nehän mulla kertoo kuukautisten tulevan :( Vielä olisi kuitenkin pari päivää jännättävänä, mutta kuten sanottu pessimisti ei pety.

Viikonalkua kaikille.

Jee...Prätkis is back!! Ja kiva kuulla, että pidätte oven vielä raollaan..;) Hauska kuulla koiravauvelin tempauksista. WC-rullassa on muuten paljon paperia...meidän kissa pisti silloin pentuna rullan palasiksi ja sitä silppua löytyi joka paikasta! Koiravauvan kakka tuleekin nyt sitten varmaan kivasti jo valmiiksi paperissa...:)

Liisaleenalle tsemppiä...täti tuli sitten. Mäkään en ole jaksanut jännäyspäivää laskea, pelottaa katsoa kalenterista...ja ruveta sitten pelonsekaisin tuntein jännäämään sitä. Mennään vielä "lomafiiliksellä"...ens kuussa otan sitten ne kaverilta saadut ovistikut käyttöön ja lasken tarkemmin päivät - nyt ei huvita. (kyllä mä tiedän, että menkkojen pitäs alkaa ens viikonloppuna...)

Wilmalle voisin muuten pistää kiitokset jälki-istunnon onnistumisesta (jostain syystä se mies vaan lämpenee jälkkäristä...). Teillä ilmeisesti ollan nyt oltu tositoimissa..eihän mies ole stressaantunut? Oletko kertonut, että ovulatio on käsillä ja..."ei sit mitään paineita"...(tuosta viimeisestä kommentistahan se fiilis yleensä lässähtää)

Miini: Nyt ymmärrän sun kilppari-kommentin...vaikka vilahti se kikkeli lopulta sit koko komeudessaankin...

Töissä...Missäs kaikki ostavat asiakkaat on????

Myy.