Liisaleena, mun mies viime tai toissa kierrossa kyseli joka päivä, että ootko tänään raskaana vai et?

Ilmeisesti se oli pientä kuittailua mun jatkuvista pähkäilyistä.. ja mä olin omastakin mielestä joka toinen päivä raskaana ja joka toinen en. Ja nyt oon koko ajan, kun vatsaa nippailee ja tissit on kipeenä. Mutta kai se on uskottava etten ole, koska on ollut menkat ja nyt se ultrauskin..
Mulla ei todellakaan ole vielä kiirus töissä, mutta piti odotella että muutkin ehtii välissä kirjoittelemaan..

Oon kyllä käynyt jo kurkkimassa muutaman kerran, säälittävää mutta totta. Oon kanssa kuunnellut kauhulla sitä, miten joidenkin lapset kattoo BB:tä, ei todellakaan ole lasten ohjelma. Kun mäkään en pysty katsomaan.. ehkä nyt viikonloppuna pitää joku jakso vilkaista, niin tietää vähän mistä muut puhuu.
Oisko se Miini sitten ovisvuotoa? Mun yhdellä tutulla on aina ollut ns. kahdet menkat kuussa, kun ovis aikaan vuotaa kanssa. Mutta vähän siis. Toivotaan, että olisi niin, ajoitus osuisi ainakin nappiin!
Nyt mua lähinnä ärsyttää se, että miksi itse stressaan tätä sekstailua näin paljon? Tää nyt oli varmaan sitä, että kun se gyne kehoitti tekemään niin ja näin, ja se ei nyt sitten onnistunutkaan, niin sit harmittaa. Vaikka moni on tullut raskaaksi tietämättä ovista ollenkaan ja noin jtp-taktiikalla. Tyhmä pää!!! Ylä- ja alasellainen..

Pitäisi vaan antaa mennä ja katsoa tulos, koska jos ylipäätään ovuloin, niin tiedän kuitenkin aika hyvin sen ajankohdan, joten ei kai se nyt voi yhdestä päivästä olla kiinni. Näin ainakin haluan ajatella. Ainakin loppukuun, katsotaan sitten taas muutaman viikon päästä mikä ääni on silloin kellossa..