Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja noh:Kyllä ne liikkeessä ompelee ylä- ja alakäänteet niihin, jos et itse halua. Maksua vastaan tietysti...
Alkuperäinen kirjoittaja nalleäippä:
Alkuperäinen kirjoittaja noh:Mä kun aikoinani ostin unikkokangasta, myyjä "ei suostunut" myymään sen pituisia kuin halusin. Vaan sanoi et kuvio menee tietyllä mittavälillä. Näin kaikissa verhoissa menee kuvio yhtenäisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja noh:Mä kun aikoinani ostin unikkokangasta, myyjä "ei suostunut" myymään sen pituisia kuin halusin. Vaan sanoi et kuvio menee tietyllä mittavälillä. Näin kaikissa verhoissa menee kuvio yhtenäisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja no:http://www.hobbyhall.fi/product_view.asp?productid=32398&uid=WJ8F34EWFJ8X8KCG2XCDB8CU7G9S3B94&shopid=0&lid=1&sk_1=2&sk_2=1048&un=&uc=08&orderid=&orderst=&
Alkuperäinen kirjoittaja nalleäippä:Alkuperäinen kirjoittaja noh:Mä kun aikoinani ostin unikkokangasta, myyjä "ei suostunut" myymään sen pituisia kuin halusin. Vaan sanoi et kuvio menee tietyllä mittavälillä. Näin kaikissa verhoissa menee kuvio yhtenäisesti.
aih=)
saa nähdä miten käy.. en viitsi maksaa esim 2metristä jjos tarvitsen vain 1,5m...
kun ei se unikko kangas ihan ilmasta ole :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja riikka-78:Alkuperäinen kirjoittaja nalleäippä:Alkuperäinen kirjoittaja noh:Mä kun aikoinani ostin unikkokangasta, myyjä "ei suostunut" myymään sen pituisia kuin halusin. Vaan sanoi et kuvio menee tietyllä mittavälillä. Näin kaikissa verhoissa menee kuvio yhtenäisesti.
aih=)
saa nähdä miten käy.. en viitsi maksaa esim 2metristä jjos tarvitsen vain 1,5m...
Kyllä mä ainakin sain ihan sen mittasen palan kun halusin. Marimekolta kampista ostin kankaan.
Alkuperäinen kirjoittaja nalleäippä:Alkuperäinen kirjoittaja noh:Mä kun aikoinani ostin unikkokangasta, myyjä "ei suostunut" myymään sen pituisia kuin halusin. Vaan sanoi et kuvio menee tietyllä mittavälillä. Näin kaikissa verhoissa menee kuvio yhtenäisesti.
aih=)
Alkuperäinen kirjoittaja Tarmoerkale:Et varmaan ole tosissasi?
Os-ta kan-gas-ta ja om-pe-le jos mi-ten-kään suo-ra om-mel luon-nis-tuu.