V
vieras
Vieras
Mä (juntti olen kyllä et en tiedä kannatako mua kuunnella..) menisin ihan tavan juhlavaatteissa, sellaisissa perussiisteissä, ei iltapuvussa kuitenkaan. Ja sama lapsille. Lapsille siihen lisäksi just sellaiset itse tehdyt naamarit silmien ympärille ja itselle vaikka just joku teemaan sopiva pikkujuttu hakaneulalla rintakoruks, miehelle solmioneulaks tai vastaavaks.
En kans tykkää naamiaisista enkä pukeutumisesta mihinkään erikoiseen, joten mun pitää tuollaisiin kelvata tavallisena kun muuten olisin ihan vaikeana.
Lahjasta sanoisin, et jos ei rahaa halua antaa, niin joku kiva lahjakortti, ihan siis vaikka leffaliput tai vastaavat ja kortti, mut ei mitään krääsää tai tavaraa kun sitä tuoda kutsun muodolla kai on yritetty välttää.
En kans tykkää naamiaisista enkä pukeutumisesta mihinkään erikoiseen, joten mun pitää tuollaisiin kelvata tavallisena kun muuten olisin ihan vaikeana.
Lahjasta sanoisin, et jos ei rahaa halua antaa, niin joku kiva lahjakortti, ihan siis vaikka leffaliput tai vastaavat ja kortti, mut ei mitään krääsää tai tavaraa kun sitä tuoda kutsun muodolla kai on yritetty välttää.