Haikee olo..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HelloShitty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HelloShitty

Vieras
kävin tossa kattelemassa kuvia plussatesteistä. ja tiiättekö..mulle tuli ihan tosi haikee olo..kun tää on se viimeinen nyt..niin en tuu ikinä enää tekemään plussatestii..niin vähän alkoi tehä mieli mennä ostaa testi et saan vielä kerran ihailla 2 viivaa vierekkäin. :ashamed: :snotty: *nolo*

hemmetti kun alkaa olla herkkisolo. |O :headwall: synnytysohjelmii en uskalla enää edes kattoo..vollotan vaan. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
ja mä haluaisin vielä vauvan mutta en synnyttää.. :/

jos totta puhutaan niin en minäkään haluis tätä synnyttää mutta sektio ois vielä kamalampi vaihtoehto. |O :/

Kuinka niin? Oletko itse kokenut tai tunnetko ketään sektioitua jolla käynyt huonosti?

Ja mä haluan sen vauvan jo... haluaisin synnyttää jo enkä haluais enää olla raskaana. Tympii kun ei mitään voi tehdä ilman että johonkin sattuu. No, ei tässä oo pisimmillään kun kolme kuukautta enää :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Viivi:

jos totta puhutaan niin en minäkään haluis tätä synnyttää mutta sektio ois vielä kamalampi vaihtoehto. |O :/

Kuinka niin? Oletko itse kokenut tai tunnetko ketään sektioitua jolla käynyt huonosti?

en oo ite kokenu. kauhustooreja oon lukenu ja kuullu. en oo ikinä ollu leikkauksessa ja ajatus siitä et näkisin ne tikit :x pyörtyisin varmaan. alakautta synnyttäneet pääseee nopeammin kotiinkin. :D

kaverin sektio meni kyllä aika huonosti ja sai vielä tulehduksen. ei nappais. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Ja mä haluan sen vauvan jo... haluaisin synnyttää jo enkä haluais enää olla raskaana. Tympii kun ei mitään voi tehdä ilman että johonkin sattuu. No, ei tässä oo pisimmillään kun kolme kuukautta enää :laugh: :laugh:

onnellinen! mulla vielä monta tuskasia kuukausia edessä. no..hyvällä tsägällä alle puolet. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Viivi:

en oo ite kokenu. kauhustooreja oon lukenu ja kuullu. en oo ikinä ollu leikkauksessa ja ajatus siitä et näkisin ne tikit :x pyörtyisin varmaan. alakautta synnyttäneet pääseee nopeammin kotiinkin. :D

kaverin sektio meni kyllä aika huonosti ja sai vielä tulehduksen. ei nappais. :whistle:

Mä en pelkää sektiota, mutta toivon kyllä viimeiseen asti etten siihen joudukaan... ei oo kivannäköistä touhua se repiminen
:whistle: kuudessa sektiossa oon ollut mukana

Yhteistyössä