S
surullinen
Vieras
Olen nyt vieläkin järkyttynyt, vaikka tästä on nyt aikaa muutama päivä. Eli siis poika oli mummolassa su-ti välisen ajan mummolassa. Poika on 5v. Olin työmatkalla ja lapsen isällä osui 12h työvuorot molemmille päiville, niin lapsen haku tarhasta olisi ollut mahdotonta, joten siksi meni mummolaan ja siellä on ennenkin useasti ollut. Nyt tiistaina kuitenkin hain lapsen kotiin ja oli jotenkin vaisu. Illalla saunottiin sitten perheen kesken ja poika sanoi yhtäkkiä, että pappan kanssa olivat myös saunoneet. Kysyin että no heitittekö paljon löylyä, niin poika sanoi että ei heitetty lainkaan, kun pappa (ei ole lapsen oikea pappa, vaan mummon uusi mies, ovat olleet yhdessä 7v) veti häntä pippelistä. Tästä sitten mies (lapsen isä ) kysyi että mitäs tarkoittaa. Poika sanoi että pappa oli vetänyt pippelistä ja pappan pippeli kasvoi isoksi. Tässä vaiheessa tietysti sitten pelästyttiin ja lähdettiin lapsen kanssa lääkäriin, poliisiin ja sosiaalityöntekijään oltiin yhteyksissä ja nyt on tilanne se, että pappaa syytetään lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Lapsi kävi psykologin kanssa juttelemassa ja kaikkea ikävää siellä saunassa on käynyt, poika ei ole kotona vielä kertonut mitä, mutta sen verran olen kuullut että ihan hirveältä tuntuu. Miten näin voi tapahtua meille?
Kamalaa, varsinkin kun tietää, että rangaistukset moisesta ovat suomessa olemattomia. Haluaisin sen äijän loppuelämäkseen kalterien taa. Ikävää tässä on myös se, että äitini, eli lapsen mummo, on nyt sitten suuttunut meille, kun hänen mielestään asian olisi pitänyt antaa olla. Lapselta meni nyt mummo ja mies jota on pitänyt pappanaan, sekä perusturvallisuus. Onneksi pääsi heti psykologille ja seuraavakin käynti on varattuna. Niin kamala olo lapsen puolesta, että oksettaa.
Kamalaa, varsinkin kun tietää, että rangaistukset moisesta ovat suomessa olemattomia. Haluaisin sen äijän loppuelämäkseen kalterien taa. Ikävää tässä on myös se, että äitini, eli lapsen mummo, on nyt sitten suuttunut meille, kun hänen mielestään asian olisi pitänyt antaa olla. Lapselta meni nyt mummo ja mies jota on pitänyt pappanaan, sekä perusturvallisuus. Onneksi pääsi heti psykologille ja seuraavakin käynti on varattuna. Niin kamala olo lapsen puolesta, että oksettaa.