Hain lapsen mummolasta ja hyi järkytys mitä lapsi kertoi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Tää on niin provo. Tää on taas tää yks tyyppi, jolle tapahtuu aina jotain tuollaista, tekstistä huomaa. En jaksa sääliä.

P.s. Ja idiootit lähtee turpaanvetoreissuille, sitä käytetään jos ei ole järkeä.

Mikä helvetin psykologi säkin luulet olevasi :o
Lasten hyväksikäyttö on yllättävän yleistä kaikki tapaukset ei tule kuitenkaan julki.
Esim murto-osa raiskauksistakin tulee poliisin tietoon, kun raiskatut eivät uskalla mennä tekemään ilmoitusta, kun suomen oikeuslaitos on mitä on :headwall:

Ja onneksi sana kiirii, niin ei tolla pedo-papalla helppoo tuu olemaan :kieh:

Heh, ja sinähän se varsinainen psykologi oletkin:D

Alkuperäinen kirjoittaja jeppis:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Tää on niin provo. Tää on taas tää yks tyyppi, jolle tapahtuu aina jotain tuollaista, tekstistä huomaa. En jaksa sääliä.

P.s. Ja idiootit lähtee turpaanvetoreissuille, sitä käytetään jos ei ole järkeä.

Mikä helvetin psykologi säkin luulet olevasi :o
Lasten hyväksikäyttö on yllättävän yleistä kaikki tapaukset ei tule kuitenkaan julki.
Esim murto-osa raiskauksistakin tulee poliisin tietoon, kun raiskatut eivät uskalla mennä tekemään ilmoitusta, kun suomen oikeuslaitos on mitä on :headwall:

Ja onneksi sana kiirii, niin ei tolla pedo-papalla helppoo tuu olemaan :kieh:

Heh, ja sinähän se varsinainen psykologi oletkin:D

Mä en ole niin missään väittänytkään, vaan ihan nämä mun luettelemat jutut on olleet julkisuudessa, en mä niitä itse ole päästäni keksinyt.

Yhteistyössä