Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja joku vaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä minua hieman harmittaa, kun esikoisen nimi ei mielestämme ollut yleinen, mutta nimen suosio oikein räjähti kasvuun muutamaa vuotta myöhemmin. Nyt keikkuu vuodesta toiseen niissä suosituimmissa nimissä. Edelleenkään ei tosin ole ollut luokkakaverikaimoja, mutta pikkulikkakaimoja piisaa pilvin pimein. Itselläni on suunnilleen maailman yleisin nimi ja olisin toivonut lapselle jotain hieman persoonallisempaa..
Peesi tähän. Kyllä todella ärsyttää kun hesarista lukee joka sunnuntai kuinka monta kaimaa taas lapsi saanut.
Itse olen päättänyt tyttöni nimen jo varmaan 10-vuotiaana, ollut aina harvinainen nimi ja JUST NYT kun tyttö syntyi kapsahti kyseinen nimi suosituimipien listalle. JUST MUN TUURIA.
Vituttaa.
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja joku vaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä minua hieman harmittaa, kun esikoisen nimi ei mielestämme ollut yleinen, mutta nimen suosio oikein räjähti kasvuun muutamaa vuotta myöhemmin. Nyt keikkuu vuodesta toiseen niissä suosituimmissa nimissä. Edelleenkään ei tosin ole ollut luokkakaverikaimoja, mutta pikkulikkakaimoja piisaa pilvin pimein. Itselläni on suunnilleen maailman yleisin nimi ja olisin toivonut lapselle jotain hieman persoonallisempaa..
Peesi tähän. Kyllä todella ärsyttää kun hesarista lukee joka sunnuntai kuinka monta kaimaa taas lapsi saanut.
Itse olen päättänyt tyttöni nimen jo varmaan 10-vuotiaana, ollut aina harvinainen nimi ja JUST NYT kun tyttö syntyi kapsahti kyseinen nimi suosituimipien listalle. JUST MUN TUURIA.
Vituttaa.
Naurettavaa ja lapsellista "erikoisuuden" tavoittelua. Sitten kuitenkin eletään normi taviselämää.
Alkuperäinen kirjoittaja voi hyvänen aika:Miksi nimellä yritetään hakea persoonallisuutta? Perus Maija voi olla ihmisenä paljon persoonallisempi, kuin joku erikoisen niminen. Ei nimi tee kenestäkään persoonallista.