Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mulle raskaus ja synnytys on ajatuksena vain se välttämätön pakko, jotta voisin saada lapsen.
Uskon että en tulisi nauttimaan juurikaan raskausajasta, varsinkaan jos on paljon vaivoja.
Mutta lapsen haluaisin niin kovasti
Mua synnytys ei pelota, sensijaan jotenkin tympii ajatus raskaudesta ja imetyksestä kaikkine vaivoineen, kipuineen ja rajoituksineen, joita pitäis kestää ties miten pitkään...synnytyksessäkin pelkään lähinnä kaikkea sitä pitkäaikaista kiusallista, muttei kuitenkaan hengenvaarallista kremppaa, mitä se suurelle osalle jättää, tyyliin peräpukamat ja laskeumat. No, toivon silti lapsia saavani.