Ehkä ei pitäis nyt ottaa surua puseroon, jos siskosi ovat noin tympeitä. Kai nyt itse näet, että lapsellasi on kaikki hyvin, mitä väliä sillä on, jos joku kateellinen sukulainen hourii tuollaisia?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sama vieras:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Vai niin oli. Ehkäpä mä oon ihan vitun kummallinen erityislapsen äiti ja sitten sanonki kaikkee kummaa.. Ehkäpä mä ajattelen eri tavoin kuin sä.
Mikähän sulla on nyt mielenpäällä. Olet kyllä todella asiattoman ja ilkeän kuuloinen.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Näen kyllä että lapsella kaikki ok. Halusin vain tietää onko muiden mielipide mikä.
Alkuperäinen kirjoittaja kati:Olisivat enempi huolissas susta, ku pojastas ap
Alkuperäinen kirjoittaja BlondeMonsoon:Ehkä ei pitäis nyt ottaa surua puseroon, jos siskosi ovat noin tympeitä. Kai nyt itse näet, että lapsellasi on kaikki hyvin, mitä väliä sillä on, jos joku kateellinen sukulainen hourii tuollaisia?
Alkuperäinen kirjoittaja kati:Olisivat enempi huolissas susta, ku pojastas ap
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Ensimmäiseen kysymykseen, että vain kehuu koska pitää ruoasta, ja toiseen kysymykseen, että mun tuntemat 3-veet kyllä juuri yleensä ovat enemmän kiinnostuneita niistä ötököistä ja ympäriinsä juoksentelemisesta kuin hiekkakakkujen tekemisestä, eli todellakin normaalia!
Alkuperäinen kirjoittaja Näin on näreet:Sulla pitäis olla sen verran itsetuntoa, että olisit ylpeä pienokaisestasi etkä välittäisi siskojesi höpötyksistä. Itse äitinä tiedät parhaiten, minkälainen lapsesi on ja miten hän voi.
Siis toisten puheet voi satuttaakin, mutta niille ei saa antaa liikaa painoa. Ovatko systerisi muuten lapsettomia? Kuulostaa siltä, että he eivät ole mitään lapsiasiantuntijoita. Lapsilla on hyvinkin erilaisia temperamentteja; toinen viihtyy itsekseen siinä missä toinen haluaa suuriäänisesti leikkiä toisten kanssa. Ja johan on kumma, jos pieni ei saa ruokaakaan kehua, ole tyytyväinen, jos lapsellesi maistuu ruoka.
Ennen kaikkea, luota itseesi äitinä ja nauti lapsestasi!!
Alkuperäinen kirjoittaja nii:Alkuperäinen kirjoittaja Sama vieras:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Vai niin oli. Ehkäpä mä oon ihan vitun kummallinen erityislapsen äiti ja sitten sanonki kaikkee kummaa.. Ehkäpä mä ajattelen eri tavoin kuin sä.
Mikähän sulla on nyt mielenpäällä. Olet kyllä todella asiattoman ja ilkeän kuuloinen.
Joo, mä en kanssa oo samoilla linjoilla sun ajatusten kanssa. Mut ei se mitään, heippa rallaa
Alkuperäinen kirjoittaja ap:En tajua mikä heihin tuli. Kivittivät aivan täysin minutEn ole heihin yhteydessä nyt ollut, eivät ole kyllä soitelleetkaan. Sanoin heille että nautitteko tästä, niin ihan tosissaan sanoivat että ei tuo poikas kyllä normaali ole... Poika saanut käydä 2,5 vuotiaasta asti päiväkerhossa kun osaa siellä niin reippaasti olla
![]()
Taitaa se kateus sieltä kuitenkin kummuta, mutta minkä hiton takia se sattuu niin pahasti tuollainen?!?