L
liisa lapamato
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja laiskempi:Me käydään aamupäivisin ulkona oikeastaan aina. En tätä mitenkään rinta rottingilla ilmoita, vaan me nyt vaan satutaan käymään sillon.Meillä herätään n. 6-7. Syödään aamupala ja leikitään hetki sisällä. Sitten mennään aamupäiväks ulos. En tee itse ruokaa päivisin (syön valmisruokia tai eilisen päivällisen jämiä ja 1 v:lle annan purkkiruokaa...) ja jätän siivoukset vähemmälle. Mun työ on hoitaa lasta eikä siivota kotia ja siihen on miehenkin tyytyminen. Toki joskus jotain siivoilen täällä päivisin, mutta yleensä siivotaan yhdessä illalla, jos siivotaan ollenkaan...
Et oo siis laiska, vaan ainakin mua paljon ahkerampi, kun jaksat siivota ja tehdä ruokaakin joka päivä.Eihän se nyt niin nuukaa oo, millon siellä pihalla käy. Mä kyllä elättelen toivoa, että aamupäivän ulkoilu vaikuttais siihen, että päikkärit maistuis paremmin, mutta en tiiä, onko sillä miten paljon ollut vaikutusta.
![]()
No juu, noin pienen kanssa sinänsä "helpompi", kun syö purkkia ja ruokaa ei välttämättä tarvitse tehdä, toisin kuin 2- ja 3-vuotiaille. =) Ja paloitella kasvikset yms vielä aterian lisukkeeksi. =)
No kyllä 3v:kin voi joskus syödä purkista jos laiskottaa. Pöh.