Haluaisitteko enää toisen lapsen tässä tilanteessa miehenne kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaikea tilanne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaikea tilanne

Vieras
Mieheni petti minua ja teki naisen raskaaksi ja maksaa nyt elareita siitä toisen naisen lapsesta. Ollaan asiat selvitetty miehen kanssa eikä haluttu erota. Meillä on yksi lapsi ennestään ja halusin toisenkin mieheni kanssa mutten tiedä enää mitä tehdä.

Taloudellinen tilanteemme on tiukka ja siihen vielä päälle nuo elarit jotka menee perheeltämme pois. Mies oli alunperin vastaan tätäkin lasta mutta lämpeni sitten. Pelkään ettei mies halua enää enempää lapsia "rahanmenoksi" :/.

En, sillä en haluaisi sitä miestä enää lainkaan.

Juuri puhuimme mieheni kanssa tästä asiasta ja sanoin, että jos hän pettäisi ja saattaisi jonkun naisen raskaaksi niin se olisi sellainen asia joka toisi 100% varmuudella lopun liitollemme. En kertakaikkiaan kestäisi/haluaisi/pystyisi enää siinä liitossa elämään.

No aina asiat ei ole mustavalkoisia. Mitäs jos sitä lasta haluaa todella paljon. Suurin haave mikä on? Mutta ikää on sen verran, että lapsi on sen takia tehtävä "nyt"?
Itse en pysty suoralta käde.tä vastaamaan, mitä tekisin. Riippuu myös kauan pettämisest on, millainen mies on sen jälkeen ollut jne jne

Alkuperäinen kirjoittaja levottomat jalat:
Mun ehdotus on että joko elätte normaalia perhe-elämää mihin kuuluu ehkä useampikin lapsi (ainakin asiasta pitäisi voida keskustella miehen kanssa) tai sitten eroatte.

Toiseen lapseen olisi ollut varaa ilman tuota miehen mokailua. Se vähän tyssäsi suunnitelmia. Lisäksi katkeruus ei varmaan tule pohjimmiltaan koskaan katoamaan vaikka ollaankin puhuttu kaikesta.

Mies ei halua sitä toista lasta koskaan tavata joten se asia on hänelle ilmaa käytännössä. Nainen sen lapsen päätti pitää vaikkei mieheni halunnut.

Jos asia on oikeasti selvitetty ja olette päättäneet jatkaa suhdetta ja olette onnellisia yhdessä, niin miksi ei. Ihan tavallista elämäähän sitä silloin pitäisi elää, eikä kaikkia tekemisiä/tekemättä jättämisiä peilata siihen et kun toinen petti.
Raha on mun mielestä huono syy olla tekemättä toista tai kolmattakaan lasta, tokikaan ei nyt kannata kymmeniä lapsia vääntää soskun elätettäväksi.
Teidän lapsellekin olis kai ihan kiva ja hyvä asia saada sisarus.

Mut jos epäröit tuon miehen teon takia etkä ole antanut oikeasti anteeksi tai luulet et pettää uudelleen niin sit toki ehkä kannattaa miettiä onko valmis toiseen lapseen.

En itse varmaan olis kyenny jatkamaan suhdetta tuollaisen jälkeen, mut sun viestistä sain käsityksen et sä oot siihen anteeksiantoon kuitenkin pystynyt ja silloin kai mennyt on mennyttä eikä se sais myrkyttää koko tulevaa elämää!

Alkuperäinen kirjoittaja essi:
No aina asiat ei ole mustavalkoisia. Mitäs jos sitä lasta haluaa todella paljon. Suurin haave mikä on? Mutta ikää on sen verran, että lapsi on sen takia tehtävä "nyt"?
Itse en pysty suoralta käde.tä vastaamaan, mitä tekisin. Riippuu myös kauan pettämisest on, millainen mies on sen jälkeen ollut jne jne

No sitten asioi spermapankissa. Melkoisella todennäköisyydellä ainakin tuleva isä on vähemmän surua ja murhetta tuottava kun tuo nykyinen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mun ehdotus on että joko elätte normaalia perhe-elämää mihin kuuluu ehkä useampikin lapsi (ainakin asiasta pitäisi voida keskustella miehen kanssa) tai sitten eroatte.

Toiseen lapseen olisi ollut varaa ilman tuota miehen mokailua. Se vähän tyssäsi suunnitelmia. Lisäksi katkeruus ei varmaan tule pohjimmiltaan koskaan katoamaan vaikka ollaankin puhuttu kaikesta.

Mies ei halua sitä toista lasta koskaan tavata joten se asia on hänelle ilmaa käytännössä. Nainen sen lapsen päätti pitää vaikkei mieheni halunnut.

Kaiken lisäksi mies on tunnevammainen :o

Juu en edelleenkään lisääntyisi moisen kanssa.

En tiedä siltikään pystynkö täysin mieheen luottamaan enää. :/ Hän on pettänyt minua jo useamman kerran aiemminkin. Rakastan miestäni mutta koitan ajatella realistisesti. Voiko ihminen muuttua lopullisesti parempaan?

En tiedä siltikään pystynkö täysin mieheen luottamaan enää. :/ Hän on pettänyt minua jo useamman kerran aiemminkin. Rakastan miestäni mutta koitan ajatella realistisesti. Voiko ihminen muuttua lopullisesti parempaan?

Haluatko tehdä lapsen miehen kanssa, jolle oma lapsi on "ilmaa"?

Alkuperäinen kirjoittaja Siis:

En tiedä haluaisiko mies lasta oikeasti tavata vai sanooko lapsen olevan hänelle ilmaa vain minun tunteita suojellakseni? Kovasti tuntuu kieltävän lapsen osaltaan ja vierittää syyt tapahtuneesta sille naiselle.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
No en .
En olisi miehen kanssa laisinkaan enää,saatikka että lapsia tekisin lisää kyseisen henkilön kanssa.

Peesi...olisin jo hyvin kaukana. Ja jos jostain syystä en olisi kaukana, niin lähtisin just nyt samantien.

En tiedä haluaisiko mies lasta oikeasti tavata vai sanooko lapsen olevan hänelle ilmaa vain minun tunteita suojellakseni? Kovasti tuntuu kieltävän lapsen osaltaan ja vierittää syyt tapahtuneesta sille naiselle.

Miten sä pystyt olemaan tuollaisen "miehen" kanssa? Oikeesti? :o

Alkuperäinen kirjoittaja sef:

Kaiken lisäksi mies on tunnevammainen :o
Juu en edelleenkään lisääntyisi moisen kanssa.

No toi kyllä särähti munkin korvaan...
Ei kyllä kauheen vastuuntuntoiselta aikuiselta kuulosta.
Mielenkiinnosta ois kiva kuulla, minkä ikänen tämä isä on. Ja kuinka vanhat nämä hänen lapsensa on?

Vetoaa siihen että nainen manipuloi hänet heikolla hetkellä ja mies luuli naisen käyttävän ehkäisyä. Meillä oli niihin aikoihin suhteessa kriisivaihe. Olin raskaana kaiken lisäksi ja aika pian lapsemme syntymän jälkeen paljastui koko ahdistava totuus.

Alkuperäinen kirjoittaja Siis:

Vierittää syyt tapahtuneesta sille naiselle!

Ei hyvä asia tämäkään.

Aika kamala mies sulla on.

Yhteistyössä