V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kiitos. Nämä kommentit auttaakin paljon.
Mikä ihme ajaa teidät potkimaan sitä jota on jo potkittu?
Ja missä olen sanonut että mies on syytön? Juuri siinähän se ongelma on kun pidän miestä syyllisenä tähän sotkuun ja haluaisin löytää jonkun keinon siihen ettei tämä asia koko ajan hallitsisisi elämääni.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:En tahdo tuota naista käräyttää ellei ala mitään vaatiman ihan siksi ettei sitten kostoksi ala esittämään niitä vaatimuksia. Tiedän kyllä että menettäisi lupansa ja minulla on todisteetkin(hänen kirjoittamansa reseptit) tallessa kaiken varalle.
Ja kuten sanoin niin kun olen nähnyt missä kunnossa mies silloin oli niin uskon ettei muista asiasta mitään...siitä taas en tiedä että onko silloin tietoisesti tehnyt sen valinnan että pettää vai eikö vai onko ollut täysin kanttu vei - hänellä kun heppi toimii vaikka olisi jo umpi sammunutkin, kokeiltu on.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:En tahdo tuota naista käräyttää ellei ala mitään vaatiman ihan siksi ettei sitten kostoksi ala esittämään niitä vaatimuksia. Tiedän kyllä että menettäisi lupansa ja minulla on todisteetkin(hänen kirjoittamansa reseptit) tallessa kaiken varalle.
Ja kuten sanoin niin kun olen nähnyt missä kunnossa mies silloin oli niin uskon ettei muista asiasta mitään...siitä taas en tiedä että onko silloin tietoisesti tehnyt sen valinnan että pettää vai eikö vai onko ollut täysin kanttu vei - hänellä kun heppi toimii vaikka olisi jo umpi sammunutkin, kokeiltu on.
Miten niin "kokeiltu on"?Sammuneen hyväksikäyttö on rikos! Se on lain mukaan seksuaalinen hyväksikäyttö/raiskaus!
Ahkeria miehiä kun ehtii monta perhettä huoltaa. Vähän kuin muslimeilla on neljä vaimoa.Tälläinen on arkipäivää. Itsekin olen naimisissa olevan miehen lapsen äiti. Tosin vaimo ei siitä tiedä, mutta mies on mukana lapsen hoidossa.