Miten jatkaa eteenpäin? Mies petti nuorimmaista odottaessani ja siitä syntyi lapsi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onneton&Epätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos. Nämä kommentit auttaakin paljon.

Mikä ihme ajaa teidät potkimaan sitä jota on jo potkittu?

Ja missä olen sanonut että mies on syytön? Juuri siinähän se ongelma on kun pidän miestä syyllisenä tähän sotkuun ja haluaisin löytää jonkun keinon siihen ettei tämä asia koko ajan hallitsisisi elämääni.

Tuo nainen nyt on vähintään yhtä paljon syyllinen tähän sotkuun kuin mieskin koska tiesi lähtevänsä jahtaamaan perheellistä ja varattua miestä ja käytti hyväkseen sitä että meillä oli silloin suhteessa vaikeaa.

Mä en myöskään ymmärrä sitä, miksi mies hylkää oman lapsensa, eihän se lapsi ole syypää tuohon tilanteeseen, vaan hänen idioottimaiset vanhempansa. Ja toki se olisi ensin hyvä selvittää, onko miehesi kyseisen lapsen isä.

Mä en pystyisi elämään sellaisen miehen kanssa, joka ei ota minkäänlaista vastuuta teoistaan, tässä tapauksessa mahdollisesta aviottomasta lapsestaan.

Mutta sun tilanteesi ap on todella ikävä, enkä osaa sanoa siihen oikein mitään muuta kuin että toivottavasti asiat selkiytyvät! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos. Nämä kommentit auttaakin paljon.

Mikä ihme ajaa teidät potkimaan sitä jota on jo potkittu?

Ja missä olen sanonut että mies on syytön? Juuri siinähän se ongelma on kun pidän miestä syyllisenä tähän sotkuun ja haluaisin löytää jonkun keinon siihen ettei tämä asia koko ajan hallitsisisi elämääni.

Miksi kommenttien pitäisi auttaa? Onko tämä joku säälinhakupalsta? Mielestäni tämä on keskustelupalsta, jossa asiasta kuin asiasta voi keskustella. Ei kaikkien vastaajien tarvitse halailla ja tukea ja olla samaa mieltä.

En tahdo tuota naista käräyttää ellei ala mitään vaatiman ihan siksi ettei sitten kostoksi ala esittämään niitä vaatimuksia. Tiedän kyllä että menettäisi lupansa ja minulla on todisteetkin(hänen kirjoittamansa reseptit) tallessa kaiken varalle.

Ja kuten sanoin niin kun olen nähnyt missä kunnossa mies silloin oli niin uskon ettei muista asiasta mitään...siitä taas en tiedä että onko silloin tietoisesti tehnyt sen valinnan että pettää vai eikö vai onko ollut täysin kanttu vei - hänellä kun heppi toimii vaikka olisi jo umpi sammunutkin, kokeiltu on.

Kyllä sun täytyy käräyttää se nainen! Sehän on muillekin potilaille vaaraksi! Sulla on velvollisuus ilmoittaa asiasta poliisille.

En tahdo tuota naista käräyttää ellei ala mitään vaatiman ihan siksi ettei sitten kostoksi ala esittämään niitä vaatimuksia. Tiedän kyllä että menettäisi lupansa ja minulla on todisteetkin(hänen kirjoittamansa reseptit) tallessa kaiken varalle.

Ja kuten sanoin niin kun olen nähnyt missä kunnossa mies silloin oli niin uskon ettei muista asiasta mitään...siitä taas en tiedä että onko silloin tietoisesti tehnyt sen valinnan että pettää vai eikö vai onko ollut täysin kanttu vei - hänellä kun heppi toimii vaikka olisi jo umpi sammunutkin, kokeiltu on.

Miten niin "kokeiltu on"? :o Sammuneen hyväksikäyttö on rikos! Se on lain mukaan seksuaalinen hyväksikäyttö/raiskaus!

Hyvin yksinkertaisesti tarkoittaa sitä että ennen muksuja pariin kertaan kotiuduttiin molemmat tuhannen tuubassa ja oli tarkoitus tehdä Sitä. Minä siinä sitten miehen heppiä herättelemään käsi- tai suupelillä mutta siinä vaiheessa kun se heppi oli ollut juhlakunnossa pitempään ja aloin ihmitellä miksei mies tee mitään asioiden etenemiseksi tai kuten kerran kävi niin että mieheltä kerkesi tavarat lentää, totesin että mies oli jo varmaankin ihan alussa sammunut kesken kaiken, mitä en tietenkään ollut huomannut kun itsekkin olin hippasen liikaa ottanut. Siihen se tietysti aina keskeytyi mutta tulipa todistettua että tuon miehen heppi seisoo varmaan sittenkin kun sitä ollaan arkussa hautaan laskemassa - valitettavasti.

Ja ihan selvennyksenä että tuskin on seksuaalinen hyväksikäyttö taikka raiskaus jos yhteistuumin aloitetaan ja loppuu siinä vaiheessa kun huomasin että mies onkin sammunut.

Tässä vaan on se etten voi tietää sitäkään etteikö tuo toinen naikkonen olisikin tuota ominaisuutta käyttänyt hyväkseen, eli käyttänyt miestä hyväkseen tai raiskannut kun hällä ei ole muistikuvaa... Taas toisaalta ei ole todisteita myöskään toiseen suuntaan.

Pointti siis siinä etten voi tietää onko mies harrastanut seksiä vapaaehtoisesti vai onko tuo nainen käyttänyt hyväkseen sammunutta.

Näinpä pidän molempia syyllisinä kunnes jompaan kumpaan suuntaan ilmaantuu todisteita.

Ja se että nainen on ollut vapaa ei tee hänestä yhtään vähempää syntipukkia. On moraalisesti väärin lähteä tarkoituksellisesti hajottamaan perhettä ja se siitä.

Edelleenkään en sano että miehessä ei ollut vikaa mutta minulle on ihan turha tulla suoltamaan p*skaa siitä miten siinä naisessa ei ollut mitään vikaa vaan oli ihan puhdas pulmunen ja suoraan jumalasta seuraava, viaton enkeli. Vielä vähemmän viattoman siitä naisesta tekee se että oli pokkaa käydä meillä kotona ja lirkutella sitä miten he ovat vaan ystäviä ja hän on niin uskovainen jne. vaikka samaan aikaan vokotteli mun miestä. Olis edes suoraan myöntänyt että on miehen perässä niin en olis tuhlannu vieraanvaraisuuttani sen ruokkimiseen ja juottamiseen.

Yhteistyössä