Miten jatkaa eteenpäin? Mies petti nuorimmaista odottaessani ja siitä syntyi lapsi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onneton&Epätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja possu:
Onko varmuutta, että miehesi edes on lapsen isä?Jos mies ei kerran muista että olisi seksiä harrastanut naisenkanssa

Ja onko siis tämä toinen nainen vaatinut miestäsi tunnustamaan tai maksamaan elareita ym. ?

Ei ole vielä mitään vaatinut mutta lapsikin on syntynyt minun laskujeni mukaan vasta n. kuukausi takaperin.

Kyllä teidän tilanne rankalta vaikuttaa, miehen sekoilu toisen naisen kanssa sinun raskausaikanasi ja että vielä tämä toinen nainen tuli raskaaksi. Ihmiset ovat päässet vaikeammistakin asioista yli, mutta helppoa se ei varmasti ole, eikä tule onnistumaan ilman ulkopuolista apua. Hakeutuisin välittömästi parisuhdeterapiaan, kunnalliseen, srk:n järjestämään tai yksityiselle.

Entä tuo lapsi, onko nainen vaatinut elatustukea mieheltäsi? Ehdottomasti isyystestit, ennenkuin miehesi maksaa senttiäkään, sillä lapsi voi olla myös jonkun toisen, tuollaisilla naisilla on usein monia seksisuhteita ja "isäksi" valitaan niistä sitten kannattavin. Toisaalta ehkä parempi, jos naisella ei niitä vaatiimuksia miehesi suhteen ole, että mitään kirjallista ette tee vaan jatkatte elämäänne ilman tätä naista ja lasta. Miehellesi he eivät näytä mitään merkitsevän ja vastasyntynyt ei isää kaipaa kuten teidän jo olemassa olevat lapset.

Voimia sinulle tässä kaoottisessa tilanteessa, muista että tärkeintä on sinun ja lastenne hyvnvointi, mies saa nyt hoitaa pois päiväjärjestyksestä tämän ongelman ja miehen tehtävä on sinut saada vakuuttuneeksi, että on luottamuksesi ja rakkautesi arvoinen. Kuulostaa kovin selittelyltä ettei miehesi muista tuosta ajasta juuri mitään, ehkei hän vaan halua muistaa?

Alkuperäinen kirjoittaja -:-:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja tuosta sekakäytöstä syytän tuota naista koska hän kirjoitti miehelle opioidipohjaisia lääkkeitä ja osti miehelle viinaa niiden kanssa vedettäväksi. Meidän rahatilanteella miehellä ei ikinä olisi edes ollut varaa moiseen päihteiden käyttöön.

Siis joku lääkäri vai? no herran jestas meet ja ilmoitat siitä terveydenhuollon oikeusturvakeskukselle että lupansa!

Oho tuosta jäi sanoja välistä, eli tuollaisesta lääkäri menettää lupansa, joten kannattaa käräyttää se, jos asia on oikeasti noin!
Todella törkeää toimintaa lääkäriltä!

tämä on kylmä ehdotus.... *avaa sateenvarjon* mutta jos nainen ei vaadi mitään sun mieheltä, niin nyt unohdatte sen lapsen. Lapselle on kumminkin parempi elää isättömänä, kuin semmoisen isän kanssa, joka ei ole hänestä kiinnostunut. Nyt yritätte saada selvitettyä tuon pettämiskuvion väliltänne. Jos siinä onnistutte, niin se on kaikki plussaa teille. Moni on selvinnyt pettämisestä, myös minä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä teidän tilanne rankalta vaikuttaa, miehen sekoilu toisen naisen kanssa sinun raskausaikanasi ja että vielä tämä toinen nainen tuli raskaaksi.

Mikäs tässä nyt niin kummallista ja rankkaa on? Tälläistä sattuu muuallakin kuin Porvoossa ja paremissakin piireissä. Pari kuukautta sitten kuulin vastaavan tapauksen ihan läheltä.

En tahdo tuota naista käräyttää ellei ala mitään vaatiman ihan siksi ettei sitten kostoksi ala esittämään niitä vaatimuksia. Tiedän kyllä että menettäisi lupansa ja minulla on todisteetkin(hänen kirjoittamansa reseptit) tallessa kaiken varalle.

Ja kuten sanoin niin kun olen nähnyt missä kunnossa mies silloin oli niin uskon ettei muista asiasta mitään...siitä taas en tiedä että onko silloin tietoisesti tehnyt sen valinnan että pettää vai eikö vai onko ollut täysin kanttu vei - hänellä kun heppi toimii vaikka olisi jo umpi sammunutkin, kokeiltu on.

Alkuperäinen kirjoittaja h:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä teidän tilanne rankalta vaikuttaa, miehen sekoilu toisen naisen kanssa sinun raskausaikanasi ja että vielä tämä toinen nainen tuli raskaaksi.

Mikäs tässä nyt niin kummallista ja rankkaa on? Tälläistä sattuu muuallakin kuin Porvoossa ja paremissakin piireissä. Pari kuukautta sitten kuulin vastaavan tapauksen ihan läheltä.

Missä lukee että olisi kummallista mielestäni? Aivan varmasti täät tapahtuu monissa perheissä, siitä huolimatta se ei ole mikään helppo juttu niille joita asia koskettaa.

Ja yksi syy siihen että haluan saada asian pois mielestäni on se että olen taas raskaana(pillerit pettivät eli puhdas vahinko) enkä tahdo lapsen enkä näiden aiempienkaan, kärsivän tästä tilanteesta. Nämä lapset ansaitsevat tasapainoisen äidin joka jaksaa olla mukana heidän elämässään täysillä - eivät jotakuta joka hoitaa pakolliset asiat ja sitten juoksee johonkin itkemään pahaa oloaan, kuten olen viimeiset pari päivää tehnyt.

En tahdo tuota naista käräyttää ellei ala mitään vaatiman ihan siksi ettei sitten kostoksi ala esittämään niitä vaatimuksia. Tiedän kyllä että menettäisi lupansa ja minulla on todisteetkin(hänen kirjoittamansa reseptit) tallessa kaiken varalle.

Ja kuten sanoin niin kun olen nähnyt missä kunnossa mies silloin oli niin uskon ettei muista asiasta mitään...siitä taas en tiedä että onko silloin tietoisesti tehnyt sen valinnan että pettää vai eikö vai onko ollut täysin kanttu vei - hänellä kun heppi toimii vaikka olisi jo umpi sammunutkin, kokeiltu on.

Muta eikö tässä ole kyseessä jo jonkinasteinen hyväksikäyttö, jos nainen on toimittanut miehellesi reseptilääkkeitä niin, että miehesi on totaalisen sekaisin eikä edes muista tapahtumista ja niiden aikaan nainen tuli raskaaksi?

Kyllä tuosta joku ilmoitus pitäisi tehdä, ties mitä mömmöjä se lapsellekin syöttää aikanaan että saa tämän olemaan kiltti ja tottelevainen?

Ja yksi syy siihen että haluan saada asian pois mielestäni on se että olen taas raskaana(pillerit pettivät eli puhdas vahinko) enkä tahdo lapsen enkä näiden aiempienkaan, kärsivän tästä tilanteesta. Nämä lapset ansaitsevat tasapainoisen äidin joka jaksaa olla mukana heidän elämässään täysillä - eivät jotakuta joka hoitaa pakolliset asiat ja sitten juoksee johonkin itkemään pahaa oloaan, kuten olen viimeiset pari päivää tehnyt.

Jos isyyttä ei selvitetä, asia kummittelee koko ajan jossakin mielen perukoilla. Sekö on sitten hyvä?

Heh, nyt jäit kiinni!!! Lueppas viestisi uudelleen ja mieti mistä. Lue tarkasti kohdat, joissa kerrotaan raskauksista ja niiden kestoista.

Tietääkseni ei ole ennen pettänyt. Aiemmin ei ole edes ollut syytä vaan on ollut aina kotona. Tuoki tapahtui tosiaan seurauksena siitä että hän ei kestänyt nähdä minua kotona flegmaattisena(alkuraskaudesta en voinut syödä masennuslääkkeitäni) ja sitten kun tutustui tuohon naiseen alkoikin se sekakäyttö joka loppui siihen kun huomasi sen seuraukset(eli tämä toisen naisen raskaus ja sen vaikutukset minuun ja se että meidän perhe melkein hajosi).

Tilanne on nyt kovin akuutti, koska olet vasta saannut selville että lapsi tosiaan on syntynyt. Ja kaiken kukkuraksi raskaushormonit sekoittavat mieltäsi. Ehkä olosi helpottuu ihan ajan kanssakin, mutta usein menee niin, että minkä taakseen jättää, sen edestä löytää. Eli ne tukahdetut tunteet pamahtavat pintaan myöhemmin, sinun kohdalla ehkä lapsen synnyttyä kun muistat taas että miehelläsi on toinen pieni jossain. Siksi olisi hyvä käsitellä asiat kokonaan pois ennenkuin voit ne huoletta "unohtaa".

Pyydä neuvolasta että pääset juttelemaan esim psykologin tai muun ammattiauttajan kanssa. Se on varmaan se helpoin tie hakea apua. Sinun ei tarvitse edes kovin yksityiskohtaisesti kertoa terkkarille mistä kenkäpuristaa ellet halua. Sanot vaan, että on tosi vaikeita parisuhdeongelmia, joista haluat keskustella.

Kaikkea hyvää sinulle ja onnea odotukseen!

Alkuperäinen kirjoittaja hahhahahhahh:

Heh, nyt jäit kiinni!!! Lueppas viestisi uudelleen ja mieti mistä. Lue tarkasti kohdat, joissa kerrotaan raskauksista ja niiden kestoista.

??
Selventäisitkö?
Missä tuossa muka on mistää aikamääreistä ollut asiaa niin että olisi liittyväinen raskauden kestoon?

Jos et osaa mitään järkevää asiaan kommentoida niin voisit olla kokonaan hiljaa.

Alkuperäinen kirjoittaja hahhahahhahh:

Minäkään en ymmärrä pointtiasi?

Ap oli raskaana kun mies tapasi toisen naisen. Mies lopetti suhteen toiseen hänen ollessaan rv 12. Toinen nainen on synnyttänyt mahdollisesti noin kuukausi sitten. Ap on uudestaan raskaana.

Mikä tässä ei täsmää?

Olit ALKUraskaudesta kotona flegmaattisena, jolloin miehesi kävi nussimassa tätä naista ja sen lapsi syntyi 1kk sitten ja sä olet TAAS raskaana, eli sun lapses on korkeintaan muutaman kuukauden ja olet taas paksuna.... Porvoosta päivää!

Ja kommentoijille lässynlässyn, annetaan halia ja voimia, eipä se paljon lämmitä vaikka tapaus totta olisikin.

Alkuperäinen kirjoittaja porvoon herra:
Olit ALKUraskaudesta kotona flegmaattisena, jolloin miehesi kävi nussimassa tätä naista ja sen lapsi syntyi 1kk sitten ja sä olet TAAS raskaana, eli sun lapses on korkeintaan muutaman kuukauden ja olet taas paksuna.... Porvoosta päivää!

Ja kommentoijille lässynlässyn, annetaan halia ja voimia, eipä se paljon lämmitä vaikka tapaus totta olisikin.

Alkuraskaus eli olisiko alle rv 12. Missään ei kerrota miten pian tämä toinen nainen tuli raskaaksi, ehkei sentään yhdestä panosta? Jos siinä meni muutama kuukausi niin ap:n kuopus olisi hyvinkin nyt 4-5kk, toisen naisen lapsi 1kk.

Onhan sitä niitäkin, jotka saa lapset alle vuoden ikäerolla (mummini sai 10kk iäerolla ja molemmat täysaikaisia) eli raskautua voi nopeastikin synnytyksen jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja porvoon herra:

Mies tapasi tämän naisen minun alkuraskauteni aikana - luulin että ovat vaan kavereita(juu tiedän että olin liian sinisilmäinen). Nainen oli rv11-12 noin 2viikkoa ennen kuin kuin minä synnytin.

:hug: olen kait vähän herkillä mutta itku tuli tuosta jutusta! Minäkin suosittelen pariterapiaa tai jotain että pääsette asiasta yli.
Varmastikin ihan hirveä ja kamala tilanne :(

Ja pienet on ikäerot.
Kuitenkin se pointti oli se että mies tapasi tuon naisen minun alkuraskauteni aikana ja tuon naisen tapaaminen sai miehellä sen sekakäytön aikaiseksi. Nainen kertoi raskaudestaan miehelle siinä rv11-12 tienoilla tekstiviestillä(josta siis sain tietää naisen olevan raskaana).

Ja meidän kuopus oli 6-7kk kun sain tietää tästä raskaudesta. Silloin kun sain tuosta toisen naisen raskaudesta tietää(lokakuun lopussa) laskeskelin että synnytys pitäisi olla joskus touko-kesäkuussa jos täysiaikaiseksi menee.

Yhteistyössä