Haluako joku puhua mun miestä ympäri:)

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Hän ei sitten halua että mä laitan silikoneja, sanoi jos mä sen teen, niin sitten ei hän päästä mua kotiin |O , kysessä on se mainos juttu, että voi saada ilmaiset silikonit jos mainostat heijän firma, mun mielestäni se kuulosti kivalta kokemukselta =) :ashamed:

No mä en puhu, koska pelkästään esim rintasyöpäleikkauksen takia laitetut rintaproteesit voi aiheuttaa hylkimistä, tulehduksia, ne voi liikkua, ne voi tyhjentyä jne jne, että pelkästään normaalin terveen ihmisen ulkonäkömuokkaukseen kyseisellä asialla en lähtis, sori. =/

Hölmö olet jos moiseen menet mukaan. Siis tuo mainosjuttu on ihan naurettava ja naista alentava.

Jos uudet tissit haluat, niin mene ne ottamaan kunnon klinikalle jossa hintaan sisältyy myös takuu uusintaoperaatiosta jos silikonit kapseloituvat (eli implantin ympärille alkaa kasvamaan arpikudosta, on kivulias ja jopa vaarallinen juttu, ja paljon yleisempi kuin luullaan). 7000e saat suomalaiselta klinikalta tissit.

Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Savanna hei, mihin sä niitä tarttet? sä oot upea nainen muutenkin :)

No en ole :D , mutta mä vaan haluan kokeila toi juttu

Mä en kyllä näe silikoneja ihan noin vain kokeiltavana juttuna. Niin kuin jotain uutta pukeutumistyyliä, meikkiä tai kampausta.

Haluat vain kokeilla? Mitäs jos et tykkääkään? Sattuu tai muuta vastavaa? Miten helppo se sopimus on sitten purkaa ja tissit poistattaa?

Kaikki voi tapahtua, mut ei kuitenkaan ole iso prosentti että jotain käy, elämää on muuten varallinen. No oikeasti en tiedä, mä ehkä olisi laittanut, mut mies ei anna mitään kirurgisesti mun tehdä ulkonäölle

ei kannata tuudittautua ikinä siihen et " ei mulle mitää käy"

ja sit toi iänikuinen virsi et " voihan tapahtua ihan mitä vain" joo niin voi mut miks väenvängällä kun ei ole todellist tarvetta saada niitä silkkareita..

Sulla on fiksu mies usko sitä!

Mä vaan olin valmis kun tunnen työn puolesta paljon naisia kenellä on niitä, mutta kaikki ovat vain tyytyväisiä, en tavannut yhtään epäonnistunutta leikkausta vielä, vaikka tiedän että se voi sitten mulle osua, mut en halua ajatella siitä

Alkuperäinen kirjoittaja KorpiKuusenKasvattaja:

Savanna hei.. Uutta kampausta ruukataan kokeilla, ei silikonitissejä :D

pakko sitten olla onnellinen että saa edes hiusväriä käyttää vaikka tostakin saan kuulla, että miks sä värjät hiuksia ne menee huonoon kuntoon :| siis mun mies on pahempi kun mun äiti

Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:
Mihin kummaan sä noita silkkareita tarvitset...luota vaan luomuun ja ole tyytyväinen itseesi. Miehesi on ihan oikeilla linjoilla.

ehkä se on kiva =)

No te nyt puhuitte melkein mua ympäri, että ehkä en aloita taas puhua miehen kaa tästä, mut kuitenkin olen kahdella vaihella vielä, sekä haluan että en tiedä, ei ehkä

Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:
Mihin kummaan sä noita silkkareita tarvitset...luota vaan luomuun ja ole tyytyväinen itseesi. Miehesi on ihan oikeilla linjoilla.

ehkä se on kiva =)

No te nyt puhuitte melkein mua ympäri, että ehkä en aloita taas puhua miehen kaa tästä, mut kuitenkin olen kahdella vaihella vielä, sekä haluan että en tiedä, ei ehkä

jos sinulla on oikeasti hyvät rinnat niin turha laittaa silikoneja! Tietty jos ovat pilalla niinkuin esim. minulla niin ihan eri juttu :D tuskin kyllä ovat kun olet strippariksi päässyt :P