Haluan erota muuten vaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyllästynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Parisuhde elää musta sykleissä. Tulee koviakin aikoja, mutta ainakin meillä niiden jälkeen on kivuttu tosi korkeelle. Meillä oli ainakin tosi rankka 7v kriisi, mutta nyt, yli 10v samassa veneessä menee paremmin kuin olisin voinu kuvitellakaan. Meillä ei oo nykyisin hirmusesti parisuhdeaikaa, mutta koko perheellä tehdään paljon juttuja yhdessä. Ja siis aika extremejäkin juttuja, kuten että lähdetään matkalle kauas hornan kuuseen maapallon jeeraisimpaan kolkkaan. Näistä seikkailuist ameidän parisuhde ja perhe-elämä saa koko ajan uutta potkua eikä meillä ole arki niin harmaata.

mä luulen että melkeimpä itekullekin tulee tuommosia ajatuksia joskus välillä toisinaan. Niin mullekin vaikka elämä onki aika ok, mutta joskus sitä on vaan niin tympääntyny. Just samanlaisia ajatuksia kun sullakin, mutta kyllä se sitte taas siitä. Tsemppiä!

Mä en kyllä kehota ketään hukkaamaan elämäänsä suhteeseen, jossa vaan tylsistyy.
Voin sanoa että yksin ei ainakaan tylsyys yllätä, ja elämästä tulee paljon mielekkäänpää.
ELÄ, OLET NUORI VIELÄ!

Yhteistyössä