Haluan leikata hiukset, auttakaa ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peppi85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Marup:
Tuo alimmainen kuva, katsoin että hetkinen, miten mä olen kuvaan joutunut :laugh:

Mullahan on ihan samanlainen musta ja lyhyt hiustyyli :D

Niin on, täysin. :D

Mä olen kyllä vähän ilkeä, mutt oon suoraan kopioinut tän systeriltä: tosin tätä nykyä käytetään eri kampaajaa, että on edes jotain eroavaisuutta, eikä ihan identtiset. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
http://irc-galleria.net/archive.php?nick=-NN-&album_id=773598

siell on yks.

Oletko raskaana?Vai muuten isohko maha?Oon aina pitänyt sua hoikkana,mutta olin näköjään väärässä.

Jos et sattumalta huomannut niin tuo kuva on kesältä jolloin

a) mä olin synnyttänyt kolme kuukautta aiemmin ja b) mulla oli paljon vaatetta päällä takin alla koska suomelinnassa kävi kova tuuli.

Ja en todellakaan ole ollut hoikka ikinä, no ennen tyttöä kyllä, ja nyt olen aikalailla samoissa mitoissa kuin silloin. Mutta tässä välillä paino oli lähempänä sataa kiloa kuin kuuttakymmentä.

dsc00361el8.jpg

Ihana tukka NeitiNasu!! :heart: Mulle ei varmaan sopis, jotenkin mun hiuslaatu on niin ohutta ja heiveröistä, ettei se olis tollasessa lookissa yhvännäköinen :) Mut sulle sopi TOSI hyvin!

leniah, mä meen kans just huomenna kampaajalle, jos vaan pääsen =) Millasta olit aatellu leikata?

Tänään näin yhellä naisella permanentin, rupesin sitäkin hetkeksi miettimään, mut äh.. Ei kuitenkaan. Kerran on ollu. Sehän on silleen helppo, kun ei tarvi hirveesti laittaa...

Mä en oikeen tiedä miten leikkais tai värjäis,toi annabellin linkittämä kuva,ihanat hiukset siinä,mutta ei ehkä sit mun laittamina ois hienot :whistle:
Vähän oon miettinyt et jos takaa jäis vaan pitkäksi ja eestä ja sivuilta sitten lyhyemmäksi mutta ei hirveän revityn malliseksi.
Värikin pitäs päättää..voi olla että kysyn kampaajan mielipiteen siinä.Vai oisko ideoita?Mä oon avoin kaikille väreille.

Alkuperäinen kirjoittaja leniah:
Mä en oikeen tiedä miten leikkais tai värjäis,toi annabellin linkittämä kuva,ihanat hiukset siinä,mutta ei ehkä sit mun laittamina ois hienot :whistle:
Vähän oon miettinyt et jos takaa jäis vaan pitkäksi ja eestä ja sivuilta sitten lyhyemmäksi mutta ei hirveän revityn malliseksi.
Värikin pitäs päättää..voi olla että kysyn kampaajan mielipiteen siinä.Vai oisko ideoita?Mä oon avoin kaikille väreille.

mun yhdellä työ kaverilla samalaiset hiukset ja se näyttä todella hienolta ;)

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:

mun yhdellä työ kaverilla samalaiset hiukset ja se näyttä todella hienolta ;)

Just mun siskolle näytin sitä kuvaa ja se oli heti että tommosen leikkaat..hmm pitäskö tulostaa toi kuva ja kysyä sit kampaajan mielipidettä.
Onkohan tuota vaikea laittaa sit kuosiin?

Minkä värisiä hiuksia sulla on ollu? Onko aina ollu tummat, mikä on oikee väri?

Mulla on aina, siis yhtä kertaa lukuunottamatta ollu nää vaaleet |O Talvisin oon laittanu vaaleita raitoja, kun muuten on ihan harmaan/maantien väriset :x

AB:n laittaman linkin hiukset on kyllä ihan hienot, mut mä en IKINÄ vois sellasia leikata, koska ne on just sellaset, mitä pitäis laittaa ja mä en osaa :ashamed:

Oikee väri on semmonen harmaa varmaanki,se ainaki kasvaa tuolta juuresta aina :x
Mulla on kyllä ollut mustat,punaset,oranssit,ruskeet,melkee kaikki paitsi ihan blondit,joskus oli et päältä tosi vaalee ja alta tummat..
Mietin et jos ottas ohuita raitoja ja sit muuten olisi aika tumma,raidat vois olla melkeen mitä väriä vaan..

Yhteistyössä