Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:"saa leikata muttei oo pakko leikata,tummaa ja vaaleeta,muttei hirveen tummaa ja vaaleeta,haluun otsahiukset mutta ei saa leikata niitä.."![]()
![]()
Älä nyt viitti. Minä en ole mitenkään vaikea tapaus, en ollenkaan |O![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Marup:Tuo alimmainen kuva, katsoin että hetkinen, miten mä olen kuvaan joutunut![]()
Mullahan on ihan samanlainen musta ja lyhyt hiustyyli![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:http://irc-galleria.net/archive.php?nick=-NN-&album_id=773598
siell on yks.
Oletko raskaana?Vai muuten isohko maha?Oon aina pitänyt sua hoikkana,mutta olin näköjään väärässä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:http://irc-galleria.net/archive.php?nick=-NN-&album_id=773598
siell on yks.
Oletko raskaana?Vai muuten isohko maha?Oon aina pitänyt sua hoikkana,mutta olin näköjään väärässä.
Jos et sattumalta huomannut niin tuo kuva on kesältä jolloin
a) mä olin synnyttänyt kolme kuukautta aiemmin ja b) mulla oli paljon vaatetta päällä takin alla koska suomelinnassa kävi kova tuuli.
Ja en todellakaan ole ollut hoikka ikinä, no ennen tyttöä kyllä, ja nyt olen aikalailla samoissa mitoissa kuin silloin. Mutta tässä välillä paino oli lähempänä sataa kiloa kuin kuuttakymmentä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tarkotin sitä kuvaa mikä otettu sisällä..missä on siskosi.
Alkuperäinen kirjoittaja leniah:Mä en oikeen tiedä miten leikkais tai värjäis,toi annabellin linkittämä kuva,ihanat hiukset siinä,mutta ei ehkä sit mun laittamina ois hienot![]()
Vähän oon miettinyt et jos takaa jäis vaan pitkäksi ja eestä ja sivuilta sitten lyhyemmäksi mutta ei hirveän revityn malliseksi.
Värikin pitäs päättää..voi olla että kysyn kampaajan mielipiteen siinä.Vai oisko ideoita?Mä oon avoin kaikille väreille.
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Alkuperäinen kirjoittaja leniah:Mä en oikeen tiedä miten leikkais tai värjäis,toi annabellin linkittämä kuva,ihanat hiukset siinä,mutta ei ehkä sit mun laittamina ois hienot![]()
Vähän oon miettinyt et jos takaa jäis vaan pitkäksi ja eestä ja sivuilta sitten lyhyemmäksi mutta ei hirveän revityn malliseksi.
Värikin pitäs päättää..voi olla että kysyn kampaajan mielipiteen siinä.Vai oisko ideoita?Mä oon avoin kaikille väreille.
mun yhdellä työ kaverilla samalaiset hiukset ja se näyttä todella hienolta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja leniah:Mä en oikeen tiedä miten leikkais tai värjäis,toi annabellin linkittämä kuva,ihanat hiukset siinä,mutta ei ehkä sit mun laittamina ois hienot![]()