Haluan tietää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hikipillu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hikipillu

Vieras
Mä haluaisin oikein kunnon seksiä, mutta mieheni luulee että se sattuu ja ei suo minulle sitä iloa. Nyt hän taas on alkanut joka kerta suuseksiin. Eilen hän sanoi että saisin kerrankin kunnon seksiä ja sitoi minut käsistä ja jaloista kiinni sänkyyn. Hän myös sitoi silmäni ja minä todella uskoin että hän tarkoitti sitä että saan rajua panoa. Kuitenkin alkoi nuolla ala-päätäni ja yritin rimpuilla pois mutta olin liian tiukasti kiinni. Taas olin mennyt lankaan. Jouduin koko yön kestää sitä että hän sai tehdä #&%?$!* ihan mitä vaan.
:(

siis et tykkää suuseksistä?? joo en liiemmin minäkää ku se on sitä samaa aina... mutta kerroppa miehelles suoraan että ei suuseksiä kiitos... mieki joudun sanomaan,ku haluaun välilä erilaista... :p

Joo, ei noi miehet ymmärrä vihjeiden päälle mitään. Ei muuta ku isket nyrkkiä pöytään ja napakka ilmoitus, että "tästä lähin pidät kielesi siellä omalla puolellasi, kiitos!".

Joo, ja ehkä kannattais alkaa myös puhua seksin aikana! Huudat vaan panon aikana villinä, että "lujempaa, lujempaa, syvemmälle, syvemmälle, kovempaa, kovempaa" jne jne...

Jos miehellä on paniikki, että satuttaa sua, niin sopikaa miehen kanssa ihan keskellä päivää, kirkkaassa päivän valossa vaikka joku "turvasana", jonka sanot, jos oikeasti sattuu. Ja muistutat sitten ennen rakastelua sata ja yksi kertaa, että oikeasti sanot sen sanan, jos sattuu. Ehkäpä miehesi sitten uskaltautuu kokeilemaan jotain kovempaa rytkettä kun tietää, että oikeasti ei tule vahingossa ja tahtomattaan satuttaneeksi sinua.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2006 klo 21:46 Näin on kirjoitti:
Kyllä. Miehelle pitää sanoa asia suoraan.
Eihän putkiaivot naisten vihjauksia hoksaa. ;)

Jep, ei todellakaan.

Mutta miksi ei voisi sanoa suoraan, kun kerran tietää mitä tahoo?

Haloo, miten mies voi muka pelätä, että yhdyntä käy kipeetä? Haistan tekosyyn !! Mikä oikein pohjimmiltaan mättää tämän miehen seksissä? Miten ei muka päästä naista irti sidoksista ja kiduttaa suuseksillä?

Tää on idioottiprovo tai mies on syvästi sairas ja remminkiristyksen tarpeessa!!