Haluan työn, jossa auttaa ihmistä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jobhunter
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jobhunter

Jäsen
06.06.2008
65
0
6
On jo pitkään ollu semmonen olo kaikenlaista työtä kokeilleena, että ei hemmetti, ei tässä oo mitään mieltä. Miks tehdä koko pitkän päivän työtä, jossa ei ole mitään järkeä, siis OIKEESTI järkeä..?

Miksi en voi tehdä työtä ja samalla auttaa ihmisiä: vanhuksia, lapsia, aikuisia... ikään jne. katsomatta.

No miksi en niin tee?

Pelkuri. :(

Ei vais, kaikki työ on arvokasta, mutta kun juuri MINUSTA tuntuu OMALLA kohdallani tämmöiseltä, niin kai se täytyy mennä lähihoitajan kouluun, vai miten tästä eteenpäin.. Kokemuksia onko kellään?

Vapaaehtoistyö olis yks, mutta siitä ei saa palkkaa ja rahaa tarttis kuitenkin.

eikun lähäriks vaan! ite oon käyny kyseisen koulun. Olin pari vuotta töissä, kunnes heräsi ajatus, että lähen lukemaan vielä sh:ksi. Nyt oon sit sairaanhoitajana eräässä keskussairaalassa ja ihan kivaa on ollu! =) Hoitajia tarvii aina, ja työtilannekin kaiken muun lisäks tosi hyvä! Palkka sais vaan olla viel pikkasen parempi, mutta toimeen kumminkin tulee!

Alkuperäinen kirjoittaja Hei:
Mee oppisopimuksella lähihoitajaks opiskelemaan. Saat jo kouluaikana kokemusta työstä
Onko mahdollista, kun siihen kuitenkin tarttee pohjakoulutusta käsittääkseni aika paljon?

Ottaako kukaan tämmöstä pystymettästä ennen pitkää opiskelujaksoo? :o :)

Alkuperäinen kirjoittaja jobhunter:
Mee oppisopimuksella lähihoitajaks opiskelemaan. Saat jo kouluaikana kokemusta työstä
Onko mahdollista, kun siihen kuitenkin tarttee pohjakoulutusta käsittääkseni aika paljon?

Ei siihen mitään pohjia tartte.
Eihän nuorisoasteen koulutukseenkaan tartte mitään, yläasteeltahan ne suoraan aika moni tulee.

Hae ihmeessä kouluun! Mä valmistuin nyt toukokuussa ja en yhtään kadu tätä valintaa

Jaa mutta joo! Mun yks kaverihan oli päiväkodissa ja opiskeli samalla lähihoitajaks, siis oli oppisopimuksella pk:ssa. Olen ollut töissä pk:ssa ja en todellakaan sinne halua. :x Johonkin tk:hon esim. tai sairaalaan. =)

Alkuperäinen kirjoittaja jobhunter:

Ei siihen mitään pohjia tartte.
Eihän nuorisoasteen koulutukseenkaan tartte mitään, yläasteeltahan ne suoraan aika moni tulee.

Hae ihmeessä kouluun! Mä valmistuin nyt toukokuussa ja en yhtään kadu tätä valintaa

Tarkotan, että jos hakee oppisopimuksella esim. sairaalaan, ottaako ne, kun ei ole opiskelujaksoa takana, niinkuin on ns. normaalin opiskelun puitteissa, kun lähihoitajaks opiskelee ja sitten menee välillä työharjoitteleen. =)

Yhteistyössä