M
Mika.
Vieras
[QUOTE="Jupeksi";28954600]Tämähän on ihan mielenkiintoista. Tosin kysymykset ovat kiinnostavampia kuin vastaukset.[/QUOTE]
Lyhyesti koitan vastailla.
Lyhyesti koitan vastailla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Haavistoa tietenkin.
Lyhyesti koitan vastailla.![]()
Taidat olla mies kanssa?
Tää on vaikee.. Mistähän naiset tykkäis, no lukekaa vaikka niitä joitain Nora Robinsin kirjoja, niitä mun eksä tykkäsi ainakin lukea..
Ja elokuva, joku romanttinen... Olikohan hiljaiset sillat tai vastaava? tais olla aika koskettava leffa
Miksi hankit lapsia?
Alkuperäinen kirjoittaja däbä;28954715:Äh, tulee mieleen anoppi. Jotain mielenkiintoisempaa ajattelin lukea/katsella, kunhan joskus taas ehdin.
Haavistoa tietenkin.
Mutta miehet kyllä. MIEHET äänestävät persuja, juovat olutta ja syövät HK:n sinistä katsoen urheilua.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28955463:mä en ole sitte kumpikaan vaihtoehdoista. :O
Kyllä äänesti, mun mielestä Pekalla oli hyviä arvoja ja miten se homous liittyy mitenkään siihen miten hän tehtävänsä hoitaa? Se on jokaisen ihmisen oma asia mitä sitten yksityiselämässään tekee ja makuukammarin puolella. Pääasia että hoitaa työnsä hyvin ja mulla ei ole mitään homoja vastaan, kunhan eivät muhun koske.
Sauli Niinistö on niitä presidenttejä joka kannattaa rikkaita. Pekka Haavisto taas antoi köyhemmillekin tukensa ja myös aktiivisesti nuorisolle. Siksi Pekka.
Mutta miehet kyllä. MIEHET äänestävät persuja, juovat olutta ja syövät HK:n sinistä katsoen urheilua.