Haluatko kysyä 48-vuotiaalta palstan mieheltä jotain?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mika.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28954611]Hienoa!

Nyt kyllä alkaa tuntua siltä, että sinä Mika olet kuvitteellinen henkilö.[/QUOTE]

Mitenkä niin? :D taidat itse olla.. en näe haavistossa mitään vikaa.. vaikka niitä miehiä onkin..
 
[QUOTE="vieras";28954619]Suosittele palstan mammoille jotain kirjaa ja elokuvaa.[/QUOTE]

Tää on vaikee.. Mistähän naiset tykkäis, no lukekaa vaikka niitä joitain Nora Robinsin kirjoja, niitä mun eksä tykkäsi ainakin lukea..

Ja elokuva, joku romanttinen... Olikohan hiljaiset sillat tai vastaava? tais olla aika koskettava leffa
 
[QUOTE="vieras";28955374]Homo-Pekkaa ei äänestänyt yksikään MIES.[/QUOTE]

Kyllä äänesti, mun mielestä Pekalla oli hyviä arvoja ja miten se homous liittyy mitenkään siihen miten hän tehtävänsä hoitaa? Se on jokaisen ihmisen oma asia mitä sitten yksityiselämässään tekee ja makuukammarin puolella. Pääasia että hoitaa työnsä hyvin ja mulla ei ole mitään homoja vastaan, kunhan eivät muhun koske.

Sauli Niinistö on niitä presidenttejä joka kannattaa rikkaita. Pekka Haavisto taas antoi köyhemmillekin tukensa ja myös aktiivisesti nuorisolle. Siksi Pekka.
 
[QUOTE="vieras";28955374]Homo-Pekkaa ei äänestänyt yksikään MIES.[/QUOTE]

Mutta miehet kyllä. MIEHET äänestävät persuja, juovat olutta ja syövät HK:n sinistä katsoen urheilua.
 
Kyllä äänesti, mun mielestä Pekalla oli hyviä arvoja ja miten se homous liittyy mitenkään siihen miten hän tehtävänsä hoitaa? Se on jokaisen ihmisen oma asia mitä sitten yksityiselämässään tekee ja makuukammarin puolella. Pääasia että hoitaa työnsä hyvin ja mulla ei ole mitään homoja vastaan, kunhan eivät muhun koske.

Sauli Niinistö on niitä presidenttejä joka kannattaa rikkaita. Pekka Haavisto taas antoi köyhemmillekin tukensa ja myös aktiivisesti nuorisolle. Siksi Pekka.

Homopresidentin on hiukka hankala tehdä valtiovierailuja maihin joissa homot on tapana hirttää kraanan nokkaan...
 
[QUOTE="vieras";28955487]Homopresidentin on hiukka hankala tehdä valtiovierailuja maihin joissa homot on tapana hirttää kraanan nokkaan...[/QUOTE]

No missäköhän valtioissa näin tehdään?

Onko se sitten meidän tyhmyyttä vai heidän?
 
[QUOTE="vieras";28955487]Homopresidentin on hiukka hankala tehdä valtiovierailuja maihin joissa homot on tapana hirttää kraanan nokkaan...[/QUOTE]

No ellei se presidentti ala kesken lehdistötilaisuuden naimaan, niin mitä siitä, onko homo vai hetero?
 

Yhteistyössä