Haluatteko kuulla mun sekopäisestä Ikean reissusta? Ei se mitään, kerron silti. Ja tietenkin pitkästi :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ikealla on kyllä hyvää laatua noi keittiöt, ja mielestäni paras-takuu verrattuna suomalaisiin ylihinnoiteltuihin keittiöihin. Hinta ei tosiaan päätä huimaa: kaikki kaapistot,altaat työtasot yms(ilman kodinkoneita) maksoi meillä 1500e(ja meillä on suht keskikokonen keittiö) Ja noita kaappeja löytyy jokalähtöön!

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
[

Niin siis juurikin näin :). Paitsi että se mikä mun mielestä on hassua, niin eipä saa edes omaa rahaansa ulos kuin asteittain :D. Meillä aletaan nyt piakkoin siirtyä lainan puolelle, mutta silti on pitänyt pankissa käydä lakki kourassa pyytämässä rahoja :D :D.

No, onhan siihen syykin. Meillä ei ole takaajia, joten rahathan on tietty takuuna pankille.

Moi, kysyisin tuosta että kun teillä on omat rahat takuuna pankille niin miten siis käytännössä? Ovatko jollain erityisellä tilillä tai sijoitettuina johonkin? Ja ei tartte vastata jos et halua! Mietin vaan kun me ollaan ajateltu ihan samaa, että jos laitetaan omia rahoja takuuksi.... että miten siis käytännössä toimii.... :)

Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija:
Muuten toi sun valitsema keittiö on aivan ohana. Sääli ettämies ei ole yhtään samoilla linjoilla... |O

Niin ja kiitos :). Mä rakastuin siihen heti ja miehen mielipidettä ei kysytty :D. No ei vaan, meillä mies on ilmoittanut että mä teen tuollaiset päätökset jotta saan takuulla sellaisen kodin josta tykkään. Hällä ei oo niin väliä minkä näköiset kaapit on :D

Yhteistyössä