Halusitte tai ette, mutta kerron silti :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pastori
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mun ekat ajatukset olis ollut

-liian falskia
-liian lipevää
-liian suunniteltua
-liian harjoiteltua
-liian kaikkea

eikä aitoutta lainkaan.

sit olisin miettinyt, et kun menee jo noin sulavasti, niin kuin monelle hän on esityksen pitänyt.

toivotan sulle onnea, jos uskallat luottaa häneen! :flower:

Minä en koskaan huomaisi vaatteita. En edes tiennyt lapsuuden kotona siivotessa, mistä huoneesta matot olivat. Joillekin taas sitten vain ulkoinen on tärkeää, mistään muusta et kertonut kuin ulkoisesta olemuksesta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä en koskaan huomaisi vaatteita. En edes tiennyt lapsuuden kotona siivotessa, mistä huoneesta matot olivat. Joillekin taas sitten vain ulkoinen on tärkeää, mistään muusta et kertonut kuin ulkoisesta olemuksesta.

Miehestä en osaa sanoa mitään, kun et hänestä mitään kertonut. Mutta sinä et vaikuta miellyttävältä ihmiseltä.

Ai enkö... :whistle:

Miehestä en osaa sanoa mitään, kun et hänestä mitään kertonut. Mutta sinä et vaikuta miellyttävältä ihmiseltä.

Sinä vaikutat erityisen herttaiselta ja viisaaltaa. Suorastaan kaikkitietävältä :) Kohteliaskin taidat olla, tilannetajuinen, huumoriakin taitaa löytyä :)

Ohhoh, ompa negatiivista porukkaa liikenteessä. No mutta jokainen tyylillään, kyllä minä sen ymmärrän :hug: Asiat tuskin koskaan tulee muuttumaan niin, että asiat luetaan ja ymmärretään niin kuin ne on tarkoitettukkin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja sanna:
tässä pastorille faktaa

http://www.healingeagle.net/Fin/Vaknin/Aapinen.html

lue ajatuksen kanssa ja avoimin mielin

Miten aloitukseni nyt tällaista oikein poiki :whistle: Aika karua ettenkö sanoisi. Mutta kait se on jälleen kerran vaan yritettävä ymmärtää sinuakin. Se, että pukeutuu yksille treffeille huolitellusti ja on muutoinkin siisti niin heti herää epäilys narsitista? Kykeneeköhän narsisti pitkiin suhteisiin? Ei herran jestas teidän kanssanne, miettikääpä nyt pikkuisen :D

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Kauheet vaatteet, ei tainnu mieskään olla hääppönen ulkonäöltä

Ruma kuin rullatuoli, lyhyt ja pyöreä, hillittömän pienet ja karmaisevat silmät, lyhyistä ripsistä puhumattakaan, tuoksahtelikin inhottavalle, huuletkin hirmuisen karheat, kalpea kuin kalkkilaiva, päässäkään ei liiku mitään. Anteeksi nyt vain pinnallisuuteni ;)

Mä olisin varmaan revennyt nauramaan kesken runon lukemisen :whistle: :ashamed: .
Ei oo ihan mun juttuni, ei.
Mutta kai hepussa on muutakin kuin liiallinen lipevyys/romanttisuus. Vaikea sanoa, kun en tunne tyyppiä =).

Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Ja mä aloin muuten ihan muutama kuukausi sitten näkemään runouden kauneuden jne. sattuipa somasti :xmas:

Ekan kerran kun tavattiin niin taisi olla kulutetut farkut päällä, nahkavyö, musta kauluspaita ja kaulaliina sekä ruskea villakangastakki.. Lauloi mulle, soitti kitaraa.. Aika jumalaisen komea ääni :whistle:

Ennen katsellut vain karvanaamoja, isoja köriläitä joilla oltava hd :D

No niin, luin tämän vasta nyt.
Go for it, kirkonmies (eiku nainen)! B)

siis onko oikeassi olemassa akkoja, jotka hurahtavat tommosiin limanuljaskoihin? ja että oikein kristalleja. ihanko suurennuslasin kanssa kävit kaikki kimaltavat osat miehestä läpi dollarin kuvat kiiluen silmissäsi? romantiikka on hyvä asia ja sitä pitää sopivissa suhteessa parisuhteessa olla mutta tollanen imelä yliyrittäminen on ainoastaan oksettavaa. itseasiassa naurattaa ylipäätään tällaisilla asioilla hehkuttelu ja kirjoitustesi perusteella sekä miehestä että sinusta saa hyvin pinnallisen kuvan. itseasiassa sovitte varmasti hyvin yhteen eli pidä toki miehestä kiinni.

Yhteistyössä