V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mm:Sun oven takana oli Jean Pierre Kusela??!!: D
Mulle tuli mieleen Viktor Kalborek alias Eeki Mantere
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mm:Sun oven takana oli Jean Pierre Kusela??!!: D
Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:Missäs te ootte tavannu ekan kerran?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mm:Sun oven takana oli Jean Pierre Kusela??!!: D
Mulle tuli mieleen Viktor Kalborek alias Eeki Mantere![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä en koskaan huomaisi vaatteita. En edes tiennyt lapsuuden kotona siivotessa, mistä huoneesta matot olivat. Joillekin taas sitten vain ulkoinen on tärkeää, mistään muusta et kertonut kuin ulkoisesta olemuksesta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä en koskaan huomaisi vaatteita. En edes tiennyt lapsuuden kotona siivotessa, mistä huoneesta matot olivat. Joillekin taas sitten vain ulkoinen on tärkeää, mistään muusta et kertonut kuin ulkoisesta olemuksesta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä en koskaan huomaisi vaatteita. En edes tiennyt lapsuuden kotona siivotessa, mistä huoneesta matot olivat. Joillekin taas sitten vain ulkoinen on tärkeää, mistään muusta et kertonut kuin ulkoisesta olemuksesta.
Miehestä en osaa sanoa mitään, kun et hänestä mitään kertonut. Mutta sinä et vaikuta miellyttävältä ihmiseltä.
Alkuperäinen kirjoittaja sanna:tässä pastorille faktaa
http://www.healingeagle.net/Fin/Vaknin/Aapinen.html
lue ajatuksen kanssa ja avoimin mielin
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulle tuli mieleen Viktor Kalborek alias Eeki Mantere![]()
![]()
Omg. No ei ihan, eikä melkein
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No sitten ei muuta kun pidä kiinni vaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kauheet vaatteet, ei tainnu mieskään olla hääppönen ulkonäöltä
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Ja mä aloin muuten ihan muutama kuukausi sitten näkemään runouden kauneuden jne. sattuipa somasti :xmas:
Ekan kerran kun tavattiin niin taisi olla kulutetut farkut päällä, nahkavyö, musta kauluspaita ja kaulaliina sekä ruskea villakangastakki.. Lauloi mulle, soitti kitaraa.. Aika jumalaisen komea ääni![]()
Ennen katsellut vain karvanaamoja, isoja köriläitä joilla oltava hd![]()