Halusitte tai ette, mutta kerron silti :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pastori
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yhtä uskomattomalta minusta kuulosti kun törmäsin netissä (irc-galleriassa :whistle: ) tuhottoman komeaan mieheen, jonka kanssa meseillessä kävi ilmi että hänen ihannenaisellaan on tummat hiukset ja ruskeat silmät.. :D ..ja kun puhuttiin baarissa käymisestä esitin hänelle, että ikävä tuottaa pettymys kun en yleensä juo vaan olen tapani mukaan autolla, hän ei meinannut sitä uskoa todeksi koska itsekin on aina autolla liikkeellä.. :) Eikä myöskään polta. Sitten mies vielä väitti ettei harrasta yhden illan juttuja ja seksissä hänelle on tärkeämpää se henkinen tunne (joojoo, sellanen don juanin näköinen tyyppi väittää näin??)..

Lähdinpä hepun luo seuraavana päivänä kahville (olettaen, ettei ole seksihullu päällekävijä ) ja matkaa oli jonkun verran niin soitin samalla hänelle ensimmäistä kertaa, ajatellen että sen täytyy ainakin kuulostaa ihan kamalalta - eikä mitä, ihana hurmaava, miehekäs ääni sieltä vastasi ja juteltiin tunnin ajomatkan verran.. jonka aikana mm. utelin että miltähän miehen koti mahtaa näyttää, johon hän ei oikein osannut vastata mutta sanoi että jotkut ovat suositelleet hänelle sisustussuunnittelijan uraa :D Ja mies sanoi että sori, en jaksa siivota takiasi kun tulet.. Noh, pääsin perille ja mietin että mitä ihmettä sieltä olisi edes voinut siivota, niin siisti asunto oli ja todellakin ei uskoisi että sinkku heteromies asuu sen näköisessä kämpässä :whistle:

Kahvittelua kesti aamukuuteen asti, olohuoneessa istuskellen..

Mites siinä sitten kävi, reilu kuukausi avoliittoa takana eikä tästä tyypistä ole ainakaan vielä paljastunut mitään narsistisia piirteitä, niitä on kyllä aiemmin tullut muissa nähtyä. Uskomatontahan se on, että mies voi olla komea, hellä, romanttinen, raavas ja herkkä yhtä aikaa :heart:

:D Voi ei, tuohan on aivan mahtavaa jos tyyppi sinulle sopiva (kemiat kohtaa ja huumori) sekä tykkäät tuollaisesta romanttisesta siirapista- eli pidä kiinni vain :whistle:

Mä olen niin "arkipäivän romantiikan ystävä", että todennäköisesti olisin tuollaisesta saanut armottoman naurukohtauksen aikaiseksi sekä vetänyt nopeat takapakit suhteessa... ja mies-parka olisi nolostunut yrittäessään tehdä vaikutuksen runollaan ja käytöksellään, eli todennäköisesti samassa tilanteessa minulla juttu olisi jäänyt siihen ...mutta niin me olemme ihmiset erilaisia->

Oikeesti hienoa jos kolahti, pidä kiinni ja nauti =)

Mietin että jos oven taakseni olisi tullut moinen ilmestys olisin varmaan hihitellyt nolosti ja punastellut.

Mutta jos olisi aikaisemmin ollut pukeutuneena "normaalisti" meikäläisen tasoisesti siis farkut jne, ja oltaisiin puhuttu, ritareista valkoisella ratsulla, tai yli romananttisista ällökohtauksista ja sen jälkeen mies tulis ovelle noin niin melkeinpä olisin kurkannut oliko ne kalsarit ne ruutukuosiset, koska toihan osoitttaa loistavaa huumorintajua, siis jos tosiaankin teki pilke silmissä eikä "tosissaan"

Kannattaa ehdottomasti laittaa jonkin asteiseen liekanaruun, ja harkita kynsimistä.

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Kauheet vaatteet, ei tainnu mieskään olla hääppönen ulkonäöltä

Ruma kuin rullatuoli, lyhyt ja pyöreä, hillittömän pienet ja karmaisevat silmät, lyhyistä ripsistä puhumattakaan, tuoksahtelikin inhottavalle, huuletkin hirmuisen karheat, kalpea kuin kalkkilaiva, päässäkään ei liiku mitään. Anteeksi nyt vain pinnallisuuteni ;)

Sehän oli sitten tosi komee

Hih, kiitosta tytöt :D Tiesin, että teihin voi luottaa :D Fiilis on aika uskomaton, kaveri vielä uskomattomampi ja tulevaisuus kenties uskomattomin. Uskaltaisikohan sitä huomenna nähdä jo uudelleen.. Mitäköhän hassua, ihanaa, erikoista keksisin hälle :D Olisi yhtä mukava yllättää hänet nyt.. Huumorintajua löytyy vaikka muille jakaa, tilanteen vaatimaa vakavuuttakin, hän on kokenut aika kovia joskus ja sairastunut sen takia suht vakavasti joten elää tavallaan jokaisesta päivästä nauttien kun meinasi olla jo päivä viimeinen.. Mitä ihmettä minä keksisin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
No huh, tuli mieleen Elvis tosta nahkatakista kristallinappeineen ja valkosista kengistä. Mut jos mies on ihana niin pidä tiukasti kiinni!

:D Äläs muuta viserrä, kultainen ihminen on. Todella :heart: Ne vaatteet oli jotakin niin uskomatonta (lempisana näemmä) . Hän osaa pukeutua ja nähtävästi kaikki sopii aina verkkareista kuluneeseen villapaitaan, Armanin pukuun :D . Ja sydän on kohdallaan :heart:

No tuota.... sanotaanko nyt vaikka sitten niin, että meille ei ainakaan tule miehistä riitaa :D

Kuullostaa ihan huippuäitelältä, mä meinasin saada siabeteksen jo kun luin tuon runon saati että olisin ollut livenä paikalla.

Siis pidä kiinni ihmeessä jos maistuu. :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Hih, kiitosta tytöt :D Tiesin, että teihin voi luottaa :D Fiilis on aika uskomaton, kaveri vielä uskomattomampi ja tulevaisuus kenties uskomattomin. Uskaltaisikohan sitä huomenna nähdä jo uudelleen.. Mitäköhän hassua, ihanaa, erikoista keksisin hälle :D Olisi yhtä mukava yllättää hänet nyt.. Huumorintajua löytyy vaikka muille jakaa, tilanteen vaatimaa vakavuuttakin, hän on kokenut aika kovia joskus ja sairastunut sen takia suht vakavasti joten elää tavallaan jokaisesta päivästä nauttien kun meinasi olla jo päivä viimeinen.. Mitä ihmettä minä keksisin :D

onko sillä hiv?

Alkuperäinen kirjoittaja Tarmoerkale:
No tuota.... sanotaanko nyt vaikka sitten niin, että meille ei ainakaan tule miehistä riitaa :D

Kuullostaa ihan huippuäitelältä, mä meinasin saada siabeteksen jo kun luin tuon runon saati että olisin ollut livenä paikalla.

Siis pidä kiinni ihmeessä jos maistuu. :flower:

:laugh: Älkääs naiset nyt :D Voitte uskoa jos ex olisi moisen tempun tehnyt, olisin saanut slaakin aivan varmasti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onko sillä hiv?

Onko sulla? Mä en tosiaankaan jaksa ymmärtää miten jotkut voi olla niin ilkeitä. En edes ymmärrä minkä takia joku alkoi heti narsistiksi leimaamaan. Taitaa olla itsellä asian kanssa hiukan ongelmia. Tosin eihän narsisti nyt hitto vie voi sitä itselleen myöntää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
siis onko oikeassi olemassa akkoja, jotka hurahtavat tommosiin limanuljaskoihin? ja että oikein kristalleja. ihanko suurennuslasin kanssa kävit kaikki kimaltavat osat miehestä läpi dollarin kuvat kiiluen silmissäsi? romantiikka on hyvä asia ja sitä pitää sopivissa suhteessa parisuhteessa olla mutta tollanen imelä yliyrittäminen on ainoastaan oksettavaa. itseasiassa naurattaa ylipäätään tällaisilla asioilla hehkuttelu ja kirjoitustesi perusteella sekä miehestä että sinusta saa hyvin pinnallisen kuvan. itseasiassa sovitte varmasti hyvin yhteen eli pidä toki miehestä kiinni.

Jäikö lääkkeet ottamatta kun kuvittelet omituisia?

Ei ymmärrä ei. Joku ottaa ilmeisen henk.koht. tulee ainakin sen suuntaista kommenttia :whistle:

Mutta asiasta toiseen, tänään vien hänet kyllä leffaan.. Jonnekkin hämyiseen nurkkaan B)

Yhteistyössä