H
hieman kyllästyttää
Vieras
hello, eli meillä kaksi lasta 2v. ja 3,5v. toisen lapsen syntymän jälkeen meni noin 11kk ennenkuin jostain syystä eräänä iltana kun olin aivan sairaan väsynyt niin silloin sitä "herkkua" tyrkytettiin ja ajattelin , että onhan se yritettävä jaksaa kun on hieman aikaa vierähtänyt edellisestä kerrasta... no eipä aikaakaan kun vaimoni "tuli" ja sen jälkeen, kuten niin monta kertaa aiemminkin on ollut suoriuduttava omin käsin onneen..... no nyt on jälleen tuosta kulunut puolivuotta ja kaksi kertaa on hommailtu siis siten ettei vaimo hirveesti ole ollut osallisena (saanut kuitenkin itsensä molemmilla kerroilla "maaliin" saakka, kuten minäkin). Asiasta puhuttu, mutta ei kiinnosta kuulemma yhtään, eikä vika ole minussa vaan ehkä siinä että on noi lapset jnejne... ja pitäisi hyväksyä asia näin kuten se on nyt, mutta hieman kyllä pistää ärsyttämään kun ei seksiin liittyvää toimintaa ole... olen ilmeisesti vain niin perusm****u, että ajattelen itseäni liikaa, vaikka teen aikapaljon kotihommia ja yritän huomioida vaimoani, mutta lienee "palkinto" tulee jossain vaiheessa??? Onkohan tätä oiretta paljonkin liikkeellä, kun muutamat (miehet) joiden kanssa keskustellut, ovat olleet sitä mieltä, että vieraisiin vaan jos ei kotona saa.
vuodesta -98 oltu yhdessä, enkä itse ainakaan vielä "neuvojen" perään lähdössä. itselläni vaan on käynyt mielessä kun kuulemma vaimon ystävillä samoja oireita, mutta onko nainen sellainen ettei halua toiselle oikeasti sitä seksiä suoda missään muodossa jos ei itse halua. (joskus ajatellut itse vain että ei oikein tasa-arvoista kun vaimo tulee ja sitten annettaan itselle omankädenoikeus eikä muuta, siis jo silloin kun kontaktia oli enemmän, paitsi parina ekana vuotena kun nainen haluaa kaikin keinoin pitää miehen niin silloin "homma" luistaa kyllä useammin).
anteeksi vain naiset jos kirjoitukseni jotenkin loukkaa ajatusmaailmaanne....
vuodesta -98 oltu yhdessä, enkä itse ainakaan vielä "neuvojen" perään lähdössä. itselläni vaan on käynyt mielessä kun kuulemma vaimon ystävillä samoja oireita, mutta onko nainen sellainen ettei halua toiselle oikeasti sitä seksiä suoda missään muodossa jos ei itse halua. (joskus ajatellut itse vain että ei oikein tasa-arvoista kun vaimo tulee ja sitten annettaan itselle omankädenoikeus eikä muuta, siis jo silloin kun kontaktia oli enemmän, paitsi parina ekana vuotena kun nainen haluaa kaikin keinoin pitää miehen niin silloin "homma" luistaa kyllä useammin).
anteeksi vain naiset jos kirjoitukseni jotenkin loukkaa ajatusmaailmaanne....