haluttomuus vaimolla....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hieman kyllästyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hieman kyllästyttää

Vieras
hello, eli meillä kaksi lasta 2v. ja 3,5v. toisen lapsen syntymän jälkeen meni noin 11kk ennenkuin jostain syystä eräänä iltana kun olin aivan sairaan väsynyt niin silloin sitä "herkkua" tyrkytettiin ja ajattelin , että onhan se yritettävä jaksaa kun on hieman aikaa vierähtänyt edellisestä kerrasta... no eipä aikaakaan kun vaimoni "tuli" ja sen jälkeen, kuten niin monta kertaa aiemminkin on ollut suoriuduttava omin käsin onneen..... no nyt on jälleen tuosta kulunut puolivuotta ja kaksi kertaa on hommailtu siis siten ettei vaimo hirveesti ole ollut osallisena (saanut kuitenkin itsensä molemmilla kerroilla "maaliin" saakka, kuten minäkin). Asiasta puhuttu, mutta ei kiinnosta kuulemma yhtään, eikä vika ole minussa vaan ehkä siinä että on noi lapset jnejne... ja pitäisi hyväksyä asia näin kuten se on nyt, mutta hieman kyllä pistää ärsyttämään kun ei seksiin liittyvää toimintaa ole... olen ilmeisesti vain niin perusm****u, että ajattelen itseäni liikaa, vaikka teen aikapaljon kotihommia ja yritän huomioida vaimoani, mutta lienee "palkinto" tulee jossain vaiheessa??? Onkohan tätä oiretta paljonkin liikkeellä, kun muutamat (miehet) joiden kanssa keskustellut, ovat olleet sitä mieltä, että vieraisiin vaan jos ei kotona saa.
vuodesta -98 oltu yhdessä, enkä itse ainakaan vielä "neuvojen" perään lähdössä. itselläni vaan on käynyt mielessä kun kuulemma vaimon ystävillä samoja oireita, mutta onko nainen sellainen ettei halua toiselle oikeasti sitä seksiä suoda missään muodossa jos ei itse halua. (joskus ajatellut itse vain että ei oikein tasa-arvoista kun vaimo tulee ja sitten annettaan itselle omankädenoikeus eikä muuta, siis jo silloin kun kontaktia oli enemmän, paitsi parina ekana vuotena kun nainen haluaa kaikin keinoin pitää miehen niin silloin "homma" luistaa kyllä useammin).
anteeksi vain naiset jos kirjoitukseni jotenkin loukkaa ajatusmaailmaanne....

Eli näin naisena kyl kuulen ensi kerran, et joillaki akti loppuu naisen "tulemiseen", yleensä jos tätä ongelmaa ni se johtuu kyl miehestä. Eli miehellä ymmärrettävästi hiukka vaikea jatkaa sen jälkeen, mut onks teillä ollu näin niinku tapana et siinä vaihees vaimo pistää "jalat ristiin"?
Kun sehän on hieno et vaimosikin saa niin hyvin, mut miksi ihmeessa homma loppuu siihen, ei ymmärrä.

Ja luulis että halujakin riittäis tuossa tapauksessa, silloin ymmärrän et tahti hiipuu jos ei itse innostu :/ .

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.09.2006 klo 23:48 Hieman oudoksuttaa kirjoitti:
Eli näin naisena kyl kuulen ensi kerran, et joillaki akti loppuu naisen "tulemiseen", yleensä jos tätä ongelmaa ni se johtuu kyl miehestä. Eli miehellä ymmärrettävästi hiukka vaikea jatkaa sen jälkeen, mut onks teillä ollu näin niinku tapana et siinä vaihees vaimo pistää "jalat ristiin"?
Kun sehän on hieno et vaimosikin saa niin hyvin, mut miksi ihmeessa homma loppuu siihen, ei ymmärrä.

Ja luulis että halujakin riittäis tuossa tapauksessa, silloin ymmärrän et tahti hiipuu jos ei itse innostu :/ .

moi ja kiitos vastauksesta... samaa on moni muukin ihmetellyt et miks se loppuu, mutta asiasta kun on keskusteltu niin ei vaimokaan osaa sanoa oikein syytä, vaan se vain ei kuulemma oikeen pysty jatkamaan (yhdyntää), ja suuseksi on ollut hänellä aina poisluettu vaihtari, joskus ehkä 3-4 vuotta sitten auttanut käsin..... siis aiemmin kun seksiä oli enemmän, tultiin monta kertaa lähes yhtäaikaa tai ainakin niin peräkkäin että molemmat hymyili viikon loistavasta "suorituksesta". jotenkin vaan ei enää itse tiedä mitenpäin sitä yrittäis tehdä ja mitä.... no omalta puolelta rakkaus ja halu kestää edelleen, joten>>>>> ootellaan :\|

Ihanaa, että olet noin kärsivällinen, moni juntti olis jo vieraissa, sais vaimos olla ylpee susta.
Mä en kans tajua että jos nainen tulee ennen sua, niin ei voi niinku jatkaa hommaa.. en tajua. Kyllä tekee mun mielestä tosi kurjasti sua kohtaan jos lopettaa homman omaan saamiseen. Ei jäis mulle kyllä itsellenikään hyvä mieli moisesta.. Jos toisesta välittää, niin välittää myös siitä onko toisella hyvä olo. Ja kyllä mä ainakin haluan tehdä kaikkeni sen eteen, että mun miehellä on tosi "saanu" olo meidän sekstailun jälkeen, kyllä hän on tyytyväinen ollutkin. Annan ja saan suuseksiä, sekä hoidetaan homma niin, että kumpikin saa.

Toivottavasti saat "palkintosi", sillä kuulostaa ainakin, että olet todella sen ansainnut !
Tsemppiä ! =)

Samaa mieltä kuin edellinen, eli kuvittelisin et jos vähänkin toisestä välittää, ei se vaikeaa pitäisi naiselle olla antaa toisellekin mahdollisuus kokea se huippunautinto :) . Ei voi johtua kyl lapsista tai muusta, kuulostaa ihan siltä että vaimosi esineellistää sinut (kotitalouskone "elävä dildo" :whistle: ), rakkauteen ja rakasteluunhan kuuluu myös halu tuottaa toiselle hyvää. Helppo tietysti aina sanoa, mut mielestäni tuo on jo sen luokan ongelma, josta olisi hyvä puhua jonku ammattiauttajan kanssa. Tuntuu, että jotakin kummaa puolisosi käytöksessä on. Onko päättänyt olla tässä suhteessa teidän suhteen "mies", tyyliin kun miehetkään ei kykene jatkamaan ni miksipä minäkään...

Vaimosi tuntuu pitävän sinua itsestäänselvyytenä. Itse en samaan virheeseen aio sortua. Meillä pieni lapsi, eikä seksi hirveästi innosta, mutta ajattelen kuitenkin miestänikin, enkä halua väliimme sellaista "kylmyyttä", mihin seksittömyys johtaisi. Mieheni on onneksi hyväksynyt sen, ettei seksiä ole yhtä usein kuin ennen, viikottain kuitenkin kerran pari. Vaimosi kuulostaa itsekkäältä ihmiseltä, vain sillä on merkitystä, että hänellä on hyvä, sinusta viis.

Minusta toi kuulostaa keksityltä. En ole koskaan kuullut tollasta.. Siis käskeekö muijas sun vetää kalus pois, kun on itse saanut ja lähtee käveleen tai kääntää selän, et hyvää yötä??? Kuulostaa aika erikoiselta...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2006 klo 17:32 vieras kirjoitti:
Minusta toi kuulostaa keksityltä. En ole koskaan kuullut tollasta.. Siis käskeekö muijas sun vetää kalus pois, kun on itse saanut ja lähtee käveleen tai kääntää selän, et hyvää yötä??? Kuulostaa aika erikoiselta...

No sitä me muutki tässä ollaan ihmetelty, että varsin ennenkuulumatonta on...mutta meitä on moneen junaan, ehkäpä sellainenki vaimo löytyy. Mut eihän hän sinänsä ole itse haluton (no ehkä harvakseen haluava), vaan haluton tyydyttään toisen...

Nostan hattua sinulle kirjoittaja, olet kärsivällinen. Naisena en ymmärrä vaimosi käytöstä, mutta syy kannattaisi varmaan selvittää. Kun minä meillä saan, lähes joka kerta, niin kyllä mieskin saa, vaikka minä en enää oman tulemiseni jälkeen jatkoa kaipaisikaan. Mikä siihen olisi esteenä, en ymmärrä.

Ihmettelen kun tuossa on kärsivällisyydestä niin hattua nostettu, mun mielestä ihmisen pitäis kyllä välittää vähän enemmän omasta onnestaan eikä suostua tuollaiseen hyväksikäyttöön. Mua muutenkin ihmetyttää naiset joita lasten tulon jälkeen ei enää seksi kiinnosta eikä se haittaa heitä itseään yhtään. Mies sitten saa kärsiä ja itse ollaan välinpitämättömiä niin kauan kunhan se mies ei mene vieraisiin.

Ehkä sun kannattaisi nyt keskustella sen naisesi kanssa ja ehdottaa vaikka jotain seksuaaliterapeuttia tai jotain. Aika kylmää, ja anteeksi vaan mutta miesmäistä, käytöstä sellainen seksikäyttäytyminen jossa toisen tyydyttyminen ei liikuta itseä yhtään. Oletteko muuten läheisiä ja onko teillä rakkautta suhteessa?

Parisuhteessa seksillä on suuri merkitys myös sen läheisyyden luojana ja pari helposti vieraantuu toisistaan jos seksi jää vähäiseksi. Ja kun pariskunta vieraantuu ei seksikään enää kiinnosta ja noidankehä on valmis. Voit ehkä koittaa kotikonstein purkaa vyyhtiä koittamalla saada ensin parisuhteenne muuten läheisemmäksi, yhteistä aikaa ja keskustelua teille tärkeistä asioista ja jättää hetkeksi se seksi taka-alalle. Kun saatte hyvän henkisen yhteyden kuntoon niin kyllä se fyysinenkin läheisyys varmasti löytyy.

Faktaa on myös se että ihmisillä seksuaaliset tarpeet vaihtelevat eri aikoina ja toiset ovat muutenkin aktiivisempia kuin toiset. On kuitenkin väärin parisuhteessa alistaa toinen pelkästään omien halujensa orjaksi, oli se sitten seksittömyyttä tai painostusta seksiin, joustoa tarvitaan kummaltakin jos halut eivät kohtaa. Minusta sinun ei pidä alistua kokonaan vaimosi haluttomuuteen vaan asia pitää ratkaista jollakin tavalla, kunhan ratkaisette sen yhdessä. Muista että sinullakin on vain yksi elämä...

Katos. Jollain muullakin miehellä on täsmälleen sama ongelma. Tosin kun emäntä saa niin meillä ei kyllä jalat mene ristiin. Mutta lähinnä tuo että ei heru sitten millään.. Kerran puolessa vuodessa on hyvä jos heruu. Yllättäen vikahan ei ole myöskään minussa. Ainakaan minulla ei tule muuta mieleen kuin että vikahan on minussa.

Onhan tässä jo pidempään miettinyt että saisihan sitä muualtakin, jos omaa emäntää ei kerran kiinnosta. Eikös nykyään ole muotio oma salarakas? Onko tuo silloin jotenkin paheksuttavaa että hakee itselleen seksuaalista tyydytystä muualta jos omaa emäntää ei kiinnosta homma ilmeisesti pätkääkään? Miksi minun pitää "kärsiä" jos emäntää ei kiinnosta? Mahtaakohan emäntä edes tajuta että tuollainenkin on mahdollista vai onko tuo pihtauksen idea että toteuttaisin tuollaisen? Tosin tuollainen kun paljastuisi niin sehän olisi melko varma ero, joten haluaakohan emäntä erota, mutta itse ei vaan uskalla tehdä sitä?

Noh. Toistaiseksi en kyllä ole käynyt aidan toisella puolella. Onhan nuo kädet vielä keksitty, mut mielestäni pari suhteeseen ei kuulu jatkuva käsien käyttö tuossa hommassa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.09.2006 klo 08:08 Tepi kirjoitti:
Katos. Jollain muullakin miehellä on täsmälleen sama ongelma. Tosin kun emäntä saa niin meillä ei kyllä jalat mene ristiin. Mutta lähinnä tuo että ei heru sitten millään.. Kerran puolessa vuodessa on hyvä jos heruu. Yllättäen vikahan ei ole myöskään minussa. Ainakaan minulla ei tule muuta mieleen kuin että vikahan on minussa.

Onhan tässä jo pidempään miettinyt että saisihan sitä muualtakin, jos omaa emäntää ei kerran kiinnosta. Eikös nykyään ole muotio oma salarakas? Onko tuo silloin jotenkin paheksuttavaa että hakee itselleen seksuaalista tyydytystä muualta jos omaa emäntää ei kiinnosta homma ilmeisesti pätkääkään? Miksi minun pitää "kärsiä" jos emäntää ei kiinnosta? Mahtaakohan emäntä edes tajuta että tuollainenkin on mahdollista vai onko tuo pihtauksen idea että toteuttaisin tuollaisen? Tosin tuollainen kun paljastuisi niin sehän olisi melko varma ero, joten haluaakohan emäntä erota, mutta itse ei vaan uskalla tehdä sitä?

Noh. Toistaiseksi en kyllä ole käynyt aidan toisella puolella. Onhan nuo kädet vielä keksitty, mut mielestäni pari suhteeseen ei kuulu jatkuva käsien käyttö tuossa hommassa.

kiinnosta niin ei kiinnosta. Itse naisena "kärsin" tästä haluttomuudesta ja sille ei yksinkertaisesti voi mitään. Kuukauden keskivaiheella (oviksen aikoihin) on muutama päivä jolloin olen halukkaampi, mutta muun ajan voisin elää ilman seksiä. Vika ei mielestäni ole miehessä, koska mieleeni ei tee lähteä katselemaan onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolella. Mies sitä joskus suutuspäissään uhkailee tehdä, mutta ei ole vielä aikeitaan toteuttanut.

Elämähän olisi paljon stressittömämpää jos nämä halu-asiat kohtaisivat miehen kanssa. Miehet ja naiset ovat vaan niin erilaisia tässä seksiasiassa. Haluja seksiin kun ei kai voi lääkitä lääkkeillä vai luonnontuotteilla, vai voiko?

Itse naisena olen kyllä sitä mieltä että tuollaiset naiseuteen vetoamiset seksihalujen puuttuessa on naurettavia. Normaaliin parisuhteeseen kuuluu seksi ja se on silloin toisen alistamista jos pakottaa luopumaan isosta ja tärkeästä osasta parisuhdetta. Kyllähän se on totta että naisella hormoonitoiminta vaikuttaa haluttomuuteen, mutta se jos ei haluta ei tarkoita sitä ettei sitä voi silti tehdä ja nauttia. En minäkään harrastaisi seksiä kuin sen kerran kuussa kun on ovulaatio jos pelkästään silloin suostuisin kun itseä täysillä panettaa.

Itse kaipaan seksiä myös sen läheisyyden takia ja vaikka seksuaalista halua ei valmiiksi olisi niin kyllä se herää nopeasti kun aletaan toimintaan. Sellaisenkin asian on joku seksuaaliterapeutti joskus jossain sanonut että mitä enemmän seksiä harrastaa niin sitä enemmän sitä tekee mieli ja allekirjoitan kyllä täysin. Itse olen sitä mieltä että jos naista ei seksihommat haluta on vika parisuhteessa muuallakin kuin petihommissa ja silloin nainen voi itsekin vaikuttaa tilanteen parantamiseen. Ja se kuulostaa aika hirveältä että naista ei edes kiinnosta oma seksuaalisten halujen puuttuminen eikä se että mies joutuu tästä syyttömänä kärsimään.

Jos itseltäni joskus menisi täysin mielenkiinto harrastaa seksiä ja päättäisin siitä luopua niin mieheni kyllä saisi etsiä toisen seksipartnerin tai oikeastihan se olisi silloin eron paikka jos en välittäisi enää parisuhteestamme sen vertaa että haluaisin läheisyyttä mieheni kanssa. Niin vanhuuden tuomat asiat ja sairaudet on sitten joskus hamassa tulevaisuudessa eri asia.

Ai niin ja olen pienten lasten kotiäiti ja välillä väsymys ja stressi haittaavat seksielämää, mutta kyllä vähintään on kerran viikossa oltava sen verran aikaa (ja jos ei ole niin sitä järjestetään) miehen kanssa toisillemme että ehdimme sulaa toisiimme ja rakastaa täysillä.

Sirpalle:
Allekirjoitan kyllä ajatuksesi aika pitkälle mutta...

omalta osaltani voin sanoa, että kyllä meilläkin sinne vällyjen väliin mennään noin 1-3 kertaa viikossa, halutti minua tai ei. Tästä johtuen mieheni ei ole sitä vihreämpää ruohoa lähtenytkään katselemaan. Yleensä pääsen mukaan iloihin, mutta välistä jätän nautinnon vain miehelleni, kunhan saan asian pois päiväjärjestyksestä.

Se on vaan niin väärin, että miestäni panettaa joka päivä ja koko ajan kun mua vain kerran kuussa :kieh: Ehkä on parisuhteessakin parantamisen varaa eli yhdessä kun olemme olleet jo 18 vuotta, alamäkiä ja kyllästymistä kaiketi joka suhteessa joskus on. Mies vaan kuitenkin jaksaa ihmetellä kun en lähde riemusta kiljuen makuuhuoneeseen, kun hän sitä ehdottaa :/

Tuntuu vaan siltä, että itse joudun "uhrautumaan" seksin eteen paljon enemmän kuin mieheni. Ajatuksissani olen miettinyt, että mitäpä tuo mies sanoisi kun ehdottaisin, että nyt on mun vuoro määrätä sekstailun tahti -eli kerran kuussa.

Ehkä tää nyt on jo karannut tosta alkuperäisestä aiheesta, mutta minäkin olen nainen, jolta on välillä halut täysin kateissa. Ja vaikka mies kuinka lämmittelesi, niin homma ei vaan kertakaikkiaan lähde sujumaan. En kiihotu yhtään, odotan vaan että lopettais sen yrittämisen ja antais mun nukkua. Olis kyllä olemassa yksi keino jolla mut sais syttymään, suuseksi nimittäin, mutta siitäpä ei mies tykkää. No minkäs teet, eihän miestä voi sellaseen pakottaa. Eli te muut haluttomat naiset, tekeekö miehenne ihan kaikkensa ? Muutenkin meillä se seksi on sitten sitä että mies rynkyttää niin kauan että itse saa ja that´s it. Sen jälkeen saan kyllä nukkua rauhassa.

Kyllä ne vaimot halut palaavat kun lapset kasvavat. Suosittelen keskustelemista vaimon kanssa. Meillä se toimii melkein esileikkinä. Kuuntelet häntä ja olet kiinnostunut hänen jutuistaan.Perjantaina viiniä ja keskustelua lasten(2v,4v ja 6v) mentyä nukkumaan. Helliä hetkiä niin eiköhän se sitten. Itselläni halut olivat vähempänä lasten huonojen yönukkumisten aikana tai jos meillä oli selvittämättömiä asioita.

Hurmaa hänet ja keskity ensin pelkästään hänen ruumiiseensa ja kysy mistä hän pitää. Jos tämä ei auta keskustele asiasta suoraan ja kerro kuinka tärkeää seksi on sinulle ja että haluaisit nauttia sen huumasta hänen kanssaan. Kerro, että kärsit tilanteesta.

Meilläkin oli välillä viileämpiä kausia, mutta nykyisin nautin seksistä enemmän kuin koskaan. Aistillista ja nautinnollista seksiä ei voita mikään! Sopii myös perheenäideille. Seksin tulee olla rentouttavaa.Odotan jo iltaa...

tervehdys, ja kiitokset, onpas kyllä hienoa huomata että oikeasti joku jollain lailla ymmärtää sentään, kun ei itse enää oikeen todellakaan tiedä mitä tehdä, mihin mennä, kun se vaimo on kuitenkin aivan hirmu kaunisvartaloinen ja haluttava sekä muutenkin loistöäiti ja kaikinpuolin hyvää seuraa, mutta se haluttomuus pistää kyllä välillä suututtamaan ja tulee kyllä kiukuteltuakin sitten mistä sattuu. Mutta oli kiva huomata kommentteja ja auttaa kyllä jaksamaan edelleen paremmin, toivossa eletään paremman seksihalun tulemisesta :\| Milläköhän tämänkin todistaisi epäilijöille, kun ei viitsisi parhaita ystäviäkään pistää tänne todistelemaan kertomuksiani...... Mutta loistavaa syksyn jatkoa ja naiset koittakaa jaksaa meidän miesten valtavien halujemme kanssa =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.09.2006 klo 09:37 Sirpa kirjoitti:
Itse naisena olen kyllä sitä mieltä että tuollaiset naiseuteen vetoamiset seksihalujen puuttuessa on naurettavia. Normaaliin parisuhteeseen kuuluu seksi ja se on silloin toisen alistamista jos pakottaa luopumaan isosta ja tärkeästä osasta parisuhdetta. Kyllähän se on totta että naisella hormoonitoiminta vaikuttaa haluttomuuteen, mutta se jos ei haluta ei tarkoita sitä ettei sitä voi silti tehdä ja nauttia. En minäkään harrastaisi seksiä kuin sen kerran kuussa kun on ovulaatio jos pelkästään silloin suostuisin kun itseä täysillä panettaa.

Itse kaipaan seksiä myös sen läheisyyden takia ja vaikka seksuaalista halua ei valmiiksi olisi niin kyllä se herää nopeasti kun aletaan toimintaan. Sellaisenkin asian on joku seksuaaliterapeutti joskus jossain sanonut että mitä enemmän seksiä harrastaa niin sitä enemmän sitä tekee mieli ja allekirjoitan kyllä täysin. Itse olen sitä mieltä että jos naista ei seksihommat haluta on vika parisuhteessa muuallakin kuin petihommissa ja silloin nainen voi itsekin vaikuttaa tilanteen parantamiseen. Ja se kuulostaa aika hirveältä että naista ei edes kiinnosta oma seksuaalisten halujen puuttuminen eikä se että mies joutuu tästä syyttömänä kärsimään.

Jos itseltäni joskus menisi täysin mielenkiinto harrastaa seksiä ja päättäisin siitä luopua niin mieheni kyllä saisi etsiä toisen seksipartnerin tai oikeastihan se olisi silloin eron paikka jos en välittäisi enää parisuhteestamme sen vertaa että haluaisin läheisyyttä mieheni kanssa. Niin vanhuuden tuomat asiat ja sairaudet on sitten joskus hamassa tulevaisuudessa eri asia.

Ai niin ja olen pienten lasten kotiäiti ja välillä väsymys ja stressi haittaavat seksielämää, mutta kyllä vähintään on kerran viikossa oltava sen verran aikaa (ja jos ei ole niin sitä järjestetään) miehen kanssa toisillemme että ehdimme sulaa toisiimme ja rakastaa täysillä.

Peesaus. Onneksi oma vaimo on on tajunnut, että seksi, läheisyys ja parisuhteen kunto kulkevat käsikädessä, vaikka häntä ei halutakaan. Hänelle ei ole onneksi mikään ongelma harrastaa seksiä ja saada samalla läheisyyttä, vaikka häntä ei haluttaisikaan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.09.2006 klo 23:28 hieman kyllästyttää kirjoitti:
tervehdys, ja kiitokset, onpas kyllä hienoa huomata että oikeasti joku jollain lailla ymmärtää sentään, kun ei itse enää oikeen todellakaan tiedä mitä tehdä, mihin mennä, kun se vaimo on kuitenkin aivan hirmu kaunisvartaloinen ja haluttava sekä muutenkin loistöäiti ja kaikinpuolin hyvää seuraa, mutta se haluttomuus pistää kyllä välillä suututtamaan ja tulee kyllä kiukuteltuakin sitten mistä sattuu. Mutta oli kiva huomata kommentteja ja auttaa kyllä jaksamaan edelleen paremmin, toivossa eletään paremman seksihalun tulemisesta :\| Milläköhän tämänkin todistaisi epäilijöille, kun ei viitsisi parhaita ystäviäkään pistää tänne todistelemaan kertomuksiani...... Mutta loistavaa syksyn jatkoa ja naiset koittakaa jaksaa meidän miesten valtavien halujemme kanssa =)
tosiaan gynestä vielä sen verran, että suositteli uuden pillerikuurin testaamista (E-) ja sanoi haluttomuuteen kun vaimoni sitä kysyi, että no ei ihme kun on kaksi pientä lastakin... miksiköhän tässä vaiheessa miehelle ei suoda jotain, kun pyykkikone laulaa ja astianpesukone soi sekä imuri hurisee ja ruoka tulee jonkun muun toimesta kun vaimon...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.09.2006 klo 12:53 nainen täälläkin kirjoitti:
Ehkä tää nyt on jo karannut tosta alkuperäisestä aiheesta, mutta minäkin olen nainen, jolta on välillä halut täysin kateissa. Ja vaikka mies kuinka lämmittelesi, niin homma ei vaan kertakaikkiaan lähde sujumaan. En kiihotu yhtään, odotan vaan että lopettais sen yrittämisen ja antais mun nukkua. Olis kyllä olemassa yksi keino jolla mut sais syttymään, suuseksi nimittäin, mutta siitäpä ei mies tykkää. No minkäs teet, eihän miestä voi sellaseen pakottaa. Eli te muut haluttomat naiset, tekeekö miehenne ihan kaikkensa ? Muutenkin meillä se seksi on sitten sitä että mies rynkyttää niin kauan että itse saa ja that´s it. Sen jälkeen saan kyllä nukkua rauhassa.
aiheen karkailu suotavaa :laugh: no siis itsehän olen lienee eriskummallinen? mies kun jos joskus silloin kun vaimo ei tullutkaan ensin niin sen jälkeen keinolla millä hyvänsä tyydytin hänen halunsa mikäli hän tahtoi :-) enpä tiedä onko jokin geenivirhe että näin tein ja teen jatkossakin mikäli "portit" vielä aukenee... anteeksi vaan "lainailuni"

Olen huomannut, että naisella/miehellä on vaiheita, jolloin seksi ei jaksa kiinnostaa. Tämä on monesti lasten saamisen jälkeen. Työtä ja vastuuta on niin paljon, että seksikin voi tuntua suoritukselta. Lasten mentyä nukkumaan, (huh omaa rauhaa), sitten huomaa, et mies on jotain vailla.

Naisen pitää saada ensin rentoutua ja ajatukset pois perhe-elämästä, jotta jaksaa nauttia miehensä seurasta. Heikoimpina hetkinäni, kun seksi ei huvittanut, läheisyyttä kaipasin ainakin. Mies vaan helposti ottaa sen merkkinä seksin haluamisesta. Ehkä voisi tarjota vaimolle vähän enemmän läheisyyttä ja se herättäisi naisen halua pikku hiljaa, kun hän rentoutuisi. Eihän vaimollasi ole hormonikierrukkaa? Minulla oli 6 kk, jonka aikana haluni olivat kadonneet. Vaihdoin kuparikierrukan ja ongelma häipyi saman tien. Lääkäri sanoi, et hormonikierrukka vaikuttaa joillekkin naisille haluttomuutta. Menkää äkkiä ottamaan se pois, mikäli huomaatte sen vaikutuksen.

Unohdin laittaa edelliseen viestiini, et älä vaan mene vieraisiin.Se ei ainakaan tilannetta paranna, kerta muiltaosin olet vaimoosi tyytyväinen. Vaikutat muuten fiksulta tyypiltä, koita vaan jaksaa odotella. Meillä haluni lisääntyivät sen hormonikierrukan pois ottamisen jälkeen ja nuorimman täytettyä 2v. Hän rupesi nukkumaan yöt, jonka jälkeen itse "piristyin".

Toisen lapsen saamisen jälkeen meillä oli hankalempaa vaihetta, jolloin jopa epäilin miestäni uskottomuudesta. Tämäkin painoi minua. En ottanut asiaa esille. Mieheni tehtyä minulle selväksi, ettei mitään ollut eikä tule olemaankaan, helpotuin. Sen jälkeen rupesimme satsaamaan yhdessä oloaikaamme. Kävimme viikonloppuisin, jossain pienellä matkalla tai kotona vaan ihan kahdestaan. Silloin huomasin mieheni olevan sama henkilö johon aikoinaan(15v sitten) rakastuin. Uskon mieheni ajatelleen samoin. Kiireessä arjen keskellä se voi joskus unohtua...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.09.2006 klo 12:36 Halukas vaimo kirjoitti:
Unohdin laittaa edelliseen viestiini, et älä vaan mene vieraisiin.Se ei ainakaan tilannetta paranna, kerta muiltaosin olet vaimoosi tyytyväinen. Vaikutat muuten fiksulta tyypiltä, koita vaan jaksaa odotella. Meillä haluni lisääntyivät sen hormonikierrukan pois ottamisen jälkeen ja nuorimman täytettyä 2v. Hän rupesi nukkumaan yöt, jonka jälkeen itse "piristyin".

Toisen lapsen saamisen jälkeen meillä oli hankalempaa vaihetta, jolloin jopa epäilin miestäni uskottomuudesta. Tämäkin painoi minua. En ottanut asiaa esille. Mieheni tehtyä minulle selväksi, ettei mitään ollut eikä tule olemaankaan, helpotuin. Sen jälkeen rupesimme satsaamaan yhdessä oloaikaamme. Kävimme viikonloppuisin, jossain pienellä matkalla tai kotona vaan ihan kahdestaan. Silloin huomasin mieheni olevan sama henkilö johon aikoinaan(15v sitten) rakastuin. Uskon mieheni ajatelleen samoin. Kiireessä arjen keskellä se voi joskus unohtua...

moikka, eipä tässä nyt hötkyillä asian kanssa vaan yritetään järjestellä sitä omaa aikaa enemmän jne... jospa se siitä sitten, ei ole kierukkaa vaan oltu ilman ehkäisyä tähän saakka toisen lapsen (2v.) syntymän jälkeen, siis ilman pilleri/kierukkaehkäisyä, kun ei ne "vanhat" pillerit oikeen enää sopineet vaan toivat vatsakipuja joten vaimo jätti ne pois.
Se ehkä eniten on mietityttänykin, että eikö vaimoa enää kiinnostakkaan "vanha" mies, vaan tarvitsisi uutta "verta", mutta eihän lienee siitä kyse, vaan pieni mieli se tekee tepposiaan tälläisissä tilanteissa.

Yhteistyössä