Haluuks joku kysyy ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
jotai siis niinku multa, mä sit niinku annan vastauksii siis kommaan niinku takas, mä kyl niinku ite sit sille niinku valitsen kelle mä siis vastaan, ku mulle varmaa tulee niinku aika paljon niit kyssii, ku oonhan mä niin ihku ja sillee tosi mukava ja niinku nice.

Sit hei people, älkää sit niinku oikeesti believe jotain niinku usko ällöö feikki nikkii, mä oon niinku se ainoo ja oikee niinku real ihku pissaliisa.

<3

*pi55is*

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Kannattaisko sun rekisteröityä, kun olet nämä sivut iloksesi löytänyt, niin ei tule meille sit sitä uskottavuusongelmaa tuon aitouden kanssa?

Siis mä en niinku viiti siis niinku haluu aiheuttaa tälle saitille niinku kauheet yv niinku private viesti niinku message tulvaa, ku mä niinku oon ihan salee et jos mul olis niinku rekisteröity nikki, ni niit viestei tulis iha niinku tosi lot.

*pi55is*

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Onk sul napakoruu?

siis tod on, siis kaikil pissaliisoil se pitää niinku olla, muuten et oo niinku siis real, tiiäks aito. Mul siinä on niinku aika kalliit sellaset niinku timantit. tosi ihku ja hot.

*pi55is*

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Semmonen kyssäri olis, että oletko omasta mielestäs hauska?

Siis okei, joo oon mä niinku sillee ihan niinku ihku ja nice ja niinku on mun tytsifrenditki sanonu siis kato et mä oon tosi niinku ihku . Ne sano joskus et niinku mä olisin hyvä niinku chatti niinku juontaja, et mä oon siis niin sellai ihku seurallinen ja tiiänki aika niinku paljon kaikkee. Siis niinku viisas.

*pi55is*

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aiotko joskus perustaa perheen vai pysytkö sinkkuna?
Onko sinullla poikaystävää?

Siis daa, niinku skidei, no siis mä luulen et toi mun niinku rakkauspakkaus , love, niinku riittää niinku mulle, se on niinku salesti niin ihku. Ja siis boyfrendii siis , mä en oo viel niinku löytäny sellast niinku sopivaa , tiiäks, et joka olis tosi niinku hot ja sillee ja siis niinku ihku. tosi sad. Ykjs olis ollu tosi ihku mut sil oli liian pien haba, se oli tosi niinku sad asia, niinku juttu. =(

*pi55is*

Yhteistyössä