Sain I-lokeron auki,mut en mitään sieltä ja nyt ku meen uudestaan sille lokerolle,ni siinä onkin 2 ovea auki 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Milläs ilveellä se ff aukes?
Menny jo ihan sekasi mitä mistäkin tullu...mut G-kaapin pohjalta sai vasaralla avaimen,oisko se käyny FF oveen?sorry,en muista :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:En oo siihen saanu mitään tolkkua.Kaapista FF oon saanu kepin ja vihjelapun sekä koodin kaappiin B josta sain avaimel rasiasta timantin,joka sopi oveen H,josta sain värikoodil avaimen...
Koodin kaappiin B?
Mä meinaan sain auki sen c-kaapin.
Alkuperäinen kirjoittaja häh:Mistä nallesta te puhutte? Mulla vaan siinä dd-kaapissa 2 silmää enkä niistä mitään numeroa saa...
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:En oo siihen saanu mitään tolkkua.Kaapista FF oon saanu kepin ja vihjelapun sekä koodin kaappiin B josta sain avaimel rasiasta timantin,joka sopi oveen H,josta sain värikoodil avaimen...
Koodin kaappiin B?
Mä meinaan sain auki sen c-kaapin.
B:n koodinumerot tais saada nallen silmistä(kaapissa FF)
Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:Miten sen vihjelapun saa? Mun bambutikku jäi kaappiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:Miten sen vihjelapun saa? Mun bambutikku jäi kaappiin.
lyö nallea vasaralla päähän
Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:Miten sen vihjelapun saa? Mun bambutikku jäi kaappiin.
lyö nallea vasaralla päähän
Ok, thanks, sehän oli herttaista.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Sain lattiasta avaimen ku hakkasin sil yhel isol rautajutul(digging bar)
Alkuperäinen kirjoittaja häh:Oon vähän jälessä... siis mistähän siihen nalleen ois pitänyt tulla vihje? Mul on aa kaapista tullut avain mikä ei käy mihinkää...
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Sain lattiasta avaimen ku hakkasin sil yhel isol rautajutul(digging bar)
Mistä kohtaa lattiaa? Jostain kaapista vai ihan siis lattiasta?
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja häh:Oon vähän jälessä... siis mistähän siihen nalleen ois pitänyt tulla vihje? Mul on aa kaapista tullut avain mikä ei käy mihinkää...
Nallen silmiä kun klikkaa niin niihin ilmestyy numerot
Alkuperäinen kirjoittaja häh:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja häh:Oon vähän jälessä... siis mistähän siihen nalleen ois pitänyt tulla vihje? Mul on aa kaapista tullut avain mikä ei käy mihinkää...
Nallen silmiä kun klikkaa niin niihin ilmestyy numerot
Niin siis kun en saa auki sitä kaappia missä olis nalle...