Halvat lastenvaatteet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Sini"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Sini"

Vieras
Minkälaisia kokemuksia teillä on halvoista lastenvaatteista? Ostatteko lapsillenne vaatteita esim. Maximakasiinista edullisesti vai kalliimpia merkkivaatteita kalliimmista kaupoista?

Ostan pääasiassa h&m ja lindex. sukkia ja alushousuja paljon haen halpakaupoista ja marketeista. Varsinkin vauvojen kohdalla oon todennu nuo h&m vaatteet hyviksi. Eivät ehdi kulahtaa tai nukkaantua eivätkä menetä värejään.

joskus tulee sitten satunnaisesti ostettua kalliimpiakin merkkejä ja ulkovaatetuksessa satsaan laatuun aina.

[QUOTE="vieras";23441400]Tokmanni myy Babyboom merkkisiä vauvan vaatteita. Hyvä laatuisia.[/QUOTE]

Ai, mulla on niitä muutama lahjaksi saatuna ja parin pesun jälkeen ne oli kulahtaneita ja nukkaisia. Ihan surkeita. Venyivät ja vanuivat.

Mun kokemuksen perusteella hyviä ja halpoja on halpahallin play zone vaatteet ja lindexin vaatteet.

[QUOTE="mami";23441425]Ai, mulla on niitä muutama lahjaksi saatuna ja parin pesun jälkeen ne oli kulahtaneita ja nukkaisia. Ihan surkeita. Venyivät ja vanuivat.

Mun kokemuksen perusteella hyviä ja halpoja on halpahallin play zone vaatteet ja lindexin vaatteet.[/QUOTE]

Aika jännä.. meillä ollut lähinnä puolipotkareita ja ovat edelleen loistavassa kunnnossa. Ja joku haalarikin on.

mä on tykänny babyboomeista ja playzoneista. cirafit on kans aika hyviä, muttei kai kovin halpoja ja joskus hassun mallisia. happy house merkkisiä saatiin vasta, ovat varmaan tarjoustalousta tai vastaavasta ja ne on kyllä menny kahessa pesussa ihan nukkasiksi.
hm:n vaatteet on monesti kirppariltakin käyttökelpoisia, tosin tummat värit kulahtavat.

Riippuu ihan merkistä niissäkin. Lidlistä saa todella hyvälaatuisia alusvaatteita ja sukkia lapsille. Sen sijaan esim. Playzone ja Ciraf on olleet todella huonolaatuisia.

Joo, meilläkin H&M, KappAhl, Lindex, Cittari, Prisma, Lidl sun muuta ihan oikeasti hyvälaatuista vaatetta. :) Minusta noi on ihan yhtä hyviä, kuin muutkin. Ainoa syy, miksi meillä menee jotkut vaatteet pilalle, on se, että vaatteisiin tulee jostain ruoasta tai jostain joku värjäymä, jota ei saa pois... Olisi siis sääli laittaa johonkin kalliimpimerkkiseen enemmän rahaa, jolle sitten kävisi samoin, kun ei noi värjäymät merkkiä katso...

Henkka ja maukka ja sellaiset. Maxissa ja sellaisissa vaatteet on minusta hirveää kasarikamaa ja huonolaatuisia. SIeltä ei meillä mitään. S-marketista ja prismasta ostan aika usein, siellä seuraavat trendejä. Lindex myös. Kammoksun niitä robin hoodin vaatteita ihan kun haluan sellaisia silmää miellyttäviä jotka mätsää yhteen toisen "parin" kanssa. Ai niin, onhan robbarista jotain. Eurolla kaikille lapsille keltaiset jädetunikat viime vuonna, koululaiselle kesäkerhoon, pienille tarhaan. Ja koulun alussa on kans hyvät kun saa sit likaantua ei mitään väliä. Myös eskarilaiselle sitten eskariin kun syksyllä aloittaapi.

Halvoista vauvanvaatteista hyviä meillä on olleet Lindex, H&M ja Ciraf. Babyboomin ja Lovely bearsin vaatteissa on useammasta lähtenyt heti värit tai saumaa ratkennut, neppari irronnut jne. enkä enää osta niitä ikinä.

Vanha keskustelu mutta jos joku miettii vielä mistä saa laadukkaita lastenkin vaatteita niin ne on kirpparit! Laatu on mielestäni sitä että vaate kestää useamman lapsen hyvänä ja kauniina. Aika harva merkki takaa kestävää laatua ja jos takaa on sitten hintakin sitä luokkaa. Kirpputorivaatteet yleensä kestää useammankin pesun ja käyttäjän.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti847;27174193:
Vanha keskustelu mutta jos joku miettii vielä mistä saa laadukkaita lastenkin vaatteita niin ne on kirpparit! Laatu on mielestäni sitä että vaate kestää useamman lapsen hyvänä ja kauniina. Aika harva merkki takaa kestävää laatua ja jos takaa on sitten hintakin sitä luokkaa. Kirpputorivaatteet yleensä kestää useammankin pesun ja käyttäjän.

Olen aivan samaa mieltä, kirpputorilta saa edullisia, laadukkaita ja nättejä vaatteita. Meillä lapsilla yleensä kirpparivaatteita päällä ja saavat kehuja, koska katson tarkkaan, että vaatteet sopivat yhteen. Käyn usein kirpparilla ja nappaan mukaani vain parhaat.

Meillähän kirpparit on täynnä ylihintaisia rytkyjä johtuen törkeän kalliista pöytävuokrista.

Seppälän vauvanvaatteet ovat olleet erittäin suuri positiivinen yllätys!

Yhteistyössä