Miten helposti ja nopeasti lastenvaatteista eroon..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laiskuus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla meni viikossa kirpparilla kaikki lastenvaatteet, muutama oma lumppu jäi telineeseen roikkumaan =) Nyt olis taas paljon pois laitettavaa, mutta en tiedä jaksaisko tehdä huutikseen niistä paketin vai veiskös taas kirpparille.

En mä kyllä hyviä vaatteita mihinkään kierrätykseen anna. Vaikkei niistä sais kun euron tai kaksi tai vähemmän, onhan se aina kotiinpäin sekin.

Sitten jos ovat jo useaaan kertaan olleet tyrkytyksessä eikä kukaan huoli niin sit oikea osoite on kierrätysmyymälä.

Alkuperäinen kirjoittaja laiskuus:
Täällä Oulun naapurissa.

Anna Venla-apuun tms. hyväntekeväisyyteen, menevät tarvitsijoille varmasti! Tulevat hakemaan tavarat kotoa: http://www.freewebs.com/venla-apu

Itse en ainakaan viittiny alkaa myymään vaatteita vaikka hyväkuntoisia ovatkin, kun ei ihmiset niistä halua 20 senttiä enempää kappaleelta maksaa... Pieni palkkio itselle ne hilut, mitä kirpparilta saa, jos meinaan alkaa tuntipalkkaa laskeen... Mulle suurempi palkkio on se hyvä mieli, kun on tarpeeseen saanut lahjoittaa vaatteita ja muuta vauvarompetta! =)

Alkuperäinen kirjoittaja H-E-P-P-U-L-I:
Alkuperäinen kirjoittaja laiskuus:
Alkuperäinen kirjoittaja H-E-P-P-U-L-I:
meilläkin käyttöä tuon kokoiselle tytön vaatteelle, onko ne missä päin suomea??

Täällä Oulun naapurissa.

elä

niin mekin. pohjosen puolella, ja lauantaina ollaan tulossa ouluun

Minkälaiset ja kuntoiset sinua kiinnostaisi? Voisin tänään päivän aikana vähän penkoa laatikkoa, et mitä siellä olikaan.. Aina tulee vain laitettuu pieniä pois, mutta en oo aikoihin katsonut mitä siellä oikeen olikaan...

Yhteistyössä